• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Mijn naam is Andy de Roo en heb een ruime en brede werkervaring in de order- en projectmanagement en ICT. Ik ben iemand die zich snel inwerkt en goed zelfstandig kan werken. Daarnaast ben ik…

Persoonlijk

Mijn naam is Andy de Roo en heb een ruime en brede werkervaring in de order- en projectmanagement en ICT. Ik ben iemand die zich snel inwerkt en goed zelfstandig kan werken. Daarnaast ben ik servicegericht en flexibel ingesteld en vindt het leuk om samen te werken.

Als projectleider Ik houd graag het totale overzicht van alle facetten van een project, alsmede de mensen die deze uitvoeren, om zodoende proactief te kunnen handelen, zodat alles in één keer goed loopt en een vroegtijdig inzicht heb in de kosten/baten om goede resultaten te kunnen behalen.

Als ICT'er is het altijd fijn iemand uit de brand te kunnen helpen, zodat hij/zij weer verder kan.

Lees meer
Stimuleer je carrière, volg je passie, blijf leren!

Werkervaring

2017-heden, Medewerker ICT St. Xtra Welzijn

• Inname en uitgave van laptops, smartphone en iPads;
• Registreren van Bedrijfseigendommen en mobiele nummers;
• (Her)installeren, instellen en upgraden van bedrijfseigendommen;
• Accountbeheer m.b.t. aanmaken van accounts, toekennen van rechten in Azure AD; email-boxen (exchange);
• Hulp-op-afstand van elke vorm van technische problemen middels, telefoon, email en WhatsAspp, Teamviewer;
• Schrijven van instructies voor het instellen- en oplossen van veel voorkomende vragen/problemen;
• Uitsplitsen van mobiele nummers over verschillende werkmaatschappijen binnen Xtra en externe partijen voor facturatie;
• Beheren van mobiele contracten van verschillende providers;
• Project: ActivaDB bijwerken/aanvullen met niet (correct) geregistreerde Bedrijfseigendommen a.d.h.v. correspondentie en log-bestanden;
• Project: migratie van Ziggo en Digitenne voor alle locatie voor overgang nieuwe digitaal DVB-T2 signaal;
_________________________________________________
2008-2015, Projectmanager, Service Point Nederland BV (faillissement)

Hierbij was ik verantwoordelijk voor het opzetten, implementeren en begeleiden van zowel vaste, doorlopende projecten, alsmede éénmalige kop-staart projecten, tot en met de facturatie betreffende Document Management voor oa. klanten als AEGON, Allianz, AS-Watson, Cedar, Greenpeace, KPN, NS, RET, Schoonenberg, Tele2, Telfort en Vitens. Dit betroffen variërende dienstverleningen zoals:

• Responsverwerking, het digitaal vastleggen van veelzijdige responsacties en uitleveren in elk gewenst formaat, zowel intern als offshore of middels een directe/online verbinding. Aanvullend; het drukken, verzorgen en verzenden van fysieke mailingen alsmede het versturen van bevestigings(e)mails;
• Digimail projecten, het digitaliseren en classificeren van dagelijkse fysiek inkomende poststukken welke dezelfde dag digitaal als email en/of direct in de systemen van de klant of derden worden uitgeleverd;
• Het implementeren en digitaliseren van (HR-)dossiers/archief voor verschillende bedrijven, gemeenten en zorginstellingen in Nederland;
• Het adviseren van zowel klanten als interne afdelingen voor verbeteringen, nieuwe mogelijkheden of aanvullende diensten en/of uitbreidingen van bestaande diensten en projecten;
• Het schrijven van technische specificaties t.b.v. de programmeurs en R&D;
• Het maken van duidelijke werkinstructies voor verschillende productieafdelingen en waar nodig deze aan te sturen en te begeleiden;
• Het zorgdragen en naleven van gemaakte afspraken binnen de afgesproken levertijden;
• Het opstellen van facturen, evenals het leveren van overzichtelijke rapportages per project;
• Plannen en coördineren van projecten binnen de organisatie over meerdere filialen en/of gebruikmakend van offshore partners;
• Beheerder Project Registratie Systeem. Hier worden alle gegevens omtrent een project (contracten, werkinstructies, wijzigingen, aanvullende afspraken en alle overige informatie) digitaal vastgelegd voor interne inzage en gebruik;
• Verlenen van licenties aan bedrijven voor het gebruikmaken van, door ons beheerde, database.
_________________________________________________
Overige Werkervaring

