Personalia
- Leeftijd
- 49 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Graag wil ik een stap in mijn carrière maken en ben op zoek naar een functie die beter bij mij opleidingsniveau en ervaring past.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Klant- en servicegericht zijn is voor mij iets vanzelfsprekends. Naar mijn werkgever ben ik loyaal en ik stel mij graag hulpvaardig op naar collega’s. Geen 9-tot-5-mentaliteit en een echte teamplayer, maar kan ook goed zelfstandig werken. Ik ken en neem mijn verantwoordelijkheden. Naast theoretische kennis heb ik ruime verkoop- en inkoopervaring opgedaan in de detailhandel. Binnen mijn opleiding heb ik mijn afstudeeropdracht verricht op het gebied van kwaliteitsmanagement. Verder heb ik administratieve ervaring en ben ik goed in communicatie met klanten. Ik ben leergierig en blijf mij graag verder ontwikkelen.
Mijn sterke punten zijn:
•Commercieel inzicht
•Sociaal
•Betrokken
•Teamspeler
•Zelfstandig
•Geen 9 – 5 mentaliteit
•Nauwkeurig
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Werkervaring
_________________________________________________________________________________________
Organisatie KD Sport te Oudenbosch
Functie Bedrijfsleider
Taken, verantwoordelijkheden en Activiteiten : Zelfstandig opzetten van een sportzaak op een industrieterrein.
Opstellen ondernemingsplan, gesprekken met investeerder en inkoopcombinatie voeren.
Inkopen en verkopen.
Periode : 2012/06-2013/12
Reden van vertrek: Sluiting wegens het niet haalbaar blijken op gekozen locatie en het niet kunnen krijgen van belangrijke merken.
………………………………………………………………………………………………………………………………
Organisatie Rabobank Het Markiezaat
Functie Verkoop en Serviceadviseur particulier loket
Taken, verantwoordelijkheden en Activiteiten: Ik heb direct contact met de klant. Hier vindt de afhandeling van klantvragen via de directe kanalen plaats: telefoon & e-mail
Ik verstrekte zowel informatie als advies , ook ten behoeve van verkopen en de klant te verleiden/begeleiden naar meer gebruik van de directe kanalen (multi-channel)
Tevens behandelde ik klantgericht de transacties, de serviceaanvragen en bijhorende administratieve afhandelingen af.
Op deze wijze droeg ik bij aan het verhogen van gezamenlijke verkoopresultaten en de klanttevredenheid.
Periode: 2011/06 -2012/05
Reden van vertrek: Functie is door reorganisatie vervallen, boventallig verklaard
…………………………………………………………………………………………………………………………………….
Organisatie Dynabyte BV
Functie Assistent bedrijfsleider
Taken, verantwoordelijkheden en Activiteiten : Als Assistent bedrijfsleider verricht ik alle werkzaamheden die
te maken hebben met de winkel- en verkoopprocessen.
Ik gaf ondersteuning aan de Manager in de dagelijkse bedrijfsvoering en organisatie van de winkel en verving deze bij afwezigheid. Daarnaast droeg ik zorg voor een goede presentatie van de producten, werkte mee aan een nette winkel en verleende de juiste service aan klanten.
Ook administratieve werkzaamheden mochten daar niet ontbreken.
Tot slot het coachen en begeleiden van het team, we zorgen gezamenlijk voor een optimaal resultaat van de winkel.
Periode: 2006/03 – 2011/05
Reden van vertrek : Behalen HBO-diploma en op zoek naar een bijpassende uitdaging
………………………………………………………………………………………………………………………………
Organisatie Intertoys Holland BV
Functie (Plaatsvervangend en zelfstandig) bedrijfsleider
Taken, verantwoordelijkheden en Activiteiten: In mijn functie was ik zeer betrokken bij de alledaagse gang van zaken.Waaronder:
*Het werven van nieuwe werknemers en het controleren van huidige werknemers.
*De financiële gezondheid van de winkel en overige financiële taken.
*Het uiterlijk van de winkel (inclusief schoonmaak).
*De veiligheid van de winkel.
*Het oplossen van (kleine) problemen die zich eventueel opdoen.
Periode: 2001/11 – 2006/02
Reden van vertrek: Eigen Initiatief/ andere uitdaging.
………………………………………………………………………………………………………………………………
Organisatie ECO Computeropleidingen BV
Functie Office Manager
Taken, verantwoordelijkheden en activiteiten : Het beheren van administratieve taken en procedures, inkomende correspondentie verwerken, creëren van archiefsystemen, voorraadbeheer en administratieve taken toewijzen.
Verantwoordelijk voor het bewaren, en beschermen van documentatie.
Kortom ik gaf ondersteuning in alle fronten!
Periode 2000/07 – 2001/06
Reden van vertrek Reorganisatie.
……………………………………………………………………………………………………………………………………
Organisatie V&M Sportfashion te Oudenbosch (winkel van ouders)
Functie Inkoper en verkoper (in weekenden en vrije uren)
Taken, verantwoordelijkheden en activiteiten: Als inkoper verwierf ik goederen en diensten bij externe leveranciers .Als verkoper verkocht ik goederen en diensten aan particulieren en bedrijven.
Periode : 1993 – 2007
Reden van vertrek: Ouders hebben de zaak verkocht.
Opleidingen
Management, Economie en Recht, Avans Hogeschool Breda, diploma behaald
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Voetbal, Wintersport, ICT