Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van André Atsma

André Atsma

Manager, Leidingevende, Coördinator

Personalia

Leeftijd
49 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Fries
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
  • Fries
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben op zoek naar afwisselend werk waar ik uitgedaagd wordt en mijn helikopterview goed van pas komt. Deze scherpe persoonlijkheid weet zijn zintuigen goed te gebruiken en is op zoek naar een passende baan waar hij erkenning en waardering vindt voor betrokkenheid en loyaliteit in elke functie. Ik beperk me doorgaans niet tot de kaders. Deze persoon weet zich elke situatie meester te maken.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

- Klantfocus;
- Accuraat;
- Plannen en organiseren;
- Zelfstandig;
- Resultaatgericht;
- Communicatief;
- Samenwerken;
- Goed luisteren;
- Flexibel;
- Ontwikkelingsgericht;
- Analytisch vermogen;
- Creatief.

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Techniek
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2014
Fabricom Offshore Services - GDF SUEZ GROUP
Functie: Marine Vessel Coördinator
Taken en verantwoordelijkheden:
- Marine Vessel Coördinator tijdens onderhoudswerkzaamheden aan het Prinses Amaliawindpark;
- Intermediaire coördinatie en administratie voor de schepen, bemanningen, en onshore managers voor haven en offshore windpark gerelateerde zaken;
- Verweven samenwerking met QHSE afdeling m.b.t. audits, geschiktheids inspecties en advies;
- Coördinatie tussen schepen, kustwacht en hulpverleners tijdens een calamiteit of noodgeval.

2010 - 2014
Arger Veiligheidssupport BV, Alkmaar
Functie: Bedrijfsmanager
Taken en verantwoordelijkheden:
- Bedrijfsmanagement;
• Planning (dag & week) en control van gedetacheerde;
• Project begeleider van gedetacheerde;
• Wagenpark beheer, storage beheer;
• Subsidie behandelaar.
- ISO en VCA controller (KAM Coördinator);
• Management rapportage;
• Document control;
• Risico inventarisatie, werkplekinspecties, klant tevredenheids onderzoek;
• Opstellen en beoordelen werk- processen en procedures.
- HRM management;
• Aansturen, inzetten, begeleiding van gedetacheerde;
• Aanleveren managementinformatie voor de managementrapportages;
• Signaleren, analyseren en rapporteren van knelpunten in de bedrijfsvoering;
• Uitvoering sollicitatie procedure, recruitment, inhuren externen, onderhoud klantcontact;
• Scholing en herscholing personeel en gedetacheerde.
- Kwaliteitsmanagement;
• Adviseur interne processen;
• Opstellen en beoordelen werk- processen en procedures;
• Uitvoering optimalisering, veranderingsproces;
• Administratie bewaking en verzorging;
• Borging van alle processen.
- ICT management;
• Implementatie (cloud) server & VOIP;
• Beheer website, server, VOIP systeem, mobiele communicatie.

2009 - 2010
Combinatie Strukton en Van Oord (CSO), Amsterdam
Functie: Veiligheidscoördinator (Gedetacheerd via Arger BV)
Taken en verantwoordelijkheden: Op diverse bouwlocaties (nieuwe metrostations) van de Noord - Zuid lijn in Amsterdam.
- Geven van veiligheidsinstructies en toolboxen;
- Registratie en archiveren van administratieve persoonsgegevens van werknemers en bezoekers;
- Gasdetectie metingen uitvoeren in voornamelijk besloten ruimtes;
- Uitgifte, ontvangst en registratie van een uitgebreid assortiment PBM's;
- Lopen van veiligheidscontrolerondes;
- Fungeren als assistent uitvoerder door het aanspreekpunt te zijn voor de opdrachtgever bij afwezigheid van leidinggevenden;
- Aansturen van de brandwachten;
- Mangatwacht voor een ploeg van 35 man;
- Bewaking en administratie voorraden;
- Contactpersoon voor centraal station Amsterdam en CSO tijdens calamiteiten / ontruimingen.

2006 - 2009
Gemeente Alkmaar
Functie: Technisch Beheerder (Gedetacheerd via Randstad)
Taken en verantwoordelijkheden:
- Dagelijks beheer gebouwen, locaties en accommodaties;
- Uitvoering inspectiewerkzaamheden, registratie en rapportage;
- Signaleren, beoordeling defecten / storing / schades;
- Begeleiding / controle van werkzaamheden derden;
- Bewaking en administratie voorraden;
- Inventarisatie voor en opstellen van onderhoudsschema’s;
- Controles op uitvoering onderhoudscontracten;
- Operationeel aanspreekpunt en sturing werkzaamheden centralist beveiliging en schoonmaak;
- Beheer digitaal opname systeem;
- Zorgdragend operationele beschikbaarheid en veiligheid.

