

Dick de Bruijn
administrateur hoofd administratie VVE beheerder staf/beleidsmedewerker
Personalia
- Leeftijd
- 69 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben een optimistische doorzetter. Thuiszitten is niets voor mij, werken is wat ik wil.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Persoonlijke kwaliteiten/competenties
Organiseren, ordenen, controleren, cijfermatig, behulpzaam, probleemoplossend, meedenken (toekomstgericht) projectleider, aanpassingsvermogen, flexibel
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Werkervaring
juli 2015 - heden Interim medewerker verslaglegging bij Woonbedrijf Westvoorne
Taken:
opstellen meerjarenbegroting volgens het model voor woningcorporaties
Scenario opstellen in de MJB met het Strategisch Voorraad Beleid en de financiële doorrekening
2011 - aug 2014Stafmedewerker (bij Woningbouwvereniging Reeuwijk)
Taken:
Bestuurder VVE’s
Administratief beheerder VVE’s
Beleidsvoorbereiding (voorbereiding van : zie projectleiding )
Ondersteuning directie (o.a. strategisch advies)
Plaatsvervanger directeur
Coordineren administratie (jaarrekening, begroting, kwartaalrapportage)
Budgetbeheer ( controling)
Projectleiding (SVB, DMS, nieuwe VVE’s, automatisering, procesbeschrijving, risicoanalyse,)
Liquiditeitenbeheer
Facilitair management (kantoorinventaris, verzekeringenportefeuille, belastingen)
Regelneef
2001 - 2011 Hoofd van Dienst (bij Woningbouwvereniging Reeuwijk)
Taken:
Bestuurder VVE’s
Administratief beheerder VVE’s
Beleidsvoorbereiding(voorbereiding van : zie projectleiding )
Ondersteuning bestuur (o.a. strategisch advies)
Coordineren en deels uitvoeren administratie (jaarrekening, begroting, kwartaalrapportage)
Liquiditeitenbeheer
Facilitair management(kantoorinventaris, verzekeringenportefeuille, belastingen)
Algehele dagelijkse leiding (10 Fte)
Projectontwikkeling (nieuwbouw o.a. huurwoningen en een school)
Projectleiding (SVB)
Regelneef
1999 - 2001 Administrateur(bij Woningbouwvereniging Reeuwijk)
Taken:
Ondersteuning bestuur
Financieel beheer (administratie en boekhouding)
Opstellen afrekeningen servicekosten
Beleidsvoorbereiding
Liquiditeitenmanagement
Algehele dagelijkse leiding ( 5 Fte)
Regelneef
1982 - 1999 Controleleider (bij NCIV (later Marco Polis Advies en daarna Moret Ernst & Young))
Taken:
Opstellen en controleren jaarrekeningen
Opstellen meerjaren begrotingen
Interim administrateur
Administratieve dienstverlening (afrekening servicekosten, afwikkelen nieuwbouw)
Beschrijven en beoordelen processen AO/IC
1981 - 1982 Assistent accountant (bij Brands en Wolf)
Taken:
Controle jaarrekeningen
Administratieve dienstverlening
Opstellen jaarrekeningen
1975 - 1981 Assistent accountant (bij De Tombe Melse en Co)
Taken:
Controle jaarrekeningen
Administratieve dienstverlening
Opstellen jaarrekeningen
Opleidingen
Opleidingen
1979 - 1986 SPD 2 (staatsexamen) diploma
1975 - 1979 SPD (staatsexamen) diploma
1972 - 1975 MEAO diploma
1971 - 1972 Mavo 4 diploma
1968 - 1971 Mavo 3 diploma
Cursussen
Meest recente opleidingen uit 2013 en 2014 bij huidige werkgever:
• Deloitte Academy: Actualiteiten Volkshuisvesting
• Sensus methode: Sensus methode Procesmanagement
• Bestuursacademie Nederland: Beleid maken, beleid schrijven
• Risicomanagement Academie: Risicomanagement, de basis
• ICM opleidingen: Projectmatig werken
• LVE± Taalniveau B1 schrijven
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Hobby's Tuinieren, motorrijden, fietsen, lezen klussen
Nevenactiviteiten
2014 - heden Bestuurslid Dorpsteam Reeuwijk Dorp en lid Comissie Sociale Zaken
2012 – heden Lid kascommissie Shadow club.
2002 - 2005 Bestuurslid Wijk en Buurtbeheer Oostpolderwijk.
2002 - 2005 Werkgroepvoorzitter speelvoorzieningen (Wijk en Buurtbeheer Oostpolderwijk)
Werkgebied


