Personalia
- Leeftijd
- 38 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Door reorganisatie ben ik helaas werkloos geworden. Nu op zoek naar een nieuwe baan. Ik wil graag een baan voor een langere tijd, waar ik mijzelf in kan ontplooien. Het liefst een combinatie tussen administratie en klanten contact. Denk aan commercieel medewerker / front office / planner / coördinator. Ik wil best onderaan beginnen als er maar wel een toekomst is op meer. Persoonlijk ben ik rustig, hou privé en werk altijd gescheiden. Wanneer ik voor een bedrijf werk eb ik altijd hart voor de zaak. Ik wil altijd het beste uit mezelf en het bedrijf halen. Mijn competenties zijn: doelgericht, professioneel, accuraat, oplossingsgericht, klantvriendelijk, leergierig en een echte teamplayer. Buiten mijn werk ben ik graag creatief bezig met schilderen, mijn interieur verbeteren. Ook vindt ik het leuk om te kijken wat je allemaal tegenwoordig kan met je laptop (excel, word, internet, apps). Verder hou ik van zwemmen, wandelen, tekenen, gamen en muziek luisteren.
Ik heb een zoontje van 2,5 dus ben niet heel flexibel.Maar een vaste koopavond of af en toe in het weekend werken is geen probleem. Eventueel thuiswerken is ook geen probleem.
Bent u nieuwsgierig of wilt u meer weten neem dan gerust contact op!
Hopelijk tot snel
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
ROI Groep te Naarden
Junior Fleet Administrator / Coördinator 2013-2015 (heden)
Functie omschrijving,
Helpdesk voor berijders en klanten, controleren en/of verwerken van mutaties in de daarvoor bestemde systemen. Maandrapportages aanleveren en opmaken. Vastleggen van belangrijke informatie. Representatief zijn, goed luisteren naar de behoefte van berijder en klant en oplossingsgericht denken.
Taken:
Klachtenafhandeling, vastleggen.
Informatie verschaffen en verkoop (mail/telefonisch)
Opvoeren van klanten, correcte invoer gegevens.
Administratieve afhandeling post versturen en dergelijke.
Opleveren van wagenparkoverzichten, huuroverzichten, mutatieoverzichten, inhoudingen.
Formules gebruiken, verticaal zoeken.
Het waarborgen van gegevens door middel van WPO checks.
Opstellen van werkomschrijvingen, gebruikersovereenkomsten, leaseovereenkomsten.
Poolbeheer, project: elektrische auto's en fiat 500.
Werken met autocalculator online.
Mailmerge versturen voor expiraties en/of inhoudingen.
Taken vastleggen in Outlook.
Auto disk en SAP: Invoeren van auto's, klantgegevens etc.Excel:
Controleren van berekeningen en gegevens (filters toepassen etc)
Importeren en exporteren van bestanden.
Rapporten genereren.
Word: Opstellen van brieven, bekeuringen en offertes.
Sjablonen maken in word en Outlook.
Werkervaringen
Schildersbedrijf J. IJdo te Weesp
Eigen bedrijf met partner (Eenmanszaak) 2009- 2014
Functie omschrijving,
Mijn werkzaamheden waren vooral op de achtergrond. Hielp mee met de marketing en administratie van het bedrijf.
Taken:
Ontwerpen en bijhouden website (teksten, links en foto's)
Huisstijl ontworpen (Logo, visitekaartjes en bestickering voertuig)
Opstellen van offertes, facturen en invoeren van snelstart.
Verzamelen en invoeren van kwartaal cijfers en jaarcijfers
Marketingacties bedenken en uitvoeren (bv. Folders, facebook, marktplaats en linked-in ).
Jorg's Houten meubelen te Naarden
Commercieel Medewerkster 2011-2013
Functie omschrijving,
Verantwoordelijkheden: als commercieel medewerkster ben ik het eerste aanspreekpunt voor de klant. Daarnaast voer ik overige werkzaamheden uit zoals het beheer van de website. Offertes op maat maken, klachten afhandeling . Berekeningen maken en factureren.
Taken:
Klachtenafhandeling
Helpdesk /verkoop klanten (mail/telefonisch)
Bestellingen opnemen, offertes en facturen opstellen en afhandelen
Administratieve afhandeling
Sales in showroom: informeren over producten en afhandeling
Web design: Content website ( tekst herschrijven en bewerken van foto's)
Importeren van bestelling uit website
Overige werkervaringen,
Hunkemöller te Amsterdam Zuid-Oost
Medewerker/Assistent Filiaalmanager 2010-2011
Functie omschrijving .
Ik ben als medewerkster aangenomen, vanwege mijn eerdere ervaringen mocht ik al snel de taken als assistent uitvoeren. Mijn taken pakket kwam overeen met mijn functie bij de Hema.
Etos te Amsterdam Centraal
Functie: Assistent Filiaalmanager 2009-2010
Functie omschrijving,
voor mijn taken pakket zie mijn functie bij de Hema. Etos was vervolg op Hema voor doorgroeimogelijkheden.
Hema BV. te Bussum en Amsterdam
Teamleidster (afdeling hardware) 2006-2009
Functie omschrijving,
als Teamleidster gaf ik leiding aan 30 werknemers. Tijdens deze periode heb ik de interne opleiding Teamleidster MBO 3 gevolgd.
Werkzaamheden:
Beheer van verkoop en kostenbudgetten, voorraadbeheer, inkoop en financiële administratie
Het geven van verkooptrainingen, controle werkzaamheden, dagelijkse planning medewerkers, etc.
Uitstraling winkel, thema’s en seizoenstellingen opbouwen, openen en sluiten winkel.
Opleidingen
(2004-2008)Nimeto Utrecht MBO 4 "Kaderfunctionaris bescherming en afwerking" Meesterrdiploma, Decoratie, Exterieur en Bescherming (IDEB) Meesterdiploma behaald: een uitstroomrichting binnen de beroepsrichting Vormgeving Ruimtelijke Presentatie en Communicatie.
(2009-2010): Opleiding Teamleidster MBO 3
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Ik beheers de volgende talen: Spaans, Engels en Nederlands. Mijn computer vaardigheden zijn o.a. Microsoft office Excell, word, outlook en Power point. Adobe pakket Photoshop, Illustrator en Publisher. Verder heb ik met progamma's gewerkt als autodisk, SAP en de online mobiliteitsregeling. In mijn vrije tijd ben ik graag creatief bezig, dit kan op verschillende manieren. Ik hou er van om te kijken naar wat er allemaal digitaal te doen is. Maar ik hou ook van schilderen, tekenen en nieuwe dingen uitproberen.
Werkgebied