1998 - 2006
Rabobank Sneek-ZuidwestFriesland, Sneek
Functie: Facilitair medewerker
Taken en verantwoordelijkheden:
- Onderhoud en beheer 25 kantoorpanden en 10 onbemande locaties;
- Controles op uitvoering onderhoudscontracten;
- Beheer / behandeling / uitvoering (Topdesk) incidenten;
- Uitvoering Arbo technische zaken;
- Controles beveiligingsvoorschriften;
- Beheer digitaal opname systeem & gebouwbeheer systeem;
- Begeleiding / controle van werkzaamheden derden;
- Uitvoering / afhandeling klimaat gerelateerde klachten;
- Voorbereiding / uitvoering / nazorg interne en externe bijeenkomsten standbouw, beurzen en seminars;
- Aanvraag / behandeling / verwerking offertes;
- Uitvoering / begeleiding interne verhuizing;
- Coördinatie sluiting 6 bankkantoren;
- Beheer toegangspassensysteem.

1994 - 1998
Sleep – duwdienst Lagerburg, Koudum
Functie: Stuurman / Matroos (Binnenvaart)

1993 - 1994
Sleep – duwdienst Gebr. Zandstra, Scharsterbrug
Functie: Stuurman / Matroos (Binnenvaart)

1992 - 1993
Atsma Schoonmaak, Joure
Functie: Schoonmaker / Glazenwasser

Opleidingen

Opleidingen

1990 - 1992
Bedrijfsschool DE, Monteur Montage en Onderhoud (MBO), Joure
Diploma. Inhoud opleiding: Montage, (Periodiek) Onderhoud, Lastechnieken, Oriëntatie PLC’s, Pneumatiek, Geometrische meettechniek, Stellen en monteren, Tekeninglezen / schetsen machinebouw, Elektrotechniek, Gas- en vloeistofleidingen, Industriële automatisering.

1986 - 1990
MAVO (C/D niveau), Joure
Diploma. (Wiskunde, Natuurkunde, Engels, Duits, Economie en Nederlands)

Cursussen

Behaald op: / Geldig tot: / Omschrijving / type:

2014, Mei / Lifetime / Short Range Certificate (SRC) (Marcom B)

2013, Sept. / 2015, Sept./ Medische offshore keuring

2012, Aug. / 2015, Aug./ Gas measuring (H-GMT-PC-1011) (Certificaat)

2012, April / N.v.t. / Verantwoord alcohol schenken (Certificaat)

2011, Juni / 2014, Juni / Working as confined space guard (Certificaat)

2011, Juni / 2016, Juni / Safe working in confined spaces (Certificaat)

2013, Jan. / 2014, Jan. / Bedrijfshulpverlening incl. AED (Jaren 2001-2006 & 2011-2013)

2010, Nov. / 2020, Nov. / Safety for Operational Supervisors VCA-VOL (Diploma)

2007 - 2008 / N.v.t. / Rijvaardig- Antislip, Rijwijs en Beveiligings training (Certificaat)

2007, Okt. / 2017, Okt. / Basic Elements of Safety VCA-B (Diploma)

2005 - 2006 / N.v.t. / Fast service management [Cohen Brown]

2005, Nov. / N.v.t. / Communicatie (Certificaat)

2004 / N.v.t. / Security Awareness (E-Learning)

2001, Nov. / N.v.t. / Planning, Communicatie en Presentatie (Certificaat)

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Persoonlijke kenmerken, belangstelling, kennis en ontwikkeling

Algemeen:
- Continu streven naar verbeteringen en optimalisatie;
- Inventief, onderzoekend, en pragmatisch;
- Sociaal met gevoel voor verhouding in onderlinge samenwerking;

Maatschappelijk:
- WNF vrijwilliger (Website beheer en activiteiten begeleider);
- Activiteiten ondersteuning tennisclub.

Vrije tijd:
- Tennis, Lezen, Natuur, Eigen website beheer en van WNF regionaal (Joomla en CRM pakketten).

Motivatie:
- Daadwerkelijk bijdragen leveren aan de ontwikkeling en vorming van het bedrijf;
- Gelegenheid om ideeën en vaardigheden te demonstreren.

Interesse:
- Mens en maatschappij, filosofie en psychologie.

Werkgebied

  • Hippolytushoef 100km
Talentcard®