

Ger Heitzer
controller, hoofd administratie, inkoper, administrateur, schuldhulpverlener, boekhouder
Personalia
- Leeftijd
- 61 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Wie mij een uitdaging biedt zal verzekerd zijn van een medewerker en collega die niet alleen veel ervaring meeneemt maar ook voldoening haalt uit het optimaal benutten van de vaardigheden en kennis van anderen. Mijn aanwezigheid zal dagelijks zichtbaar zijn als een “spin in een web” die graag de spilfunctie vervult tussen collega’s en verschillende afdelingen.
Vorige collega’s zagen mij als “vraagbaak” en vaak ook als vertrouwenspersoon. Ze waardeerden mijn oprecht- en betrokkenheid, maar ook mijn kritische en analytische manier van kijken.
In ad hoc situaties ben ik op mijn best en vertrouw ik op mijn ervaring en analytisch vermogen. In die situaties zullen collega’s mij leren kennen als iemand die doelbewust handelt maar ook nieuwsgierig is naar inzichten en ideeën van anderen. Mijn motto is dat de beste resultaten bereikt worden door samen hard te werken met op zijn tijd de nodige humor.
Wie mijn vorige werkgevers vraagt mij in een paar woorden te beschrijven zal vernemen dat ze altijd en in alle situaties konden vertrouwen op mijn kennis, loyaliteit en resultaatgerichtheid.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Spin in het web - veelzijdig - objectief - mensen-mens - loyaal - nieuwsgierig - inventief - analytisch - oprecht - empatisch - betrokken - onderzoekend - sociaal -resultaatgericht - betrouwbaar.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2003 – 26-03-2014: Financial Controller/ HRM/Inkoop Prokual B.V. te Weert
- Runnen van de gehele financiële administratie.
- Verzorgen van fiscale aangiftes en opgaves aan CBS, het opstellen van tussentijdse cijfers en concept jaarstukken.
- Onderhouden van contacten met de bank, belastingdienst, advocaat en externe accountant.
- Juridisch screenen van contractstukken, algemene voorwaarden en (aannemings-) overeenkomsten.
- Beheren van de verzekeringsportefeuille en het afwikkelen van schades.
- Uitvoeren van de salarisadministratie en beheren personeelsfiles.
- Ik heb ervaring opgedaan in werving & selectie werk. Door goed te luisteren en mijn natuurlijke nieuwsgierigheid te gebruiken ben ik in staat om de juiste match te maken.
- Door persoonlijk de regie te voeren over het verzuim- en re-integratiebeleid heb ik jarenlang het arbeidsongeschiktheidspercentage stabiel weten te houden beneden de 3%.
- Als inkoper van de grondstoffen heb ik de mogelijkheid om prijsafspraken te maken en contracten af te sluiten met allerhande leveranciers uit zowel Nederland als ook Duitsland, Engeland, Italië en incidenteel Amerika en aanzienlijke inkoopvoordelen weten te behalen.
2002 – 2003: Administrateur/HRM
Het Ambachtsgilde B.V. te Sint Odiliënberg.
Na een ingrijpende reorganisatie van 3D Facilities B.V. heb ik "Het Ambachtsgilde B.V." mee helpen oprichten. Met een kleine groep medewerkers een doorstart in een nieuw bedrijf gerealiseerd. Als administrateur verzorgde ik de volledige financiële administratie.
Daarnaast behoorde het werven van nieuwe klanten waar de werknemers, vaak voor lange termijn werden gedetacheerd, tot mijn takenpakket.
Het aannemen van personeel, het opstellen van de arbeidscontracten, het voeren van functioneringsgesprekken, het detacheren en uitzenden van de werknemers in m.n. de bouw- en elektrotechniek.
2001 – 2002: Hoofd Administratie
3D Facilities B.V. te Sint Odiliënberg.
Op verzoek van een gerenommeerd accountantskantoor als hoofd van de financiële administratie aangesteld, verantwoordelijk voor het realiseren van degroeipotenties van de startende onderneming en als lid van het managementteam mede verantwoordelijk voor het beleid.
Functioneel leidinggeven aan 2 medewerkers.
1999 – 2001: Administrateur
Bouwservice Roggel B.V. te Roggel.
Als administrateur verzorgde ik de volledige financiële administratie voor 3 vennootschappen die houtskelet woningen maakten voor de particuliere sector.
1991 – 1999: Project administrateur
Prokual B.V. te Weert.
Als administrateur verzorgde ik de financiële administratie voor een 5-tal vennootschappen.
1989 – 1991: Assistent accountant Raadgevend Bureau Broens B.V. te Roermond.
Het verzorgen van de administratie tot en met het maken van de jaarrapporten voor diverse ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf.
1989 – 1989: Administratief medewerker Trefil Arbed S.A. te Roermond.
1986 – 1988: Appl.programmeur Basic /administratief medewerker Technisch Bureau Creemers B.V. te Roermond.
Opleidingen
M.B.A. Stichting Vereniging van Leraren voor Praktijkexamens
HEAO 1e leerjaar te Sittard
AMBI I1, I2, B1 en T6 Stichting EXIN
Atheneum A B.C. Broekhin te Roermond
V.V.A. 1 Basis Veiligheidscursus voor Aannemers
B.H.V. Bedrijfshulpverlener
Reanimatie Nederlandse Hart Stichting
Nevobo Volleybaltrainer A
NOC/NSF Herkennen en voorkomen van seksuele intimidatie in de sport
NOC/NSF Autisme in de sport
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Gezin
Hond
Volleybaltrainer/ coach
Bruce Springsteen
Autosport
Werkgebied


