Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van marie Piersma

marie Piersma

administratie/receptioniste

Personalia

Leeftijd
67 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

per 1 juli wordt het Persoons gebonden budget in Alkmaar ondergebracht in Eindhoven

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Flexibel en Loyaal
Teamspeler en zeer accuraat
Organisatorisch sterk
Cijfermatig ingesteld
Kennis van Excel

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

2011-2015 Medewerker klantenservice PGB VGZ Alkmaar
In deze functie ben ik verantwoordelijk voor:
• Alle telefonische vragen met betrekking tot de persoonsgebonden budget en alle administratieve afhandeling hiervan.

2010 -2011 Medewerker klantenservice Zorgverzekering Univé Alkmaar
In deze functie was ik verantwoordelijk voor:
• Alle telefonische vragen met betrekking tot de zorgverzekeringen en alle administratieve afhandeling hiervan.

2008-2010 Medewerker klantenservice Cendris Den Helder
In deze functie was ik verantwoordelijk voor:
• Alle telefonische vragen met betrekking tot de zorgverzekeringen van Univé en alle administratieve afhandeling daarvan;
• Alle telefonische vragen en administratieve afhandeling met betrekking tot afname van gas en elektriciteit bij Essent en Nuon;
• Alle telefonische vragen met betrekking tot telecommunicatie bij T-Mobile en alle administratieve afhandeling hiervan.

2008 Assistent bedrijfsleider Action, Harlingen
. In deze functie was ik verantwoordelijk voor:
• Het aansturen van het personeel, de urenregistratie en de financiële administratie.

1991-2007 Plaatsvervangend Hoofd caissière Praxis Wormerveer
In deze functie was ik verantwoordelijk voor:
• Het aansturen van het kassapersoneel en de gehele financiële administratie;
• Het verwerken van ziekmeldingen, aanvragen van contracten en verlengingen;
• Het maken van de urenroosters.




1973-1988 Hoofd administratie De Vries Dranken B.V.
In deze functie was ik verantwoordelijk voor:
• De gehele financiële administratie;
• Aanmaken van facturen;
• Daarnaast de gehele boekhouding en het verwerken van de balans;
• Ik was tevens verantwoordelijk voor de loonadministratie en de uitbetaling van salarissen.

Opleidingen

1978 MBO boekhouden diploma
1973 Kantoorpraktijk, diploma

2011 Omgaan met agressie
2008 – 2009 Certificaat Telefonie Call Center
1995 Cursus Loonadministratie

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

fietsen, creatief bezig zijn

Werkgebied

  • Den Helder 50km
Talentcard®