Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Edwin Tromp

Edwin Tromp

Administrateur, Assistent controller, Financieel medewerker, Crediteurenadministratie, Debiteurenadministratie

Personalia

Leeftijd
38 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben analytisch ingesteld, graag onderzoek ik de data en voer ik controles uit op de processen. Wanneer afwijkingen naar voren komen wil ik dit analyseren en onderzoeken hoe dit opgelost kan worden.
De afgelopen 1,5 jaar heb ik gewerkt bij Panalpina Eindhoven als Coördinator Billing & Control. Als medewerker van deze afdeling was ik verantwoordelijk voor de facturatie en controle van de zendingen en voor goedkeuring van facturen van leveranciers. Een functie spreekt mij erg aan omdat ik mensen graag bijsta en juiste communicatiekracht afwisselend met process monitoring belangrijk vind en ook omdat ik mijzelf graag wil ontwikkelen.

Een functieprofiel waarin ik mijzelf kan vinden is dat ik accuraat, ambitieus, nauwkeurig en een doorzetter ben.
Ik voel mij zelfstandig en pak nieuwe dingen snel op. U kunt mij omschrijven als een collegiaal en integer persoon die graag gestructureerd te werk gaat.

Ik ben op zoek nar een positie met een divers pakket aan werkzaamheden. Ik beheers de Nederlandse en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk goed tot uitstekend. Ook heb ik goede kennis van Exact, SAP en het MS office pakket.
Met achtergrondkennis als administrateur denk ik van waarde te kunnen zijn. Het lijkt me een mooie taak om voor uw organisatie aan de slag te gaan en hoop dan ook dat ik deze kans mag krijgen. Ik licht mijn enthousiasme graag toe in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,

Edwin Tromp

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Persoonlijke eigenschappen: Leergierig, nauwkeurig, betrouwbaar, doorzettend, geduldig , doelgericht en geconcentreerd werken.
Kennis: Financien/administratie, MS office packet en SAP/Globe, Reizen.
Vaardigheden: Voeren van crediteurenadministratie en debiteurenadministratie, Bewaken van budgetten, Berekingen maken.

Mijn huidige situatie

Huidige werkgever:
  • DSV Nederland bv
Sector(en):
  • Lucht & Zeevaart
Carrièreniveau:
  • Beperkt ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Aug 2013 – Dec 2014 The Nuance Group (The Netherlands bv)
Positie: Accounts Receivable clerk Sweden.
Verantwoordelijk voor dagelijks boeken bank afschriften en van alle creditcard transacties. Afboeken van alle cash en creditcard sales en de reconciliatie hier van maken. Factureren van Airline Vouchers naar de vliegtuig maatschappijen. Maandelijkse afsluiting verzorgen van alle AR Sweden accounts. Gewerkt binnen het financieel programma SAP.

Aug 2012 – Aug 2013 DELA Vastgoed B.V.
Werkzaamheden: Medewerker crediteurenadministratie & Vastgoedbeheerders assisteren.
Aanmaningen behandelen en extern contact met energiebedrijven en beheerders over nota’s. Inboeken inkoopfacturen binnen ons financieel programma SAP. Verwerking van huurovereenkomsten/allonges huurders. Huurders informeren betreffende werkzaamheden aan object.

Sept 2010 –juni 2012 De Ictivity Groep
Werkzaamheden: Verzorgen debiteurenadministratie/ crediteurenadministratie inboeken en betaalbaar stellen van inkoopfacturen binnen Exact Globe. Verzorgen van interne voorraden. Receptie werkzaamheden. Facturatie verzorgen van gehele groep en periode cijfers voorleggen en bespreken. Controle AO/IC, samen met de controller.
Gewerkt binnen het financieel programma Exact

Aug 2009 -aug 2010 Quality pastries
Werkzaamheden: Inpakken/produceren van gebak.

2007 – juni 2009 ASB-groep Verzorgen agrarische ondernemingen
Werkzaamheden: Debiteur/crediteurbeheer bank-kasboek verzorgen van de verschillende afdelingen & desinfecteren stallen (diverse werkzaamheden in de agrarische sector)

1998 – 2008 Krantenbezorging in Maarheeze
Netwerk en Reclame Verspreiding Eindhoven
Functie: Bezorger

2006 – 2007 Assurantie kantoor horecaondernemingen
Haak horeca advies groep te Maarheeze
Functie: Boekhouder / Gewerkt binnen exact globe.

Stages

nov – jan 2007 Bij Verhoeven te Maarheeze. Afdeling voorraadcontrole.
apr – jun 2006 Bij Haak horeca advies groep te Maarheeze. Verzorgen van verschillende boekhoudingen. Veelal bank en kas controleren en inboeken (exact software)
sept - nov 2005 Bij Klöckner Pentaplast te Weert. Afdeling salarisadministratie.
jan - apr 2005 Bij belastingadviesbureau Trienekens te Budel. Opmaken en verzorgen van belastingen en in orde maken van de jaarrekening van de cliënten.
jan- apr 2004 Bij de Nassau-Dietzkazerne te Budel. Facturatie verzorgd.

Opleidingen

2007- 2009 HBO financieel management te Fontys Eindhoven diploma: nee
2002 – 2007 MBO administrateur diploma: ja
Gilde opleidingen te Weert
1998 – 2002 MAVO diploma: ja
Philips van Horne te Weert

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Sporten, fietsen en bergbeklimmen.

Werkgebied

  • Eindhoven 25km
Talentcard®