Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Robert Jeths

Robert Jeths

leidingevende functie liefst op het gebied van Facilitair management

Personalia

Leeftijd
65 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Engels
Rijbewijs
  • A - Motor
  • B - Personenauto
  • C - Vrachtwagen
  • D - Autobus
  • E - Aanhanger
  • G - Land- en bosbouwvoertuig
  • AM - Brommer en scooter

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Persoonsprofiel
- Een evenwichtig, sterk en betrouwbaar karakter, verantwoordelijkheidsgevoel en toewijding
- Goed kunnen luisteren, waarnemen, logisch denken, organiseren en analyseren
- Praktisch ingesteld, realistisch en nuchter
- betrokken, geïnteresseerd in mensen/medewerker
- teamplayer

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ervaringsgebieden
Leidinggeven/communicatie:
- aansturen van een team van 14 medewerkers
- voeren van plan, voortgang- en beoordelingsgesprekken
- voorzitten van werkgroepen en vergaderingen
- opstellen van verslagen, procesbeschrijvingen, businesscasus en nieuwsbrieven
- begeleiden persoonlijke ontwikkeling van medewerkers

Organiseren/beheren
- plannen van werkzaamheden t.b.v. een optimale bedrijfsvoering
- aanleveren van managementinformatie voor management
- mede opstellen en uitvoeren van afdelingsplannen en –begrotingen
- organiseren, implementeren en beheren van FMIS systeem
- realiseren van effectief gebouwenbeheer en professionele facilitaire dienstverlening

Beleidsmatig
- lid van het teamleideroverleg van een middelgrote organisatie
- bepalende rol in fusie- en brainstormwerkgroepen
- projectmanagement in facilitaire uitbestedingtrajecten
- ontwikkelen en implementeren van kwaliteitsbeleid en regelgeving
- 14 jaar actief geweest in mede zeggenschap in verschillende bedrijfsonderdelen

Commercie/advisering:
- inkoop van producten en diensten t.b.v. het facilitair bedrijf
- proceseigenaar van de inkoopfunctie van een middelgrote organisatie
- contractbeheerder van (regio) landelijke contracten
- materiedeskundige in Europese facilitaire aanbestedingen
- onderhandelen, opstellen, afsluiten van offertes en implementeren van leveringscontracten

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • salesmanager
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 1 maand

Werkervaring

Service & Contractmanager Vitens NV voor Facilitait Management
2007 tot 2012 Teamleider Facilitaire Zaken bij Vitens Overijssel, locatie Zwolle
Mei 2010 tot 2012 a.i. Teamleider Facilitaire Zaken bij Vitens Friesland, locatie Leeuwarden
2005 tot 2007 Specialist Services Facilitaire Zaken bij Facilitaire Zaken Vitens
2003 tot 2005 - a.i. Teamleider Facilitaire Zaken bij Vitens Friesland, locatie Leeuwarden
2000 tot 2003 Coördinator Grondwater Bescherming Gebieden Veluwe Nuon Water
Opzichter uitvoerder Groen Nuon NV

Opleidingen

december2013 3 daagse Lean Management
2008 - 2009 MMD training 3e lijnmanagement (Vitens nieuw)
2004 - 2007 HBO studie Facility Management Saxion Hogeschool Deventer
2006 Diverse training intern (SAP, Intranet, omgang agressieve klanten)
2003 - 2005 MD programma 1e, 2e, 3e lijnmanagement Vitens (oud)
Opzichter/Uitvoerder Cultuurtechniek 1991 1993
Opzichter/Uitvoerder Bosbouw 1993 1994
Korte opleidingen:
Computer cursus Word/Excel/PP/Outlook 1995 1995
Praktisch en inspirerend leiding geven 1996 1996 10 dagen
Bestekken en begrotingen Larenstein Velp 1997 1997 1 dag
Versch. automatiseringscursussen Planon 1998 2011 12 dagen
Functioneel beheer Planon (Windows) 2006 3 dagen
Facility. Management. Helpdesk 1999 1999 2 dagen
VCA leidinggevenden 2011
Hoofd Bedrijfshulpverlening 2005
BHV/EHBO 1991 heden jaarlijks

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Wandelen, volleyballen, maatschappelijke bestuursfunctie bekleden

Werkgebied

  • Beekbergen 50km
Talentcard®