Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Ingrid van Dijk

Ingrid van Dijk

Management Assistent / Directiesecretaresse / Office Manager / Secretaresse

Personalia

Leeftijd
70 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Mijn werkervaring heb ik grotendeels opgedaan bij het uitvoeren van detacherings- uitzend- en projectopdrachten. Verantwoordelijkheid dragen bij de uitvoering van mijn taken en daarbij zelf initiatief nemen, staan bij mij hoog in het vaandel. Als sparringpartner voor de organisatie ben ik meer dan een luisterend oor. Ik denk ver vooruit en neem dan ook graag het initiatief in het organiseren c.q. uitvoeren van de verschillende taken. Ik ben een proactieve zelfstandige team-player die elk “project” als een gesmeerde machine laat lopen. Ik ben een realistische perfectionist en zet dan ook graag de puntjes op de “i”.

Ik ben een organiserende/ondersteunende duizendpoot met oog voor details, die prioriteiten weet te stellen in een hectische omgeving. Ik ben flexibel en gestructureerd in het uitvoeren van mijn taken. Ik ga creatief om met verschillende situaties en houd daarbij altijd het overzicht en einddoel voor ogen. Ik ben representatief, klantgericht, accuraat en stressbestendig. Ik heb een no-nonsens mentaliteit en ben absoluut geen 9 tot 5 type. Ik ben nieuwsgierig en leergierig en vind het dan ook uitermate belangrijk dat ik de organisatie en haar klanten goed leer kennen. Een tevreden klant, zowel intern als extern, is de kroon op mijn werk. Met mijn werk- leerervaringen en cursussen heb ik het HBO niveau weten te bereiken welke ik graag bij uw organisatie wil inzetten.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Representatief, klantvriendelijk, flexibel, integer, betrouwbaar, initiatief nemend, sparringpartner, verantwoordelijk, stressbestendig, zelfstandig, team-player, collegiaal, organisator, leergierig, autodidact, realistische perfectionist.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • secretaresse
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

04/2014 – heden
Management Assistent | Brandweer Midden- en West-Brabant via Randstad
Taken: Ondersteuning Sectormanager Crisisbeheersing/Informatiemanagement & Techniek; 1e aanspreekpunt/afschermfunctie in- en externe contacten, agenda- en mailboxbeheer, organisatie/notuleren overleggen, bewaken actielijsten, trainingen plannen, tekst redigeren, zelfstandig verzorging correspondentie, archivering, ondersteuning overige medewerkers van de afdeling m.b.t. afspraken maken en administratieve taken.

01/2014 – heden
Secretaresse Algemeen Bestuur (vrijwilliger) | Overlegnetwerk Tilburgse Ouderen (O.T.O.)
Taken: Plannen/organiseren en notuleren bestuursvergaderingen, in- en uitgaande post verzorgen, organisatie/dossiervorming digitale en fysieke archief, databasebeheer, bewaken huisstijl

11/2013 – 02/2014
Secretaresse Beleid | VGZ tijdelijk via Topsecretaries Adecco
Taken: Mailbox Beleid beheren, mail/agenda/ondersteunende taken Teammanager en/of Beleidscoördinator, ondersteuning agendabeheer medewerkers afdeling Beleid, voorbereiden/ondersteuning ZN vergaderingen, redigeren/vormgeving van de rapportages en nieuwsbrieven, telefoonafhandeling, ICT aanvragen verzorgen, kantoorbenodigdheden bestellen, organiseren en notuleren Beleids-overleggen, vergaderruimte reserveren, verzorging in- en uitgaande post, Portal (SharePoint) up-to-date houden, ontvangen en begeleiden bezoekers, vakantieplanning, verjaardagen, jubilea en andere bijzondere gebeurtenissen van de afdeling verzorgen, acties vanuit het introductieprogramma voor nieuwe medewerkers oppakken.

02/2013 – 06/2013
Oproepkracht Telefoniste/Receptioniste | Bannen Pharmacaps Europe BV via Randstad
Taken: Bediening telefooncentrale, receptiewerkzaamheden, ontvangst klanten, in- en uitgaande post verzorgen.

07/2012 – 02/2013
Secretaresse Beleid | VGZ via Randstad (tijdelijk i.v.m. ziektevervanging
Taken: Mailbox Beleid beheren, mail/agenda/ondersteunende taken Teammanager en/of Beleidscoördinator, ondersteuning agendabeheer medewerkers afdeling Beleid, checken taal en vormgeving van de rapportages en nieuwsbrieven, telefoonafhandeling, ICT aanvragen verzorgen, kantoorbenodigdheden bestellen, organiseren en notuleren Beleids-overleggen, vergaderruimte reserveren, verzorging in- en uitgaande post, Portal (SharePoint) up-to-date houden, ontvangen en begeleiden bezoekers, verzuim- en herstelmeldingen, vakantieplanning, verjaardagen, jubilea en andere bijzondere gebeurtenissen van de afdeling verzorgen, acties vanuit het introductieprogramma voor nieuwe medewerkers oppakken. Wegens omstandigheden als extra taak de coördinatie/begeleiding van het secretariaat.

