

Nanouska van der Ent-Gelauf
Financieel administratief medewerkster (Parttime) op zoek naar een nieuwe uitdaging!
Personalia
- Leeftijd
- 47 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Op zoek naar een leuke administratieve baan voor 20 - 24 uur, Financieel administratief medewerkster met 14 jaar ervaring in de Automotive branche.
Men typeert mij als: energiek, gedreven, ondernemend, enthousiast, hartelijk en resultaatgericht. Ik ben zelfstandig maar werk ook graag in een team waar ik mijn eigen verantwoordelijkheden heb. Ik heb een brede belangstelling en leg makkelijk contacten met anderen.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Men typeert mij als: energiek, gedreven, ondernemend, enthousiast, hartelijk en resultaatgericht. Ik ben zelfstandig maar werk ook graag in een team waar ik mijn eigen verantwoordelijkheden heb. Ik heb een brede belangstelling en leg makkelijk contacten met anderen.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2004 – 2014: Financieel administratief medewerkster bij Scania Networks BV / Scania Beers BV te Den Haag.
Werkzaamheden:
• verwerken en controleren van de inkomende facturen en declaraties
• invoeren van de facturen in het boekhoudsysteem
• uitvoeren van betalingen bij de bank
• verwerken van de bankbetalingen in het boekhoudsysteem
• controleren van bankgegevens met het boekhoudsysteem
• verantwoordelijk voor de facturatie
• archiveren
• werkbeschrijving maken
• inval receptioniste/ telefoniste
• diverse administratieve werkzaamheden
2001 – 2004: Financieel administratief medewerkster bij Automobielbedrijf Wittebrug BV te
Den Haag.
Werkzaamheden:
• verwerken en controleren van de inkomende facturen
• invoeren van de facturen in het boekhoudsysteem
• opstarten van de betalingsbatch
• diverse administratieve werkzaamheden
2000: Financieel administratief medewerkster bij C&S Automobiel BV
( Chrysler Jeep Den Haag & Suzuki Den Haag) te Den Haag.
Werkzaamheden:
• contact onderhouden met debiteuren
• verwerken van de bankbetalingen in het boekhoudsysteem
• zorgen dat de klanten op tijd betalen
• inval receptioniste/ telefoniste
• diverse administratieve werkzaamheden
1999 – 2000: Administratief medewerkster/ telefoniste bij ABN-AMRO Bank NV te
Den Haag.
Werkzaamheden:
• beantwoorden van in- en externe telefoontjes en doorverbinden
• doorgeven van boodschappen
• controleren van de ingestuurde acceptgiro’s/ betalingsopdrachten
• alle voorkomende administratieve werkzaamheden
1998 – 1999: Kas/Balie medewerkster bij ABN-AMRO Bank NV te Den Haag.
Werkzaamheden:
• verwerken van kasstortingen en kasopnames van klanten
• geldbestellingen
• buitenlandse overboekingen
• valuta (ver)kopen voor klanten
• verkopen standaard bankproducten
1994 – 1998: Verkoopmedewerkster/ Vulhulp bij Vroom & Dreesmann te Den Haag
Werkzaamheden:
• verkopen van producten
• advies geven aan klanten
• afdeling netjes houden
• aanvullen van de schappen
• voorraden bijhouden
Opleidingen
2001: Diploma BKB (Basis Kennis Boekhouden) bij De Stichting Nederlandse Associatie voor Praktijkexamens
1995 – 1998: MEAO aan Tinbergen College te Den Haag.
Richting Commerciële Dienstverlening – Bank en Verzekeringswezen.
Diploma behaald.
Vakkenpakket: Nederlands, Engels, persoonlijke- en maatschappelijke beroepsvorming, bankleer, assurantie, commerciële economie, bedrijfseconomie, privaatrecht en public relations.
1990 – 1995: MAVO aan Christelijke Scholengemeenschap De Populier te Den Haag.
Diploma behaald.
Vakkenpakket: Nederlands (D), Engels (D), Duits (D), aardrijkskunde (D), biologie (D) en wiskunde (D)
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Muziek, dansen, zingen, sporten, schilderen
Werkgebied


