Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Kevin Faassen

Kevin Faassen

Administratief medewerker

Personalia

Leeftijd
36 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Oplossingsgericht, Communicator, Klantvriendelijk, Teamplayer en Doorzetter. Altijd vol energie!

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Happy To Serve
Oktober 2013 -











Tellus BV
April 2013 – Oktober 2013 Credit Manager – Account Manager:
Contactpersoon voor clienten. Verantwoordelijk dat clienten actief op de websites staan. Opmaken van contracten en deze onderhouden. Alle voorkomende informatie naar de clienten verstrekken. Alle problemen van clienten oplossen. Incasso werkzaamheden. Bij achterstallige betalingen van client, dossier opmaken. Betalingsregelingen afspreken. Processen opvolgen tot overgaan naar incassobureau, bij weigering betaling van de client. Acquisitie werkzaamheden (nieuwe klanten werven)

Credit Manager – Account Manager:
Contactpersoon voor clienten. Verantwoordelijk dat clienten actief op de websites staan. Opmaken van contracten en deze onderhouden. Alle voorkomende informatie naar de clienten verstrekken. Alle problemen van clienten oplossen. Incasso werkzaamheden. Bij achterstallige betalingen van client, dossier opmaken. Betalingsregelingen afspreken. Processen opvolgen tot overgaan naar incassobureau, bij niet betaling van de client. Acquisitie werkzaamheden (nieuwe klanten werven). Wegens faillissement zijn de werkzaamheden gestopt.

Pensioenfonds Horeca & Catering
December 2009 – Maart 2013 Medewerker Relatiebeheer:
Direct klantcontact met werkgevers
Afhandelen van gesprekken van zowel werkgevers als werknemers inz. Pensioenregelingen en betalingen.
Inkomende post en e-mail verwerken en beantwoorden
Verkopen en opmaken offertes pensioenproducten.
Berekenen van pensionopbouw, A-factor en jaarpremies voor werkgevers.
Afhandelen van klachten.

KPN Contact via Manpower
Februari 2009 – November 2009
Callcenter Medewerker:
Afhandelen van inkomende gesprekken storingsdienst zakelijke dienstverlening
1e lijns afhandeling storingen en problemen
Doorzetten problemen 2e lijn

Cafe Restaurant Engels
Januari 2008 – Januari 2009
Medewerker bediening
Bedienen in het restaurant
Helpen bij diverse evenementen.




Diergaarde Blijdorp via ASA
Mei 2007 – December 2007



Entree en Bediening Medewerker
Toegangsbewijzen afhandelen.
Bezoekers informeren.
Bedienen bij feesten en partijen.


McDonalds Nederland
November 2004 – Maart 2007

Medewerker Fast Food
Bestellingen opnemen afhandelen
Invallen voor leiding indien niet aanwezig (2006/2007).
Opleiden nieuwe medewerkers

Opleidingen

2014 SVH - Sociale Hygiëne
2011 Cursus Pensioenen – SPO
2010 Basisopleiding Pensioenen
2009 – 11 Opleiding Pensioenregeling
2004 – 05 Horeca Assistent – MBO 4
Albeda College

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Fitness – krachttraining
Reizen en de wereld ontdekken
Veel dingen met en over auto’s

Werkgebied

  • Rotterdam 25km
Talentcard®