
Personalia
- Leeftijd
- 63 jaar
Skills, Digitale vaardigheden
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik heb een jarenlange ervaring in de zakelijke dienstverlening bij internationale bedrijven op het gebied van (project) management, sales en marketing support. Als intermediair functioneer ik op mijn best als spil binnen het team, de executive en de klant.
Ik ben een energieke, commerciële en pragmatische coördinator.
Mijn persoonlijk eigenschappen: gedreven, oprecht, loyaal, enthousiast met een oplossingsgerichte instelling.
"Wat ik nog niet kan, kan ik leren"
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
hoge servicegerichtheid, doelgericht, commercieel en communicatief vaardig, loyaal, flexibel
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2017 tot heden - Back office Manager/sales-customer support bij Makelaarswinkel Amsterdam
2016 - International Customer Care bij Lumiparts
2015 - Administrative Assistant Credit Management bij E-Bridge (Randstad) Amsterdam
2014 - zorgverlof
10-1999 / 06-2013
International Assistant Key Account Manager (KAM), Customer Service Support, Internal Sales
(Swildens, verkoopkantoor van klantspecifieke halffabricaten)
Mijn verantwoordelijkheden:
het effectief en efficiënt ondersteunen van de Key Account Manager/Sales Director in al haar facetten;
het onderhouden van contacten met nationale en internationale relaties in het Engels, Duits en Frans;
het aanspreekpunt/coördinerende rol voor zowel klant als fabrikant bij technische en commerciële vragen; het vertalen van deze vraagstukken;
breed gamma aan (pro-)activiteiten waaronder het bewaken van levertijden, het versturen en opvolgen van aanvragen/offertes, orders, het behandelen van klachten etc.;
agendabeheer; het inplannen van afspraken, het initiëren/ voorbereiden van conference calls;
mailbox beheer van KAM waaronder bewaking, ondersteuning en behandeling van de benodigde activiteiten tijdens zijn afwezigheid (reizen);
in samenwerking met de KAM sourcing prospects/leads op internationaal niveau (acquisitie).
11-1988 / 10-1999
Secretaresse & Internal Sales
(Swildens, verkoopkantoor van klantspecifieke halffabricaten)
Mijn verantwoordelijkheden als verkoop binnendienst;
het uitwerken van de correspondentie van de verkoop buitendienst;
coördinerende rol tussen klanten en fabrikanten door o.a. het maken en bewaken van afspraken en het begeleiden van de communicatie;
commerciële activiteiten waaronder het behandelen van aanvragen, opvolgen van offertes en het acquireren van aansluitorders (after sales).
11-1986 / 11-1988
Hoofd Secretariaat
(Swildens, verkoopkantoor van klantspecifieke halffabricaten)
Mijn verantwoordelijkheden als hoofd secretariaat:
het assisteren bij de opzet van nieuwe software ten behoeve van administratie ter vervanging van handmatige administratie;
het delegeren en het uitvoeren van de secretariële werkzaamheden tezamen met collega secretaresses; archivering alsmede notuleren;
assistente tijdens beursevenementen.
11-1983 / 11-1986
Sales Assistant
(NSK Nederland B.V., Japanse Handelsmaatschappij/Lagerfabrikant)
het uitvoeren van commerciële en secretariële werkzaamheden op internationaal niveau met als voornaamste taak het uitwerken en opvolgen van offertes.
Opleidingen
HBO leerkracht beeldende vorming (België) = Regentes Plastische Kunsten - Diploma
Foreign Exchange student (Senior Highschool) at San Jose California.- Diploma
Lyceum Wetenschappen B, (Natuurkunde, Biologie, Scheikunde, Wiskunde B, Aardrijkskunde, Geschiedenis, Nederlands, Frans, Engels, Duits, Antieke Cultuur, Wetenschappelijk Tekenen) - Diploma
Cursussen/Certificates
Frans - (CERAN Lingua International S.A., B-Spa)
Duits - Instituut Uithoorn
Advanced Training Program, commercial skills, Advanced Level International
Customizable actions, Search & Results
Internal sales, Search & Results
MS Office (Excel, Word, Power Point, Outlook) CRM SuperOffice
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Tennis, fotografie, reizen, koken
Werkgebied


