Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Marco Huisman

Marco Huisman

Financieel medewerker

Personalia

Leeftijd
58 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

enthousiast
betrokken
loyaal
creatief
analytisch
communicatief
empathisch
positief

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

aug. 2014 – heden De Lichtdrukkerij, financieel administratief medewerker
• Opzet en implementatie van maandelijkse resultaatberekening
• Opzet en implementatie van liquiditeits- en resultaatbegroting
• Bijhouden van de debiteurenadministratie
• Bijhouden van de crediteurenadministratie

mei 2009 – aug. 2013 Stichting Penta, groepsleerkracht op diverse scholen
• Lesgeven aan leerlingen van groep 1 tot en met 8
• Vastleggen van administratieve gegevens
• Communicatie met ouders en leerlingen
• Organiseren van schoolkampen en projecten

aug. 2001 – apr. 2009 Stichting Flore, groepsleerkracht basisonderwijs Lourdesschool
• Lesgeven aan leerlingen van groep 7 en 8
• Vastleggen van administratieve gegevens
• Communicatie met ouders en leerlingen
• Organiseren van uitwisselingen, schoolkampen en projecten
• Ontwerp en onderhoud schoolwebsite
• ICT-coördinator

jan. 1991 – jul. 2001 ABNAMRO

Informatie analist junior (mrt. 1999 – jul. 2001)
• Operationeel beheer van ‘corporations database’
• Signaleren van knelpunten en aandragen verbeteringen
• Rapportage managementgegevens ‘Grootbedrijf’en ‘Global Clients’
• Deelnemen aan gebruikersoverleg
• Gebruikerswensen vertalen naar automatiseringseisen

Accountmanager Facility Management (jul. 1997 – feb. 1999)
• Gesprekspartner voor kantoordirecties op gebied van ICT en meubilair
• Onderzoeken, toetsen en implementeren van wensen interne klant
• Bewaken van budgetten
• Intermediair bij verbouwingen van afdelingen of kantoren

Medewerker Servicedesk Electronic Banking (okt. 1995 – jun. 1997)
• Opzetten van regionale servicedesk
• Uitvoeren gebruikerstesten bij nieuw geïmplementeerde EB-pakketten
• Training geven aan accountmanagement
• Bieden van cliëntondersteuning middels telefonische helpdesk

Medewerker Planning & Beheer (jan. 1993 – okt. 1995)
• Samenstellen van financiële rapportages voor regiodirectie
• Opzet- en onderhoud van plannings- en budgetteringssystemen
• Bewaken van en rapporteren over budgetten en jaarplannen

Medewerker Organisatie & Automatisering (aug. 1991 – dec. 1992)
• Geven van tekstverwerkingscursussen
• Bieden van technische ondersteuning aan medewerkers
• Verbeteren van administratieve processen
• Beheer van datacommunicatienetwerk

Traineeprogramma middenkader Operations (jan. 1991 – jul. 1991)

Opleidingen

nov. 2013 – nov. 2014 PDB (Praktijkdiploma Boekhouden; diploma behaald)
aug. 2001 – apr. 2003 PABO Hogeschool InHolland Alkmaar (diploma behaald)
jan. 1999 – nov. 1999 Module Management en Organisatie Open Universiteit (diploma behaald)
sep. 1985 – jun. 1989 HTS Bedrijfskunde Hogeschool Alkmaar (diploma behaald)
sept. 1979 – jun. 1985 Atheneum Oscar Romero Hoorn (diploma behaald)

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

toneel
tennis
hardlopen
lezen
bestuurswerk

Werkgebied

  • Wognum 50km
Talentcard®