Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Steven Manbuscay Montenegro

Steven Manbuscay Montenegro

Een leuke jonge financieel administratief medewerker

Personalia

Leeftijd
36 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Spaans
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Spaans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Mijn naam is Steven Manbuscay Montenegro en ben op zoek naar een tijdelijke functie met uitzicht op vast contract in de richting financiële administratie als fulltimer. Helaas ben ik per 2 januari 2015 werkloos geworden. Vanwege bezuinigingen is mijn contract niet verlengd. Heb vanaf december 2013 gewerkt bij Kenz-Figee Group als administrator. Mijn doel is om uiteindelijk te komen werken voor een financiële afdeling waar ik het team kan versterken en mijn vaardigheden en werkervaring kan toepassen.

U mag van mij een georganiseerd, ambitieus, betrouwbaar en gemotiveerde hardwerkende collega verwachten die zowel zelfstandig als in teamverband goed kan samen werken. Mijn werkervaring bestaat o.a. uit het aanmaken en verwerken van facturen, facturen coderen, debiteurenbeheer, crediteurenbeheer, voorraadbeheer, rapporteren, bankafschriften inboeken, gehele betaalprocedure klaar zetten en overige administratieve taken.

Hierbij hoop ik dat u een duidelijk beeld heeft gekregen van mijn ervaring, kwaliteiten en motivatie. Graag kom ik u in een persoonlijk gesprek overtuigen waarom ik meen geschikt te zijn voor de bovengenoemde vacature. Voor verder informatie verwijs ik u naar mijn CV.

Met veel interesse zie ik uw reactie tegemoet.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

U mag van mij een georganiseerd, ambitieus, betrouwbaar en gemotiveerde hardwerkende collega verwachten die zowel zelfstandig als in teamverband goed kan samen werken. Mijn werkervaring bestaat o.a. uit het aanmaken en verwerken van facturen, facturen coderen, debiteurenbeheer, crediteurenbeheer, voorraadbeheer, rapporteren, bankafschriften inboeken, gehele betaalprocedure klaar zetten en overige administratieve taken.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Finance
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

12/2013-12/2014 Kenz Figee Group B.V. te Zaandam
Functie: Administrateur/40 uur pw
Werkzaamheden:
• Het gehele crediteurenadministratie
• Urenregistratie van off- & onshore werknemers
• Klaar zetten van de betaal selectie
• Belangrijke betalingen bijhouden
• Betalingsherinneringen beantwoorden
• Wekelijks credit en debet facturen tegen elkaar wegboeken
• Afspraken inplannen met fiatteerders voor het goedkeuren van de facturen
Verder ondersteunde ik mijn collega’s met hun werkzaamheden bij afwezigheid.

02/2013 – 12/2013 Office Service Partners B.V. te Hoofddorp
Functie: Financieel administratief medewerker/40 uur pw
Werkzaamheden:
• Bankboek afletteren
• Inkoop & verkoop boeken
• Inkoop facturen coderen
• Verkoop facturen maken en versturen
• Declaraties van regiomanagers bijhouden en inboeken
• Bankafschriften boeken
• Facturen klaar zetten voor betaling
Andere taken waren o.a. email bijhouden, telefonisch contact houden met de crediteuren en het assisteren van mijn collega’s.

11/2012 - 01/2013 Clifford Chance LLP te Amsterdam
Functie: Assistent Financial accounting/40 uur pw
Werkzaamheden:
• Coderen van facturen en expense reports
• Dagelijks koersen bijhouden
• Externe en interne post sorteren en stempelen
• Bankafschriften in boeken en scannen naar India
• Wekelijks controleren van bankafschriften met nieuwe status
• Journaalposten maken
• Grootboek uitdraaien
Verder had ik veel e-mail verkeer met India en ondersteunde ik collega’s met verschillende opdrachten.

09/2012 - 11-2012 MoneYou B.V. te Amsterdam-Oost
05/2012 - 07-2012
Functie: financieel administratief medewerker/30 uur pw
Werkzaamheden:
• Controleren van gescande aanvragen van klanten en het corrigeren hiervan
• Handmatige ingevoerde aanvragen controleren en goedkeuren
• Na kijken of de scans wel aan de juiste klant zijn gekoppeld, zo niet dit corrigeren
• Lijst maken met niet gevonden aanvragen en doorgeven aan leidinggevende
• Het controleren van ingevoerde aanvragen van andere collega’s

07/2012 - 09/2012 AeroGSE B.V. te Wormerveer
Functie: Allround medewerker/40 uur pw
Werkzaamheden:
• Factureren van leases
• Factureren van reparaties van de leases
• Het beheren over alle lopende leasecontracten
• Het maken van sale offers
• Het bijhouden van de voorraadlijst
• Reporter tussen kantoor en werkvloer en visa versa
• Transport regelen voor verkochte ground support equipment

09/2009 - 08/2010 Japan Radio Co., LTD te Schiphol-Rijk
Functie: Assistant accountent/40 uur pw
Werkzaamheden:
• Voorraadbeheer
• Debiteurenbeheer
• Dagelijks en per kwartaal rapporteren
• Het controleren van het grootboek
• Facturen controleren
• Betalingen inplannen
Verder was ik dagelijks met exact en Excel bezig om de gegevens in te voeren en te verwerken. Had ook veel contact met mijn collega’s in Japan, zowel telefonisch als per e-mail.

Opleidingen

Opleidingen
08/2010 – 07/2011 HBO bedrijfseconomie duaal propedeuse jaar op de Hogeschool van Amsterdam/HES. (Gestopt)

08/2005 – 07/2009 MBO bedrijfsadministratie niveau 4 op de Regio College te Zaandam. (Geslaagd)

09/2001 – 07/2005 VMBO Theoretische leerweg (Mavo) niveau 4 economische richting op de Trias te Krommenie. (Geslaagd)

Cursussen
05/2004 Cursus ‘blindtypen’ (behaald)

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Fitness, voetbal, salsa dansen

Werkgebied

  • Wormer 25km
Talentcard®