1996-2008, Projectleider, Service Point Nederland BV, te Rijswijk
Projectleider/Teamleider, tezamen met een groep collega’s voor de uitvoering van diverse projecten, zowel intern als extern bij klanten. Enkele voorbeelden hiervan zijn:
• Nuts/Delta Lloyd: Verwerking, klantenregistratie en afhandeling Ziekenfonds claims. Verwerken en afhandelen van claims aanvullende Tandartsverzekering;
• Dun & Brad (i.s.m. KvK): Verwerking van jaar balansen en winst/verlies rekeningen in het Nederlands, Engels, Duits en Frans van alle bedrijven geregistreerd Nederland voor digitale archivering en online publicatie;
• Nederlandse Bibliotheek Dient: Digitaliseren van boekkaften en het verzorgen van uittreksels voor online verkoop en publicatie in het Nederlands, Engels, Duits, Frans en Spaans. Afhandelen van inkomende orders en distributie van boeken voor bibliotheken en boekenwinkels in Nederland;
• Gemeente Zoetermeer: Verwerking jaartelling voor speciaal onderwijs (Cfi) in Nederland. Aanvullend, het digitaal converteren d.m.v. VB script van Word documenten naar PDF, inclusief het aanbrengen van indexen en hoofdstukindeling voor intern digitaal intranet archief;
• KPN: Registreren en aanmaken Internet domeinen voor bedrijven in Nederland.

Werkervaring

2017-heden, Medewerker ICT St. Xtra Welzijn

• Inname en uitgave van laptops, smartphone en iPads;
• Registreren van Bedrijfseigendommen en mobiele nummers;
• (Her)installeren, instellen en upgraden van bedrijfseigendommen;
• Accountbeheer m.b.t. aanmaken van accounts, toekennen van rechten in Azure AD; email-boxen (exchange);
• Hulp-op-afstand van elke vorm van technische problemen middels, telefoon, email en WhatsAspp, Teamviewer;
• Schrijven van instructies voor het instellen- en oplossen van veel voorkomende vragen/problemen;
• Uitsplitsen van mobiele nummers over verschillende werkmaatschappijen binnen Xtra en externe partijen voor facturatie;
• Beheren van mobiele contracten van verschillende providers;
• Project: ActivaDB bijwerken/aanvullen met niet (correct) geregistreerde Bedrijfseigendommen a.d.h.v. correspondentie en log-bestanden;
• Project: migratie van Ziggo en Digitenne voor alle locatie voor overgang nieuwe digitaal DVB-T2 signaal;
_________________________________________________
2008-2015, Projectmanager, Service Point Nederland BV (faillissement)

Hierbij was ik verantwoordelijk voor het opzetten, implementeren en begeleiden van zowel vaste, doorlopende projecten, alsmede éénmalige kop-staart projecten, tot en met de facturatie betreffende Document Management voor oa. klanten als AEGON, Allianz, AS-Watson, Cedar, Greenpeace, KPN, NS, RET, Schoonenberg, Tele2, Telfort en Vitens. Dit betroffen variërende dienstverleningen zoals:

• Responsverwerking, het digitaal vastleggen van veelzijdige responsacties en uitleveren in elk gewenst formaat, zowel intern als offshore of middels een directe/online verbinding. Aanvullend; het drukken, verzorgen en verzenden van fysieke mailingen alsmede het versturen van bevestigings(e)mails;
• Digimail projecten, het digitaliseren en classificeren van dagelijkse fysiek inkomende poststukken welke dezelfde dag digitaal als email en/of direct in de systemen van de klant of derden worden uitgeleverd;
• Het implementeren en digitaliseren van (HR-)dossiers/archief voor verschillende bedrijven, gemeenten en zorginstellingen in Nederland;
• Het adviseren van zowel klanten als interne afdelingen voor verbeteringen, nieuwe mogelijkheden of aanvullende diensten en/of uitbreidingen van bestaande diensten en projecten;
• Het schrijven van technische specificaties t.b.v. de programmeurs en R&D;
• Het maken van duidelijke werkinstructies voor verschillende productieafdelingen en waar nodig deze aan te sturen en te begeleiden;
• Het zorgdragen en naleven van gemaakte afspraken binnen de afgesproken levertijden;
• Het opstellen van facturen, evenals het leveren van overzichtelijke rapportages per project;
• Plannen en coördineren van projecten binnen de organisatie over meerdere filialen en/of gebruikmakend van offshore partners;
• Beheerder Project Registratie Systeem. Hier worden alle gegevens omtrent een project (contracten, werkinstructies, wijzigingen, aanvullende afspraken en alle overige informatie) digitaal vastgelegd voor interne inzage en gebruik;
• Verlenen van licenties aan bedrijven voor het gebruikmaken van, door ons beheerde, database.
_________________________________________________
Overige Werkervaring

