
Personalia
- Leeftijd
- 57 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Eigenschappen als kwaliteit-, proces- en klantgericht, initiatief / verantwoording nemen, integriteit, planmatig, accuratesse, flexibel, zelfstandig/teamplayer en een gezonde dosis humor zijn onderdeel van mijn karakter en voor mij een vanzelfsprekendheid.
Tijdens de afgelopen drie jaar zonder werkgever, ben ik actief gebleven op het administratieve en secretariële vlak. Dit middels het volgen en actief zijn op diverse forums, tijdelijk vrijwilligerswerk voor diverse hobbymatige stichtingen en sinds begin vorig jaar ondersteuning en uitvoering geven aan het eigen ondernemerschap van mijn echtgenoot. Mijn aandeel hierin was en is o.a. de administratie opzetten/onderhouden, de website/shop bouwen/onderhouden en klantcontact.
Dit is op een punt aangekomen dat het draait en ik aan een paar uur in het weekend voldoende heb om bij te houden wat nodig is.
Mijn kennis en kunde als enthousiast en allround professional wil ik in een nieuwe werkomgeving gebruiken, verbeteren en uitbreiden om daarmee de organisatie te ondersteunen en te versterken. Mijn voorkeur gaat uit naar een werkomgeving binnen een straal van 50 km rondom mijn woonplaats Wehl.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Een duizendpoot op administratief, secretarieel en organisatorisch gebied. Zowel in teamverband als individueel kan ik werkzaamheden uitstekend uitvoeren. Ik ben communicatief vaardig, initiatiefrijk, integer, ondersteunend, oplossingsgericht, planmatig, verantwoordelijk en bezit een gezonde dosis humor.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Secretariële vaardigheden
Algemeen Agenda- en mailboxbeheer, archief opzetten en beheren, secretariaat/administratie opzetten, telefoon/klantcontact, correspondentie/mailingen, vergaderingen organiseren/notuleren, jaarplanningen maken, termijn-/actiepunten bewaking, begeleiden stagiaires, ondersteunen management en collega’s
Werkervaring
2014 / heden Vrijwilliger; Fatima te Nieuw-Wehl
Ondersteunen en begeleiden van cliënten bij hun werkzaamheden op de Dierengroep
Secretaresse/administratie; RGB-Moto te Wehl
Opzetten/onderhouden administratie, website/-shop bouwen/onderhouden, klantcontact
2009 / 2012 Secretaresse, vanaf 2011 Secretaresse Management; UWV WERKbedrijf Doetinchem,
Mobiliteitscentrum Achterhoek (samenwerkingsverband om arbeidsmarktproblematiek,
veroorzaakt door de financiële crisis, het hoofd te bieden) en Management
Deeltijd-ww, onderwijs- en jongerenvouchers controleren/registreren/ verwerken/archiveren
MKB avonden organiseren
Managementrapportages maken
Subsidiebrochure ontwerpen/maken, E-learning instructies testen, websitebeheer
Informatiestromen prioriteren
Eerste contact HRM/facilitaire zaken
2008 / 2009 Medewerker Centraal Meldpunt; Project Gezamenlijk Beoordelen Doetinchem (pilot van
Ministerie van VWS)
Aanvragen registreren/verwerken/archiveren, vullen/controle Uitdaging en Excel, termijnbewaking,
managementrapportages maken
Telefonisch klantcontact, contact trajectcoaches/instanties
2008 Secretaresse (tijdelijke opdracht); Renovare BV te Lochem (renovatie/restauratie van
historische panden, musea etc.)
Opzetten/invulling secretariaat, websitebeheer
Voorraadbeheer, bestellingen opnemen/verwerken/factureren, offertes/opdrachtbevestigingen
maken/bewaken
2007 / 2008 Secretaresse Verkoop en Marketing; CR Delta / CRV te Arnhem
Deelnemer/organisator werkgroepen (CR Delta Koe-Expo, NRM 2008)
Opstellen rapportages/overzichten
Verzamelen/redigeren redactionele stukken voor nieuwsbrieven, presentaties maken
2002 / 2007 Secretaresse Vereniging IbO, voor besturen, directie en leden (ca. 250 VO-scholen); SDGI te
Ede (onderwijsinformatiesystemen)
Eerste contact toeleveranciers (soft- en hardware), advocaat, notaris en ministerie van OCW
Procedures schrijven/aanpassen
Webdemo’s verzorgen, E-learning omgeving testen, websitebeheer
2001 / 2002 Administratief medewerker; Parenco/Norske Skog te Renkum
Rapportages en budgetgegevens verwerken, maandrapportages opstellen
2000 / 2001 Secretaresse Bouwonderhoud; Kuin Bouw te Ede
Nieuwsbrieven ontwerpen/maken, bedrijfsbrochures maken
2000 Directiesecretaresse (tijdelijke opdracht); Gemeente Ede, sector ROB
1997 / 2000 Secretaresse; Riksen & Bisselink BV te Ede/Arnhem (ICT adviesbureau)
Inkoopbeheer, seminars/workshops/opleidingen organiseren
Bedrijfsbrochures/presentaties/advertenties ontwerpen
Factureren, salarisadministratie aanleveren, financiële overzichten maken/onderhouden,
debiteuren-/crediteurenbeheer, arbeidscontracten opstellen/onderhouden
Facilitaire zaken
Contactpersoon externe inhuur
1997 Administratief medewerker; Woonstede te Ede
Huursubsidieaanvragen behandelen, invullen, controleren
1996 / 1999 Chauffeur, Administratie; Dierenambulance Gelderse Vallei te Ede
Vervoer van dieren, spoedritten, factureren, telefoon, correspondentie
1987 / 1995 Instructeur, Trainer; privéstal, manege, manege voor gehandicapten, stoeterij
Instructie aan kinderen, gehandicapten, volwassenen
Dagelijkse leiding, verzorging dieren, trainer wedstrijdpaarden
Contactpersoon potentiële kopers (Duitsland, Zweden, Engeland)
1990 Administratief medewerker; Plantenziektenkundige Dienst te Wageningen en
Gerechtsdeurwaarder Schuman te Ede
Opleidingen
Opleidingen
1996 / 1997 Centrum Vakopleiding te Ede, Secretarieel, diploma
1984 / 1989 MAS te Barneveld, Landbouw A, theoretische leerweg, diploma
1980 / 1984 MAVO D te Ede, diploma
Cursussen
2011 Timemanagement, getuigschrift
2000 Notuleren op de PC, getuigschrift
1983 Typevaardigheid, diploma
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Paarden (western), fotografie, fotobewerking, lezen
Werkgebied


