Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Marian van Mullekom

Marian van Mullekom

facilitair manager/coordinator

Personalia

Leeftijd
64 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Spaans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Spaans
Rijbewijs
  • A - Motor
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Mensen in mijn omgeving kenmerken mij als betrokken persoon, met aandacht voor de mensen om haar heen. Regelen en organiseren zit in mijn bloed. Ik ben een resultaat gericht, een doener en een praktisch ingesteld persoon.

Werken in een platte organisatie heeft mijn voorkeur. In een gastvrije omgeving werk ik graag mee aan het zorg dragen voor, het optimaal kunnen werken van haar werknemers en cliënten in een schone veilige omgeving. Ik verricht deze werkzaamheden met een team van enthousiaste mensen.
Voor al in een facilitaire functie kunnen deze competenties het beste tot zijn recht komen

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik ben een resultaatgericht en een praktisch ingesteld persoon, een doener. Ik ben flexibel, zelfstandig, kostenbewust, stressbestendig en een volhouder. Regelen en organiseren zit in mijn bloed. Verder houd ik van uitdagingen en leer ik snel. Vooral in een facilitaire omgeving komen deze competenties goed tot zijn recht. Ik ben iemand die graag met andere mensen samenwerkt en ik kan goed communiceren op meerdere niveaus.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • facilitair manager
  • facilitair medewerker
  • medewerker facilitaire dienst
Sector(en):
  • Facilitaire Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2012 - mei 2014
Projektmedewerker bij POSG, Hedel
• Belangrijkste doel het vinden van een nieuwe passende baan. Hierbij was POSG mij behulpzaam.

2002 tot 2012
Coördinator Facilitaire Diensten bij Sint Lucas, de Eindhovense school, Eindhoven
• Leiding geven aan de medewerkers van de facilitaire dienst.
• Het onderhouden van de contacten met de uitbestede catering en schoonmaak.
• Onderhoud van het gebouw en de machines.
• Contractbeheer.
• Bewaking van de veiligheid in de gebouwen van machines en personen.

1990 tot 2002
Hoofd Algemene Zaken bij Congregatie Zusters van het Heilig Hart te Rosmalen
• Het onderhoud van het Bernadette-klooster.
• De aansturing van de schoonmaakdienst, de technische dienst, wasserij en de keuken van het klooster.
• Regelen van het onderhoud van de woningen/flats (ongeveer 100) van de zusters, die verspreid over geheel Nederland woonden.
• Adviseren van de zusters bij het aankopen van meubilair en andere grote aanschaffingen.
• Salaris- en verzekeringsadministratie van de medewerkers (ongeveer 20 personen)






1988 tot 1990
Chef de Bureau bij advocatenkantoor Poelman, Denneman en Bruinsma, Tilburg.
• Zorg dragen voor onder meer de afstemming van de werkzaamheden van de secretaresses, de administratie, de contacten met het Incassobureau.

1984 tot 1988
Secretaris van diverse commissies van de Konferentie Nederlandse Religieuzen, Tilburg.
• Ondersteunen met de voorbereidingen van de vergaderingen, de notulering en de uitwerking van de agendapunten. In al deze commissies werden economische vraagstukken, belastingvraagstukken, wetgeving in relatie tot religieuzen behandeld.
• Adviserende rol voor de kleinere congregaties.

Opleidingen

1987 Voortgezet Management voor Non-profitorganisaties ISW
1978-1982 HEAO-EJ Eindhoven
1972-1978 VWO Peelland College Deurne
2003 Opleiding BHV (bedrijfshulpverlening), met jaarlijks de herhalingscursus
2002-2003 Schriftelijke opleiding Facilitair Management FIAC
1996-2003 Spaans
1982 Stenografie Schroevers opleidingen Eindhoven

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

koken, lezen, wandelen,
bezoek schouwburg, concertzalen, musea

Werkgebied

  • Eindhoven 50km
Talentcard®