Personalia
- Leeftijd
- 46 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Mijn naam is Linda Kloppers en ik ben werkzaam als Juridisch secretaresse bij SRK Rechtshulp B.V. te Zoetermeer binnen de secties Arbeidsrecht, Ondernemingsrecht en Huurrecht.
De reden dat ik mij inschrijf op At Monday.nl is dat ik toe ben aan een nieuwe stap in mijn carrière en mijn expertise en vaardigheden graag wil inzetten voor een nieuwe functie. Met mijn werkervaring en persoonlijke eigenschappen ben ik ervan overtuigd een goede aanvulling te zijn voor mijn nieuwe werkgever.
Nauwgezet, ook onder stressvolle omstandigheden, en gevoel voor verhoudingen zijn typische kenmerken van mij. Mede door mijn vooropleiding ben ik zeer bekend met de juridische terminologie. Daarnaast zijn incassowerkzaamheden en debiteurenbeheer mij niet onbekend. Communicatief ben ik zeer sterk en ik kan me zowel in het Nederlands als in het Engels uitstekend uitdrukken.
U vindt in mij een resultaatgerichte, leergierige, flexibele werknemer die het leuk vindt om iets moeilijks, simpel en helder uit te leggen.
In bijgaand cv vindt u een overzicht van mijn opleidingen en werkervaring. Graag zou ik mijn gedrevenheid voor uw vacature willen toelichten in een persoonlijk gesprek. Ik zie uit naar uw reactie.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Accuraat, ambitie, anticiperen, doelgericht, gedreven, initiatief nemen, resultaatgericht , gestructureerd en, succesvol (samen) werken, leergierig
Mijn huidige situatie
Werkervaring
03/13-03/15 SRK Rechtshulp B.V. (Advocatenkantoor)
Juridisch secretaresse (arbeidsrecht, ondernemingsrecht, huurrecht)
• Telefoon
• Contacten onderhouden met cliënten over de inhoud en afspraken maken
• Voeren van juridische correspondentie
• Voeren van correspondentie met cliënten en instanties
• (Bel) afspraken inplannen
• Zelfstandig afwikkelen van poststukken
• Dossiervorming
• Roladministratie en termijnbewaking
o Laten betekenen dagvaarding, dagvaarding aanbrengen bij de rechtbank (dus ook datum aanvragen bij de rechtbank (kort geding), vonnis laten betekenen etc.
• Financiële administratie / debiteurenbeheer
• Behandelen van incasso dossiers
• Monitoren facturen
• Bijhouden veranderingen in juridische wetgevingen
• VSO advies opstellen
• VSO ondertekening monitoren
• VSO vergoeding opvragen bij werkgever
• Opstellen en verwerken van juridische documenten
• Verzamelen informatie van lopende zaken
o Rechercheren, nazoeken van informatie
• Melden en coördineren nieuwe meldingen bij procedure
• Coördineren VAK
• Organiseren van ontbijt- en lunchsessies
• Sales (opdrachtbevestigingen/facturen/aanmaken nieuwe dossiers)
• Notuleren
• Inplannen spreekkamer
• Maken van contractafspraken
• Zorgdragen voor facilitaire zaken
• Declaraties
05/12-08/12 Salusion B.V.
Officemanager
Werkzaamheden
• Verwerken van de dagelijkse post
• Opstellen van debiteur facturen
• Verwerken facturen crediteuren
• Notuleren
• Sleutel- en kasbeheer
• Controleren, verwerken en administreren van binnengekomen voorraden
• Het zelfstandig opstellen van protocollen voor verschillende werkzaamheden
• Inkoop van kantoorartikelen
• Opzetten van administratie
• Presentaties maken en geven
• Verlofregistratie
Reden vertrek:
Bedrijfseconomische omstandigheden (Getuigschrift aanwezig).
11/10-03-12 T-Mobile Netherlands B.V.
Interim Landelijk Administrator
Werkzaamheden
• De gehele (financiële) administratie voor de afdeling Site Deployment (Roll-out proces) in heel Nederland.
• Verwerken van Inkoop verzoeken en orders in SAP op het gebied van: Acquisitie, Constructie (Meerwerk, minderwerk), materialen en energie aanvragen
• Het verweken van searches (Acquisitieproces)
• Coördineren CPVF / WRK Proces (Financieel constructieproces)
• Financiële administratie in Bassware
• Initiëren planning in Remedy
• Traceren van Resource Listings
• Declaraties: Het uitdraaien van rapporten en opdracht geven tot betaling
• Coördineren en Organiseren van site visits (Intermediair tussen T-Mobile en aannemer)
• Registreren project data in database
• Aanvraag van projectcodes via interne procedure
• Coördineren van filing system
• Correspondentie
• Organiseren team meetings en events
• Agendaplanning
• Plannen en maken van interne- en externe afspraken
• Eerste aanspreekpunt Landlord Relations
05/07-09/10 AAme Accountants & Belastingadviseurs
Interim Secretaresse internationale loonafdeling
Werkzaamheden
• Verantwoordelijk voor de 30% regeling (zelfstandig opstellen van bezwaar en beroepschriften)
• Kennismigrantenregeling
• Sociale verzekeringen (E101 en E102)
• Intermediair met Engelse accountant buitenlandse payroll en eindejaar rekening opstellen
• Engelse belasting (P85, P45 en P46)
• Voorbereiding acquisitie (belscript opstellen)
• Contacten onderhouden met klanten en buitenlandse contractors
• Adviseren
• Vertalen
• Notuleren
• Plannen intakes
• Opzetten administraties
• Leidinggevend aan twee receptionistes
Prestatie: Toekenning 30% regeling n.a.v. beroepschrift
Voertaal: Engels
05/06 – 05/07 Ellayess B.V (Detacheringbureau voor de Petrochemie)
Secretary/Administrator
06/04 – 03/05 Allseas Engineering B.V.
Executive secretary Legal & Insurance & Proposal Engineering
Opleidingen
2015-Heden Open Universiteit
Basiscursus Recht
03-14/11-14 Schoevers
Specialisatie Juridisch
09-’03/03-´04 College International de Cannes
Frans (Gevorderd)
09-´00/05-´02 Schoevers
Directiesecretaresse
2013 Schoevers Next Seminar
Executive Officemanagement, Corporate Governance, Finance en Persoonlijk Leiderschap
2013 Covey training
Persoonlijk leiderschap
2008 Euroforum
Grensoverschrijdende Arbeid
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Film (art-house), theater, lezen, zwemmen, reizen, uiteten, wijn & spijs
Werkgebied