
Personalia
- Leeftijd
- 61 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Een ervaren directiesecretaresse met organisatietalent en meer dan 10 jaar ervaring bij diverse organisaties. Mijn persoonlijke kenmerken zijn: accuraat, betrouwbaar, representatief, enthousiast, goede communicatieve eigenschappen, loyaal, zelfstandig maar ook een in een team kunnen werken. Een doorzetter, stressbestendig en sociaal.
Mijn Linkedinprofiel kunt u bekijken via Nl.linkedin.com/in/***
Per 16-08-2014 voor 16-24 uren per week voor u beschikbaar. Wilt u dat ik per 16-08-2014 voor u kom werken? Bel mij *********
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Werkervaring
2004-heden Directiesecretaresse/Secretaresse bij BOA Advies
- Notuleren van het intern werkoverleg en extern overleg
- Marketing & Communicatie ondersteunen met redigeren van webteksten, mailingen
- Twitteraccount, de website en bedrijfspagina van LinkedIn bijhouden
- Opstellen van presentaties en rapporten
- Administratieve werkzaamheden voor personeelszaken
- Archiefwerkzaamheden
- Contact met ICT bedrijf probleemsignalering, kantoorautomatisering
- Inkomend/uitgaand telefoonverkeer, receptie werkzaamheden
- Ondersteuning bieden aan de projectadministratie
- Bijhouden van bureauagenda; in- en externe afspraken plannen
03-2014/08-2014 Secretaresse bij Universiteit van Amsterdam
Algemene secretariële ondersteuning MT-leden en stafafdeling (in het bijzonder directeur Bedrijfsvoering, beleidsadviseur Gebouwen & Voorzieningen, Informatiemanager) waaronder
- Correspondentie en agendabeheer
- Organiseren vergaderingen en plannen afspraken; regelen van zalen en catering;
- Informatieverstrekking via telefoon en e-mail
- Postbehandeling en digitaal archiefbeheer
- Geven van secretariële ondersteuning bij werving- en selectieprocedures;
- Administratieve ondersteuning bij hoogleraar benoemingen
- Organisatie (kleinschalige) projecten
2004-2004 Bestuurssecretaresse bij het DB, Stadsdeel Amsterdam-Noord (uitzendbureau)
- Ondersteuning bij administratieve werkzaamheden
- Inkomend/uitgaand telefoonverkeer
- Inkomende- en uitgaande post verzorgen voor de wethouders
- In- en externe afspraken plannen, bijhouden van bureauagenda
- Archiveren van documenten
2004-2004 Secretaresse bij het Openbaar Schoolbestuur, Stadsdeel Amsterdam-Noord (uitzendbureau)
- Inkomend/uitgaand telefoonverkeer
- Bijhouden van bureauagenda; in- en externe afspraken plannen
- Voorraadkast beheer en bestelling kantoorartikelen
- Updaten contactgegevens Bijwerken klantgegevens
- Archiefwerkzaamheden
- Reorganisatie van het secretariaat. (Het in kaart brengen van de werkprocessen,
archiveren, contacten bijwerken, PR van het secretariaat vergroot).
2003-2004 Activiteitenbegeleidster bij AOC-Buitenveldert
- Bewoners begeleiden bij de verschillende onderdelen van de dag sociëteit
2001-2003 Secretaresse ZGAO - Zorggroep Amsterdam Oost
- Bijhouden van bureauagenda; in- en externe afspraken plannen
- Verzorgen van het personeel- en bewonersblad
- Verantwoordelijk voor up to date houden van de kabelkrant
- Inkomend/uitgaand telefoonverkeer
- Secretariële aanspreekpunt voor de Cliëntenraad
1998-2001 Coördinator “Flevo-uit” ZGAO - Zorggroep Amsterdam Oost
- Organisatie van de centrale evenementen
(Artiesten contracteren en begeleiden, evenementen presenteren, draaiboeken opstellen,
budgettering, publiciteit)
- Verantwoordelijk voor up to date houden van de kabelkrant
- Begeleiden van vrijwilligers en stagiaires
1987-1998 Activiteitenbegeleidster bij ZGAO - Zorggroep Amsterdam Oost
- Activiteiten aanbieden aan demente bewoners/cliënten van een verpleegafdeling
- Stagiaires en vrijwilligers begeleiden
- Organiseren van grote evenementen
1984-1986 Activiteitenbegeleidster bij Evean Noordse Balk Wormerveer
- Bewoners/cliënten begeleiden bij hun activiteiten om hun zelfredzaamheid te bevorderen.
Opleidingen
Opleidingen
2001-2004 - Schoevers, Directiesecretaresse. Diploma
1994-1995 - Economisch College Zaanstreek-Waterland, Middenstandsdiploma. Diploma
1990-1992 - ISBW Opleiding, Middelmanagement Non Profit organisaties en PR-assistent. 1988-1990 - Regio College Zaanstreek- Waterland. Havo-5 Nederlands en Engels.
1981-1984 - Scholengemeenschap “De Zwettepoort”, MBO-Activiteitenbegeleidster.
1979-1981 - PABO, opleiding tot kleuterleidster. Geen diploma
1975-1979 - Schoolgemeenschap Wieringen, MAVO. Diploma
Cursussen
2013 - LinkedIn en Twitter
2013 - Kort en krachtige teksten
2012 - Cursus Word ll
2008 - Basiscursus tot preventiemedewerker
2002 - Archiefbeheer
Computerervaring
- Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, Power-Point, Publisher)
- Kabelkrant (applicatie Prommis)
- Documentatie systeem (Povo)
- CORSA (digitale post- en archiefsystemen)
Nevenactiviteiten
2003-heden - Organisator van tweedehands kinderkleding- en speelgoedmarkten
2013-heden - Sitebeheerder van een website.
2006-2007 - Vrijwilligster bij Verpleeghuis Nicolaas, Lutjebroek
2004-2006 - Inval Activiteitenbegeleidster bij AOC-Buitenveldert, Amsterdam
2004-2005 - PR- voorzitter bij Budovereniging Hikari, Zaandam
2000-2001 - Redactrice sportblad bij AV Zaanland, Zaandam
1998-2000 - Lid ouderschapscommissie bij kinderdagverblijf De Steltloper, Zaandam
1994-2001 - Lid MR/OR bij ZGAO - Zorggroep Amsterdam Oost
1993-1996 - Zelfstandig ondernemer in kinderkleding
1992-1994 - Redactrice sportblad bij ZWV-Nereus, Zaandam
Meer over mij
Werkgebied


