Personalia
- Leeftijd
- 63 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Persoonlijke kwaliteiten en vaardigheden
Gedreven, Pragmatisch, harde werker, oplossingsgericht, inlevingsvermogen.
Werkervaring
2013-2014 Humanitas:
Vrijwilligster thuisadministratie
Mensen geholpen met de thuisadministratie, die dit zelf door omstandigheden tijdelijk niet konden.
2012 – 2013: Liemerije (Verpleeghuis Zevenaar:
Senior Administrateur.
Taken:
In samenwerking met de controller verantwoordelijk voor de maandelijkse rapportages;
Betaalbaar stellen crediteurenbatches;
Eindverantwoordelijk kasstromen winkel en bewonerscafé;
Verantwoordelijk voor diverse kosten- en tussenrekeningen.
Mede bepalen nieuw boekhoudsysteem.
2008- 2012: Vitalis Biologische Zaden te Voorst:
Manager Accounting.
Taken:
Verantwoordelijk financiële-, personele-en salarisadministratie;
Opstellen liquiditeitsoverzichten;
Opstellen maandrapportages (Verkoop en Winst- en Verlies);
Opstellen jaarrekening;
Aangiftes doen van OB, LB, CBS;
Het regelen van de importontheffingen EU en buiten EU.
Behaalde resultaten:
Door optimaal gebruik te maken van het boekhoudsysteem, het aantal uren van de boekhoudkundig medewerkster en mijzelf teruggebracht van 38 uur naar 30 uur per week;
De salarisadministratie bij de accountant weggehaald en in eigen beheer gevoerd.
2000-2008: Physique Centrum voor Sport en Gezondheid:
Manager bedrijfsvoering.
Taken:
Leiding geven aan 32 (parttime)medewerkers met als afdelingen:
Financiële- en ledenadministratie
Receptie
Fitness
Fysiotherapie
Verantwoordelijk voor de financiële administratie:
Tijdige en juiste maandrapportages;
Aangiftes belastingen (BTW en LB);
Controle tussenrekeningen;
Debiteuren administratie inclusief facturatie zorgverzekeraars;
Crediteuren administratie inclusief betaalbaar stellen gefiatteerde inkoopfacturen;
Liquiditeitsoverzichten samenstellen;
Begroting opstellen;
Voorbereiden jaarrekening;
Behaalde targets:
Fitness opnieuw leven ingeblazen door een vaste
coördinator fitness aan te stellen;
Acquisitie waardoor het ledenbestand fitness van 400 naar 1.400 leden ging (in vier jaar tijd).
Samenwerking tot stand gebracht met andere sportscholen om, daar waar nodig, fitnessinstructeurs uit te wisselen;
Pasjessysteem met toegangscontrole ingevoerd;
Software fysio vervangen voor een betere versie;
Boekhoudsysteem gereorganiseerd;
Leegstaande ruimtes een nieuwe functie gegeven, waardoor er meer lessen gegeven konden worden.
Nieuwe lessen geïntroduceerd.
1996-2000: Dirkzwager Advocaten en Notarissen.
Teamleider advocatuur:
1993-1996: ISI Midden Gelderland (opleidingsinstituut werklozen/herintreders). Boekhoudkundig medewerkster.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Direct, vrolijk, spontaan, groot verantwoordelijkheidsgevoel, harde werker.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Diverse financiële functies. Deze staan uitgebreid beschreven in mijn CV
Opleidingen
Havo
Middenstandsdiploma
Praktijddiploma boekhouden
MBA
Diverse cursussen
Excel basis en gevorderd
Acess basis en gevorderd
Word basis
Management training bij Nijssen Management & Teamtraining.
Via E-learning de cursus thuisadministratie Humanitas
Salarispakket
Microloon
Easylon
Per 1 aug. gestart met de cursus “Schuldhulpverlener” bij het LOI
Boekhoudpakketten
Exact voor Windows
Exact Globe
ASA2000
AX 2009
Fimacs
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Fietsen, wandelen met de hond, stoelen bekleden, kleding maken, piano en accordeon spelen
Werkgebied