Talentcard®
Overzicht profielen
WO

Wesley Overkamp

ICT Helpdesk medewerkerk

Personalia

Leeftijd
43 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • AM - Brommer en scooter

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Goed luisteren, stress bestendig, analytisch

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • programmeur internet
Sector(en):
  • Uitzendbureaus
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Werkervaring

2014 – 2014 Hollandia
Ik werkte hier als Junior Systeembeheerder met Helpdesk support. De werkzaamheden waren het oppakken van helpdesktaken en een deel systeembeheerder. Dit om de vaste systeembeheerder te helpen.
Hierbij maakte ik gebruik van computers en laptops in het Windows netwerkomgeving. Support was zowel telefonisch als mail en Remote en op locatie.


2007 - 2014 Peak IT Detachering te Den Haag.
Ik werkte hier op detacheringbasis in verschillende ICT functies bij diverse bedrijven. De bedrijven waar ik bij gewerkt heb zijn onderstaand beschreven;

- Huisman Equipment. Juni 2012 – Heden
De functie bij Huisman is senior helpdesk medewerker. Ik bood ondersteuning aan de medewerkers zowel telefonisch als op locatie.
De werkzaamheden waren het bewaken en oplossen van incidenten en changes op gebruikersniveau. Denk hierbij aan het verplaatsen, aanmaken en verwijderen van useraccounts en user- en groepmailboxen behoorde bij de taken. Het aanmaken en aanpassen van Cisco VOIP telefoons. Aanmaken en beheren van Blackberry telefoons.
Aanpassen en pushen van software via Empirum.


- BAM Infratechniek. Oktober 2012 – Mei 2013
De functie bij BAM Infratechniek was werkplekbeheerder. Ik bood ondersteuning aan de medewerkers zowel telefonisch als op locatie.
De werkzaamheden waren het bewaken en oplossen van incidenten en changes op gebruikersniveau. Denk hierbij aan het verplaatsen, aanmaken en verwijderen van useraccounts en user- en groepmailboxen. Ook het bijhouden en installeren van laptops via SCCM behoorde bij de taken. Het aanmaken en aanpassen van Cisco VOIP telefoons.

- JSO Gouda. Juni 2012 – oktober 2012
Ik werkte hier als allround ICT medewerker.
Ik bood ondersteuning aan de medewerkers en deed een deel systeembeheer.
Het systeembeheer bestaat uit het verzorgen van de back-up en restore, Het
Aanpassen, aanmaken en verwijderen van User accounts.
Het aanmaken en verwijderen van mailboxen in Exchange 2007
RES workspace bij houden en aapassen.
Beheren van Citrix verbindingen en VMWare Worksphere.
` De gebruikers gebruiken Wyse terminal clients.

- september 2011 – Mei 2012

In deze periode heb ik een aantal korte/vakantie opdrachten gedaan voor Peak-IT. dit bestond uit Floorwalking, helpdesk en werkplek beheer.
Ook heb ik in deze tijd kunnen studeren.

- Van Oord Dredging. Juni 2009 – september 2011.
Ik werkte hier als Support Medewerker / Werkplekbeheerder.
Bij Van Oord was mijn hoofdtaak ondersteuning bieden aan medewerkers op de Servicedesk. Ook moest ik op locatie kantoren en schepen ondersteuning bieden en diverse hardware aansluiten in het Nederlands en Engels.

- ThyssenKrup liften. Februari 2009 – mei 2009
Ik werkte hier als 2e lijns supportmedewerker/Werkplekbeheerder en junior systeembeheerder. Verder was ik verantwoordelijk voor het ondersteunen van gebruikers en deed ik een voor een deel werkplekbeheer en fungeerde ik als junior systeembeheerder.

- M.M.E. Group. Januari 2009 – februari 2009
Ik werkte hier als supportmedewerker. Mijn verantwoordelijkheid lag bij het ondersteunen van gebruikers en het werkplekbeheer.

- Chefaro Nederland B.V. juli 2008 – november 2008
Ik werkte hier als werkplekbeheerder. Bij Chefaro heb ik incidenten en problemen opgelost van ongeveer 75 gebruikers. Dit deed ik telefonisch, maar voornamelijk op de werkplek zelf. Naar Office en Outlook problemen werden er ook werkzaamheden verricht op het gebied van systeembeheer.

- Farm Frites. Mei 2008 – juni 2008
Ik werkte hier als werkplekbeheerder. Mijn werkzaamheden bestonden uit het oplossen van problemen en heb ik ruim 500 gebruikers ondersteund.

- ING Bank. September 2007 – mei 2008
Ik werkte hier als Network Operator. Hierbij heb ik ondersteuning geboden op de MCR, welke bezet werd door 15 á 20 man per shift.

- Eneco Energie. Juni 2007 – september 2007. Support medewerker
- Brush HMA. April 2007 – juni 2007. Support medewerker







2004 – 2007 Sweex Europe te Delft.
Ik werkte hier als Support Medewerker en was verantwoordelijk voor het geven van ondersteuning aan klanten en aan interne gebruikers (ca. 35 medewerkers). Het is een internationale helpdesk en bood ondersteuning in het Engels en Nederlands.

2003 - 2004 Stage bij ITPS Automatisering te Delft.
Ik werkte hier als support medewerker. Tijdens deze stage was ik verantwoordelijk voor het geven van ondersteuning voor pc’s van ongeveer 20 verschillende MKB bedrijven. Dit gebeurde zowel via remote als op locatie.

2000 – 2001 Mooij Kabelwerken te Rotterdam.
Deze functie bestond uit het aanleggen en wegwerken van onder andere stroomkabels en datakabels.
Werkzaamheden:
● Het aanleggen van nieuwe kabels bij bedrijven binnen en buiten;
● Het verwijderen van bestaande kabels;
● Het vervangen van bestaande kabels;
● Het opnieuw knopen van bestaande kabels en het toevoegen van nieuwe kabels

Opleidingen

2002-2004 MBO, Albeda Collega te Rotterdam, Medewerker ICT Diploma behaald

1995 – 1999 MAVO, Gemini College te Ridderkerk Certificaat behaald

Trainingen en Certificeringen


2011 - 2011 MCITP 70-682 Windows 7 Enterprise Desktop Support Technician. Certificaat behaald

2008 – 2009 MCSE 70-293 Planning and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure. Certificaat behaald

2008 - 2008 MCSE 70-284 Implementing and Managing Exchange Server 2003 Certificaat behaald

2008 - 2008 MCSA 70-291 Implementing, Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure Certificaat behaald

2008 – 2008 MCSA 70-290 Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment Certificaat behaald

2008 – 2008 Vista 70-621 Upgrade Vista MCDST Certificaat behaald

2008 – 2008 MCSA 70-270 Installing and Administering Microsoft Windows XP Professional Certificaat behaald

2007 – 2007 MCDST 70-271 Supporting users and Troubleshooting a Microsoft Windows XP Operating System Certificaat behaald


2007 – 2007 MCDST 70-272 Supporting users and Troubleshooting Desktop applications on a Microsoft Windows XP Operating System Certificaat behaald

2007 – 2007 ITIL Foundation Gevolgd

2007 – 2007 Training Persoonlijk interactie & Effectief communiceren Gevolgd

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

reizen, koken, voetbal en films kijken.

Werkgebied

  • Rotterdam 50km
Talentcard®