Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Danny Post

Danny Post

projectleider

Personalia

Leeftijd
54 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

De gebieden waar mijn expertise liggen zijn het managen en verbeteren van organisaties. Door mijn persoonlijke benadering bouw ik bruggen om mensen en afdelingen tot elkaar te brengen zodat er ruimte komt voor nieuwe inzichten en/of oplossingen .

Ben communicatief sterk, en in staat om op diverse niveaus te participeren en creatief in het bedenken van oplossingen.

Wat mij verbindt is creativiteit, flexibiliteit, nieuwsgierigheid, uitdaging en een werkelijke interesse in mensen, en wat hen beweegt.

Ben een people manager die het menselijke aspect combineert met de omgeving en inzetbaar is als: Manager, Consultant, Coach, Trainer, Projectleider of Interim manager.

Mijn werkervaring heb ik opgedaan in de meest uiteenlopende brancheorganisaties: Telecom, Overheid, Industrie en Nijverheid, Banken, Reisbranche , Automotive branche, en de Zorg.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ben communicatief sterk, en in staat om op diverse niveaus te participeren en creatief in het bedenken van oplossingen.

Door mijn levenservaring sta ik met beide voeten stevig verankerd. Hierdoor heb ik een rustig en evenwichtig persoonlijkheid die positief op de wereld kijkt en uitdagingen die ik tegenkomt met beide handen vol enthousiasme aanneem.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • programmeur internet
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

CURRICULUM VITAE
01-2013 t/m 12-2014 Bibliotheek Den Haag Interim manager ICT & Innovatie

• Als Interim manager ICT & Innovatie zijn mijn aandachtsgebieden;
• Fuseren afdeling ICT & Innovatie van de DOB naar DPZ,
• Integreren van de DOB ICT infrastructuur in de gemeente infrastructuur van de gemeente Den Haag,
• Scheiding infrastructuur van alle (16) bibliotheken waarbij er een publieke domein en een apart kantoor
domain is gecreëerd,
• Verbeteren van de ICT processen binnen alle (16) Gemeentelijke bibliotheken,
• Dienstverlening van de ICT optimaliseren,
• Herinrichten van de ICT voorzieningen voor het publieke domein binnen de (16) bibliotheken,
• Diverse projecten leiden waarbij Prince2 de methodiek is,
• Migratie Win7 (STORK7)
• Aansturing teamleden,
• HR activiteiten,
• Lid van het MT,
• Lid stuurgroep.

10-2011 t/m 10-2014 Advisor Table Adviseur, Coach, Trainer
De Advisor Table is een organisatie die werkt met een uniek concept dat het een ontbrekend puzzelstuk inzichtelijk maakt. De Advisor Table doet dit door samen met u aan tafel een sparring sessie te houden om dit puzzelstuk inzichtelijk te krijgen.
Vanuit hier kijken wij samen welk traject het beste bij u en uw organisatie past. Dit kan advies, coaching, training of een mix van deze componenten zijn. Doordat de Advisor Table al deze faciliteiten in huis heeft, kunnen wij een compleet op maat gemaakt pakket aanbieden om uw puzzelstuk op de juiste manier terug te plaatsen zodat het past in uw toekomst.


Als Adviseur, Coach & Trainer zijn mijn aandachtsgebieden:
• Communicatie trainingen,
• Coaching trajecten,
• Advies en klankboord trajecten,
• Proces verbeteringen,
• Werkprocessen,
• Indeling en samenstelling van teams,
• Klantcontact,
• Conflicten,
• Inrichten van Service desks.

10-2010 t/m 10-2011 PEAK-IT Consultant Service en Delivery
Als Consultant Service en Delivery waren mijn aandachtsgebieden;
• Klantbezoeken waar de door mij ontwikkelde benchmark van de service desk werden afgenomen en vanuit hier
de performance van deze Service desk werd besproken. Aandachtspunten waren hier verzuim, verloop,
bezettingsgraad, kosten, klanttevredenheid, SLA en het aantal contact momenten vanuit de organisatie, zodat
vanuit hier een beeld werd geschetst over het functioneren van de Service Desk met zijn organisatie. Vanuit deze
analyse werd advies gegeven voor verbeteringen voor de Service desk,
•Ondersteuning geven aan de sales afdeling betreffende het advies over de dienstverlening bij de klanten,
•Coaching trajecten voor zowel interne als externe medewerkers en management. Zoals conflict hantering,
teambuilding, waarde en criteria en klankbordsessies,
•Fieldmanagement voor 30 medewerkers waarbij functionering/beoordeling gespreken onderdeel waren van de rol.
•Commerciële activiteiten van deze site bewaken door relatiemanagement met de klant te onderhouden op locatie,
•Communicatie trainingen,
•Het adviseren bij het sollicitatieproces over het juist aan te nemen profiel.