09/2011 – 01-2012
Secretaresse HRM/O&B | Politie Brabant Noord (tijdelijk via Tempo-Team)
Taken: Ondersteuning Hoofd HRM/Sturing: agendabeheer Hoofd HRM/Sturing, organiseren en notuleren PMT/ BA/ HRA/PP/Sturing overleggen, organisatie bilaterale gesprekken HR medewerkers, telefoon/post- en mailbehandeling, in- en externe contacten onderhouden, ontvangst bezoek, organisatie jubilea/personeel bijeenkomsten. Ondersteuning Hoofd Onderwijs en Begeleiding (O&B): agendabeheer, telefoon/post- en mailbehandeling, in- en externe contacten onderhouden. Back-up secretariaat Financieel Management.

01/2007 – 12/2010
Sales Assistente High Tech Platform/Marketing & Communicatie | Stichting Mikrocentrum
Taken: Back-up Manager High Tech Platform/IPC , coördinatie/ redactie website en HTP-nieuwsbrief, opzetten en implementeren digitale bedrijvengids, redactie High Tech Bedrijvengids (digitaal en hard-copy), 1e aanspreekpunt leden High Tech Platform (HTP), up to date houden leden- en contractenadministratie, organisatie/dossiervorming digitale en fysieke archief,1e aanspreekpunt vakgebied werkgroep High Tech SpecialistS (HTS), contactpersoon en administratie Innovatie Prestatie Contracten (IPC), organisatie HTP leden bijeenkomsten, organisatie beurscollectieven, back-up afdeling Themadagen en Seminars & Beurzen, databasebeheer.

11/2006 –12/2006
Secretaresse | Dukers & Balemans (via Secretary+)
Taken: Mailingen verzorgen, emails beantwoorden, up-to-date houden van de cursusplanning en locaties, contactpersoon cursisten.

2/2006 –10/2006
HR Assistente | Coca-Cola Enterprises te Dongen (via Randstad)
Taken: Agendabeheer P&O managers, up-to-date houden van het personeelsinformatiesysteem, faciliteren en opvolgen HR processen (werving&selectie, ziekteverzuimbegeleiding, beoordelingen, jubilea), administratieve afhandeling van in-, door- en uitstroom personeel, bijhouden en aanleveren van diverse rapportages van o.a. ziekteverzuim, vakantie en verloop voor MT en Controling, beheer tijdsregistratiesysteem, verwerken alle mutaties en aanleveren aan de salarisadministratie, beheren en bijhouden personeelsdossiers, uitvoering van beoordelings- en salarisrondes, beantwoorden van vragen van zowel de lijnmamanagers als de medewerkers, verzorgen in- en uitgaande correspondentie, uren uitzendkrachten en facturen uitzendbureau’s controleren en accoderen, agendabeheer bedrijfsarts, uitnodigen medewerkers spreekuur, SMT overleggen notuleren en acties bewaken.

5/2005 –2/2006
HR Assistente |Wessanen Nederland bv (Beckers Holding B.V. (via Randstad)
Taken: Algemeen: Screening inkomende telefoongesprekken en agendabeheer HR Directeur en Manager Compensation & Benefits, post en archivering, organiseren vergaderingen, notuleren P&O, GOV en werkgroepvergaderingen, vraagbaak zijn voor de medewerkers m.b.t. arbeidsvoorwaarden.
W&S: 1e screening, reflectie kandidaat verzorgen, kandidaten uitnodigen en gesprekken inplannen, afschrijven kandidaten, uitwerken arbeidsovereenkomsten / bevestigingen contractuele wijzigingen, bijbehorende mutaties opstellen voor de salarisadministratie, aanmaken en beheren personeelsdossiers, ziek- en herstelmeldingen, opstellen introductieplannen nieuwe medewerkers, Photo Phones/Orgware up-to-date houden, interne mededelingen in- en uitdiensttreding verzorgen.
Officemanagement: kantoorartikelen beheer, mobiletelefonie, aanvragen ICT benodigdheden voor de medewerkers, Bussinesscard aanvragen verzorgen, visitekaartjes en huisstijl bewaken.

1/2004 –5/2005
Directiesecretaresse | Brabantse Ontwikkelings Maatschappij (via Starjob)
Taken: Agendabeheer directeur, plannen/organiseren en notuleren vergaderingen (RvC, AvA, Subsidiënten en MT), bewaken planning/acties, voorbereiden/afwerken te behandelen post, opzetten en beheren directiearchief, zelfstandig uitwerken in- en externe correspondentie/conceptstukken/rapportages, zelfstandig afhandelen telefoongesprekken, ontvangen bezoekers, P&O werkzaamheden: contracten opstellen, correspondentie, arbeidsvoorwaarden up-to-date houden (i.s.m. een extern bureau), opzetten en beheer personeelsarchief, organiseren en notulen van PVT-overleggen.

11/2003 – 1/2004
Management Assistente ICT| Jeroen Bosch Ziekenhuis (via Starjob)
Taken: Agendabeheer Manager ICT, jaarplanning overleggen verzorgen, voorzieningen m.b.t. de overleggen regelen, in- en uitgaande correspondentie verzorgen, ziek en herstel meldingen verzorgen, postregistratie, archivering en wat er verder noodzakelijk is.