1996-2008, Projectleider, Service Point Nederland BV, te Rijswijk
Projectleider/Teamleider, tezamen met een groep collega’s voor de uitvoering van diverse projecten, zowel intern als extern bij klanten. Enkele voorbeelden hiervan zijn:
• Nuts/Delta Lloyd: Verwerking, klantenregistratie en afhandeling Ziekenfonds claims. Verwerken en afhandelen van claims aanvullende Tandartsverzekering;
• Dun & Brad (i.s.m. KvK): Verwerking van jaar balansen en winst/verlies rekeningen in het Nederlands, Engels, Duits en Frans van alle bedrijven geregistreerd Nederland voor digitale archivering en online publicatie;
• Nederlandse Bibliotheek Dient: Digitaliseren van boekkaften en het verzorgen van uittreksels voor online verkoop en publicatie in het Nederlands, Engels, Duits, Frans en Spaans. Afhandelen van inkomende orders en distributie van boeken voor bibliotheken en boekenwinkels in Nederland;
• Gemeente Zoetermeer: Verwerking jaartelling voor speciaal onderwijs (Cfi) in Nederland. Aanvullend, het digitaal converteren d.m.v. VB script van Word documenten naar PDF, inclusief het aanbrengen van indexen en hoofdstukindeling voor intern digitaal intranet archief;
• KPN: Registreren en aanmaken Internet domeinen voor bedrijven in Nederland.

Software kennis

  • Afas
  • Office 365
  • MS Word
  • MS Excel
  • Adobe Photoshop

Software kennis


  • Afas
  • Office 365
  • MS Word
  • MS Excel
  • Adobe Photoshop
  • SQL
  • MS Powerpoint
  • Adobe Premiere
  • MS Acces
  • Visual Basic
  • Html
  • Front-end development
  • C++
Lees meer

Opleiding

1992-1993 Eerste Monteur Elektrotechnische Panelen (MEP) Zoetermeer
1991-1992 Monteur Elektrotechnische Panelen (MEP) Zoetermeer
1989-1991 MTS Leiweg Den haag
1985-1989 MAVO CSR-B Rijswijk ZH
Eindvakken: Nederlands, Engels, wiskunde,
natuurkunde, scheikunde, kunstgeschiedenis

Opleiding

1992-1993 Eerste Monteur Elektrotechnische Panelen (MEP) Zoetermeer
1991-1992 Monteur Elektrotechnische Panelen (MEP) Zoetermeer
1989-1991 MTS Leiweg Den haag
1985-1989 MAVO CSR-B Rijswijk ZH
Eindvakken: Nederlands, Engels, wiskunde,
natuurkunde, scheikunde, kunstgeschiedenis

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

• Naast mijn dagelijkse werkzaamheden houd ik mij bezig met vrijwilligerswerk in een sociaal cultureel wijkcentrum als voorzitter;
• Het oplossen van computer problemen, software of hardware-matig voor vrienden en kennissen of online;
• Geschiedenis

Hobby's & interesses

• Naast mijn dagelijkse werkzaamheden houd ik mij bezig met vrijwilligerswerk in een sociaal cultureel wijkcentrum als voorzitter;
• Het oplossen van computer problemen, software of hardware-matig voor vrienden en kennissen of online;
• Geschiedenis

Lees meer

Eigenschappen

Ik ben een flexibele, resultaatgerichte manager en begeleider met een droog gevoel voor humor. Ik ben altijd graag op de hoogte omtrent alle facetten van een project om zo verassingen te kunnen voorkomen en proactief te kunnen ingrijpen en/of klant te kunnen informeren en adviseren. Hiervoor staat eerlijkheid voor mij op de eerste plaats. Ik ben niet iemand die snel in paniek raak en kan mijzelf makkelijk aanpassen aan onverwachte situaties. Daarnaast heb ik geen enkele moeite om verantwoordelijkheid te nemen voor beslissingen die ik maak.

Eigenschappen

Ik ben een flexibele, resultaatgerichte manager en begeleider met een droog gevoel voor humor. Ik ben altijd graag op de hoogte omtrent alle facetten van een project om zo verassingen te kunnen voorkomen en proactief te kunnen ingrijpen en/of klant te kunnen informeren en adviseren. Hiervoor staat eerlijkheid voor mij op de eerste plaats. Ik ben niet iemand die snel in paniek raak en kan mijzelf makkelijk aanpassen aan onverwachte situaties. Daarnaast heb ik geen enkele moeite om verantwoordelijkheid te nemen voor beslissingen die ik maak.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: salesmanager
  • Sector: Techniek
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: informatiebaliemedewerker
  • Sector: ICT, Techniek, Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Andy de Roo te bekijken