06-1998 t/m 10-2010 Centric Managed ICT Services
Voor Centric heb ik 12 jaar op basis van detachering in vele projecten gewerkt in uitlopende brancheorganisaties, Telecom, Overheid, Kennis intensieve dienstverlening, Industrie en Nijverheid, etc. Door mijzelf op te werken in deze organisatie doormiddel van studies, werkervaring en diverse functies vervuld als Interim manager,Teamleider, Consultant, Adviseur, Coach, Planner, Technisch specialist en Projectleider.

Overzicht projecten;
05-2010 t/m 09-2010 Luchtverkeersleiding Nederland Interim Manager / Coach
• Leiding geven aan 5 medewerkers en verantwoordelijk voor de Servicedesk,
• Coaching van deze medewerkers om ze beter te laten functioneren en ze als team beter met elkaar te laten
samenwerken. Hierdoor werd de klanttevredenheid positief beïnvloedt,
• Het aanpassen van de werkprocessen,
• Kwartier maken voor de geplande organisatie verandering,
• Lid van het managementteam,
• Klankboard voor het management.

11-2009 t/m 02-2010 Woningstichting Rochdale Interim manager Service desk
• Leiding geven aan 4 medewerkers en verantwoordelijk voor de Servicedesk,
• Het opnieuw inrichten van de Service desk processen (change management, rapportage, bestelproces en
communicatie verbetering met de externe leveranciers)
• De medewerkers gecoacht en getraind,
• Adviseren van het management over de operationele aansturing van de Servicedesk en change processen die
bij de Externe leverancier was belegd,
• Nieuwe processen ingericht in Topdesk.
12-2009 t/m 04-2009 Stadsbank van Lening ICT Adviseur
• Advies op het gebied van ICT inrichting voor en namens het MT,
• Relatiemanagement met externe leveranciers onderhouden,
• Het maken van de jaarplanning en het benodigde aantal mensuur hiervoor, zodat er een inschatting kon
worden gemaakt m.b.t. de benodigde fte en hiermee verbonden budget,
• Coördineren en leiden van ICT projecten.
12-2008 t/m 01-2009 Centric Interne Automatisering Planner Service desk
• Het plannen en organiseren van de dagelijkse instroom van incidenten,
• Aansturen van 10 medewerkers, bewaken van de SLA en roosters maken,
• Teamleiding rapporteren over de dagelijkse activiteiten en wekelijkse rapportage voor het management,
• Bestellingen voor de site uitzetten en bewaken bij externe partijen,
• Het begeleiden van projecten, zoals verhuistrajecten, levering hardware en netwerk.
03-2008 t/m 11-2008 Tele2 Manager Service desk
• Leiding geven aan 16 medewerkers,
• Verantwoordelijk voor de Service desk en Desktop support,
• Het opstellen en creëren van (nieuwe) processen, procedures en werkinstructies voor de Service desk en
Desktop support.
• Implementeren van deze met doel een kwaliteitsborging te kunnen garanderen voor de business en
uniformiteit in de dienstverlening te kunnen garanderen,
• Coachen en trainen van de medewerkers voor de nieuwe situatie,
• Maken van afspraken met betrekking tot het gebruik van de pool van medewerkers voor de Service desk met
de externe leverancier.
12-2007 t/m 03-2008 Centric Implementatie Consultant
• In het project Nessuno werden oude IBM klanten ondergebracht in de nieuwe Centric service organisatie,
waarbij ik verantwoordelijk ben geweest voor de implementatie van dit traject,
• Werkzaamheden hierbij zijn, het in kaart brengen van de oude organisatie van de klant en vanuit hier een
oplossing creëren zodat deze klanten in de nieuwe Centric organisatie kunnen worden geïmplementeerd .
09-2006 t/m 12-2007 Transavia Manager Service desk
• Leiding geven aan 8 medewerkers en verantwoordelijk voor de Servicedesk welke verdeeld was over twee
locaties: Schiphol Oost en Schiphol Centrum.
• Het verbeteren van de Service desk zodat de klanttevredenheid, inkoopproces, en samenwerking met andere
afdelingen geoptimaliseerd werden.
• Het team hierop getraind en gecoacht zodat de nieuwe werksituatie probleemloos werd geïmplementeerd,
• Lid van het Change advisory board,
• Analyseren van knelpunten in dienstverlening, processen en de infrastructuur hier op verbeter voorstellen
gemaakt en geïmplementeerd,
• Verantwoordelijk voor management Rapportages
• Acteren als Project Leider voor diverse projecten, w.o migratietrajecten, verhuizingen, etc.