2/2002 – 5/2003
Secretresse Informatie Services | St. Elisabeth Ziekenhuis
Taken: Agendabeheer Hoofden Informatiebeheer/Patiëntenadministratie/Bedrijfsadministratie, vergaderingen organiseren/notuleren, bewaken planning/acties, documenten tekstueel corrigeren en in layout zetten, urenregistratie, in- en uitgaande correspondentie verzorgen, postregistratie/verspreiding, archivering bescheiden, databestand ex-werknemers up-to-date houden, voorraadbeheer kantoorartikelen.

11/2001 – 12/2001
Secretaresse Engineering / afdeling inkoop | IGA Waalwijk
Taken: Contacten onderhouden met de leveranciers m.b.t. de leverdatum en de evt. overschrijding hiervan, mailing verzorgen, orderbevestigingen controleren op soort goederen, prijs en leverdatum, archiveren, inkooporders intern verspreiden, AutoCad-tekeningen registreren.

9/2000 – 10/2001
Management Assistente afdeling contractzaken | NS RIB Managementgroep Betuweroute (via Randstad)
Taken: Ondersteuning Manager Contractzaken en Manager Techniek EC-support,
agendabeheer, vergaderingen organiseren/notuleren, bewaken planning/acties, voorbereiden/afwerken te behandelen post voor de managers, opzetten en beheren (werk)archief, zelfstandig uitwerken in- en externe correspondentie/conceptstukken/rapportages, zelfstandig afhandelen telefoongesprekken, ontvangen bezoekers, eerste aanspreekpunt voor de afdeling en het secretariaat, coördineren en overzicht houden werkzaamheden van het secretariaat.

5/2000 – 8/2000
Secretaresse Logistiek | Ministerie van Defensie / ECW Dongen
Taken: Agendabeheer, telefoonafhandeling, post verwerken/archiveren, vergaderingen voorbereiden, notuleren, bewaking planning en acties, verlof/ziekte administratie, budgetbewaking.

1/2000 – 5/2000
Management Assistente Directiesecretariaat | NS RIB Managementgroep Betuweroute (via Van Dijk Employment Sevices)
Taken: Ondersteuning Directeur Realisatie Betuweroute / Manager Projectbeheersing, telefoonafhandeling, postverwerking, agendabeheer, voorbereiden te behandelen post voor de Manager, werkarchief bijhouden, voorbereidingen vergaderingen, notuleren, voorbereiden/voortgangsbewaking op actiepunten, verwerking conceptstukken, in- en externe correspondentie, bewaken managementinformatie, alle voorkomende organisatoriche werkzaamheden, algemene ondersteuning directiesecretariaat
ondersteuning bij opstellen rapportages.

9/1999 – 1/2000
Secretaresse afdeling contractzaken | NS RIB Managementgroep Betuweroute (via Van Dijk Employment Sevices)
Taken: Agendabeheer, organiseren vergaderingen, notuleren, bewaken planning en acties, verwerking teksten en documenten en verzorging tekstopmaak, zelfstandig uitwerken correspondentie, zelfstandig afhandelen telefoongesprekken, ontvangen bezoekers, postverwerking, opzetten en beheren (werk)archief.

12/1996 – 9/1999
Senior medewerker / administratief medewerkster facilitaire diensten | Woonfonds Hypotheken / Achmea
Taken: Agendabeheer, voorbereiden teamvergaderingen, notuleren van teamvergaderingen, interne en externe contacten onderhouden m.b.t. de afdelingswerkzaamheden, begeleiding personeel, coördinatie werkzaamheden, planning en werkrooster maken, uitleenregistratie dossiers, verfilming dossiers, postverwerking, controle werkzaamheden m.b.t. de verfilming, contacten onderhouden met het externe archief te Mierlo, coördineren van de werkzaamheden, notuleren van de teamvergaderingen.

Opleidingen

September 2009: Zelfstudie NIMA-A
April 2009: Modern HTML, Mikrocentrum
April 2009: Herhalingscursus BHV, Mikrocentrum
Januari 2009: Praktijkopleiding Preventiemedewerker, Mikrocentrum
Oktober 2008: Workshop Preventiemedewerker, Mikrocentrum
Juni 2008 Bedrijfshulpverlening, Mikrocentrum
Mei 2008: Training Zelfmanagement, Mikrocentrum
April 2008: Workshop Projectmanagement 1, Mikrocentrum
December 2007: Professional Office Management, Mikrocentrum
1998 - 1999: Cursus teamleider
1996 - 1997: Praktijkdiploma boekhouden - kort
1988 - 1990: Leidster Kindercentra
1966 - 1970: MAVO

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Klussen in en om mijn huis. Zoals meubels renoveren, kleine verbouwingen, schilderen, behangen.
Handwerken, knutselen, lezen, theaterbezoek, wandelen en fietsen

Werkgebied

  • Tilburg 100km
Talentcard®