Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Angelique Boschma-Senneker

Angelique Boschma-Senneker

administratief, secretarieel, boekhoudkundig

Personalia

Leeftijd
44 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik heb ruim 8 jaar werkervaring opgedaan bij verschillende werkgevers op administratief gebied. Door analytisch denkvermogen, accuraat te werken, flexibele instelling en doorzettingsvermogen, was ik altijd in staat om mijn werk correct en tijdig af te hebben.
Tevens was het hierdoor mogelijk om de gestelde doelstelling te behalen. Ik ben op zoek naar een nieuwe baan op administratief of boekhoudkundig gebied., waar een uitdaging en afwisseling in zit.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Communicatief vaardig, punctueel, nauwkeurig, zelfstandig maar kan ook goed in een team functioneren, cijfermatig, kan goed plannen, enthousiast, doorzetter, kan goed organiseren, analytisch, heeft inzicht en is flexibel.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Marketing & Communicatie
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Functie: Medewerker Debiteuren beheer
Bedrijf: Transcom Periode: 1 november 2009 tot 31 december 2014
Werkzaamheden: - actief en tijdig incasseren van openstaande saldi
- actief telefonisch en schriftelijk aanmanen van debiteuren
- afhandelen van overeengekomen betalingsregelingen
- snel en goed kunnen analyseren van klachten en incasso problemen
- oplossingsgericht handelen bij problemen
- timemanagement toepassen

Functie: Acceptant/controleur
Bedrijf: Leencentrum Nederland Onderdeel DSB Bank Periode: 01 september 2007 tot 1 november 2009 Werkzaamheden: - zelfstandige behandeling van telefonische (inbound/outbound), schriftelijke en
elektronische kredietaanvragen van de klanten
- het toetsen en doortoetsen van BKR gegevens
- het omzetten van een informatief gesprek naar een daadwerkelijke aanvraag
- het kunnen signaleren en rapporteren van diverse marktontwikkelingen
- het verrichten van overige voor de functie en/of bedrijf noodzakelijke werkzaamheden (o.a. op administratief
gebied)
- het reageren en actie ondernemen op verkoopsignalen van de klant.
- beoordeling van krediet waardigheid van klant - controleren van documenten (fraude controle) als klant offerte
getekend terug heeft gestuurd.

MTA: medewerker technische administratie
Bedrijf: Essent Netwerk Periode: 28 november 2005 tot september 2007 Werkzaamheden:
- verwerken van aanvraag klant tot order
- kabelgegevens downloaden en het beoordelen van de kabels
- akkoordverklaringen verwerken en vrijgeven tot facturatie
- bestellingen aanmaken (ter facturatie aannemer)
- controle van gemaakte bestellingen en het vergelijken met het contract
- controle van de servicenormen en beoordelen hiervan
- verwerken en doorsturen van digitale post
- vragen van klanten zowel telefonisch als Schriftelijk beantwoorden
- planning monteurs aanmaken

Opleidingen

MBA: Moderne Bedrijfsadministratie Opleidingsinstituut NTI 27 01 2015 tot heden, Vakkenpakket
- Bedrijfsadministratie - Bedrijfseconomie - Financiële Rapportage - Belastingwetgeving

Receptioniste/ Telefoniste Opleidingsinstituut LOI 10 2004 tot 03- 2005, diploma behaald Vakkenpakket: - secretariaatspraktijk - presentatie en representatie - typen op de pc - Nederlandse taal en correspondentie - communicatietechnieken.

Basis Kennis Boekhouding Opleidingsinstituut NTI 01-2002 tot 06-2002, diploma behaald in 2003 Vakkenpakket: - praktijkdiploma boekhouden.

Secretaresse Opleidingsinstituut NTI 10-2000 tot 10-2002, diploma behaald in 2002 Vakkenpakket: - Notuleren - Engels - communicatietechnieken - wetgeving

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Lezen, wandelen met mijn hond, wielrennen, shoppen, naar de bioscoop gaan en fitnessen.

Werkgebied

  • Nieuw-Weerdinge 25km
Talentcard®