01-2006 t/m 08-2006 Corus Planner
• Succesvol de migratie geleid en binnen tijd en budget gerealiseerd van 5500 werkplekken,
• Verantwoordelijk voor de planning, aansturing en coördinatie van het migratieteam bestaande uit 35
medewerkers,
• Lid MT
• Het selecteren en aannemen van de uitrol medewerkers en hen coachen en trainen voor de werkzaamheden
en hiernaast situationeel aansturen.
• HR aanspreekpunt voor de medewerkers,
• Verantwoordelijk voor de juiste bezetting en hier voor de roosters maken,
• Contact met de opdrachtgever over de uitvoering en de vorderingen van het project,
• Het opzetten van het project en uitdenken van de juiste strategie.
01-2004 t/m 03-2005 Postbank Helpdesk coördinator
• Leiding geven 8 medewerkers en verantwoordelijk voor de dagelijkse stroom aanvragen,
• Beheren agenda’s en afspraken plannen voor de medewerkers,
• Verantwoordelijk voor het Request For Change traject en aanvragen van impact analyses,
• Het coördineren van het Change proces en problem proces conform ITIL,
• Contact onderhouden met derde partijen.

Opleidingen

Opleidingen

2011 Train de Trainer
2011 HDI (Helpdesk Institute) certificaat
2010- 2010 NLP Particioner Diploma
2010- 2010 NLP Coach diploma
2010 -2010 NLP Master Particioner diploma
2007 - 2009 HBO Bedrijfskunde 1 (Personeel en organisatie, management en
organisatie,Marketingmanagement,Bedrijfskundigeprocessen,Bedrijfskundig,financieel
management .) diploma
2006 - 2007 MBO basisdiploma bedrijfskunde en management diploma
2007 Training Exploitatie ICT Beheer (Teamleider/Planner) certificaat
2006 Prince II Foundation certificaat
2006 Praktisch projectmanagement certificaat
2002 Implementing and Administering a MS Windows 2000 Directory Services Infrastructure diploma
2002 Installing, Configuring and Administering MS Windows 2000 Server diploma
2002 Installing, Configuring and Administering MS Windows 2000 Professional diploma
1999 - 2000 MCSE NT4 traject.
- Networking Essentials
- Implementing & Supporting Microsoft Windows NT Workstation 4.0
- Implementing & Supporting Microsoft Windows NT Server 4.0
- Implementing & Supporting Microsoft Windows NT Server 4.0 in the Enterprise
- Internetworking with Microsoft TCP/IP on Microsoft Windows NT 4.0
- Implementing & Supporting Microsoft Internet Information Server 4.0 diploma
1999 ITIL Foundations Certificate in IT Service Management diploma
1998 PC Beheerder diploma
1998 Centric IT Opleidingstraject
- Module Dos
- Microsoft Word 97
- Microsoft Excel 97
- module Supporting Microsoft Windows 98
- module Intranet Ware: Netware 4.11 Administration
- module Networking Technologies
- module Novell NetWare Service & Support
- module Administering Microsoft Windows NT 4.0 certificaat
1984 - 1988 MBO Leerlingstelsel voortgezet Restaurantkok diploma

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Sporten, koken en wandelen.

Werkgebied

  • Nieuw Vennep 50km
Talentcard®