Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Iris van Golberdinge

Iris van Golberdinge

Medewerker secretariaat, receptioniste, office medewerker, bureaumedewerker.

Personalia

Leeftijd
65 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Mijn naam is ***** ik ben een energieke, hartelijke, medewerker secretariaat met ruime ervaring in de non-profit sector. Ik ben een verbindende en ondersteunende kracht die een essentiële bijdrage levert aan een organisatie. Daarbij ben ik een creatief, muzikaal, onconventioneel type en breed inzetbaar. Het maken van flyers, uitnodigingen, het organiseren -, decoreren van teamavonden met een lied van mijzelf of band, is voor mij de slagroom op de taart.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Mijn naam is Iris, ik ben een energieke, hartelijke, medewerker secretariaat met ruime ervaring in de non-profit sector. Ik ben een verbindende en ondersteunende kracht die een essentiële bijdrage levert aan een organisatie. Daarbij ben ik een creatief, muzikaal, onconventioneel type en breed inzetbaar. Het maken van flyers, uitnodigingen, het organiseren -, decoreren van teamavonden met een lied van mijzelf of band, is voor mij de slagroom op de taart.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2012 - tot heden Secretariaatsmedewerker Homeservice Amsterdam Vrijwillig
De Derde Schinkel ( De Regenbooggroep Amsterdam).

Dit is een project dat mensen met een psychische beperking helpt rondom en in het huis.
In deze functie ben ik o.a. verantwoordelijk voor het plannen van huisbezoeken bij klanten van de coördinatoren aan klanten, het invoeren van werkbriefjes in cliëntregistratiesysteem, evenementen organiseren en contacten onderhouden met de vrijwilligers.

Referentie: Sander van Bremen: 06 - 38 77 61 68

2003 – 2012 Secretariaatsmedewerker Stichting IJsterk Amsterdam Welzijnsorganisatie

Tijdens deze functie was ik verantwoordelijk voor het agendabeheer van het management. Ook organiseerde ik vergaderingen, notuleerde vergaderingen en droeg ik zorg voor vele verschillende administratieve en organisatorische werkzaamheden.

Taken en verantwoordelijkheden:
 contact onderhouden met en informatie verstrekken aan collega’s en klanten
 verwerken en archiveren post
 reserveren van vergaderruimte bij externe verhuurders
 verzorgen van lunches

Resultaten: Schrijven van een secretariaat handboek, het beheren van zowel intern- als externe adresgegevens, nieuw digitaal archief opgezet, foto’s gemaakt van de locaties voor folder. Ook heb ik diverse optredens verzorgd en uitgevoerd bij feesten en afscheidsrecepties.

Referentie: Evert van Der Wissel 06 – 44 03 60 46

2001 – 2003 Administratief medewerker Personeel & Organisatie
Stichting Welzijn Westerpark Amsterdam

Taken en verantwoordelijkheden:
 uitvoering van de diverse mutaties me in -, door- en uitstroom van personeel
 het functioneren als eerste aanspreekpunt tijdens het spreekuur P&O
 het maken van contracten
 het archiveren, aanmaken, bijhouden en afleggen van het personeelsdossier
 het opstellen en plaatsen van advertenties in- en externe kranten

Resultaten: personeel archiefsysteem opgeschoond, de uitvoering van de mutaties met betrekkin tot ziek- en hersteld meldingen.

2000 – 2001 Medewerker Plaatsing & Planning kinderopvang
Stichting Welzijn Westerpark Amsterdam

Taken en verantwoordelijkheden:
 contracten opstellen voor plaatsing kinderen op een kinderdagverblijf
 onderhouden van contacten met externe bemiddelingsbureaus in de kinderopvang
 informatie verstrekken zowel aan ouders als aan de leidinggevenden van de dagverblijven

Resultaten: ouders helpen om hun kind op het dagverblijf naar keuze te plaatsen, duidelijke uitleg over de procedure van plaatsing, informeren over de kinderopvangtoeslag.

1999 – 2000 Ziektevervanging van directie Kinderdagverblijf Juliana
Onderdeel Stichting Welzijn Binnenstad Amsterdam

Taken en verantwoordelijkheden:
 opstellen van roosters ten behoeve van de groepsleiding
 het onderhouden van contacten met uitzendbureau voor inschakelen van inval
 kleine kas bijhouden
 ziek- en beter meldingen
 het aanschaffen en inkopen van inventaris i.v.m. verbouwing dagverblijf

Resultaten: het ondersteunen van de leidsters, het soepel laten verlopen van inval tijdens ziekte, kleine kas bijhouden.

1999 – 2000 Boeken van maandstaten Stichting Welzijn Oud West Amsterdam
1986 – 1999 Groepsleidster Werkzaam in de kinderopvang Amsterdam en

Opleidingen

Opleidingen, cursussen en trainingen:
2015 Cursus Taalbeheersing - InHolland Diemen
2014 Verbindend communiceren - Vrijwilligersacademie Amsterdam
2010 – 2011 BHV diploma's - G4S
2010 Excel basis en gevorderde - CVA Informatica Opleidingen B.V
2001 Secretaresse Personeelszaken - NP Nederlandse vereniging voor
1989 – 1990 Directie Kindercentrum - HVA Hogeschool van Amsterdam

Meer over mij

Werkgebied

  • Amsterdam 25km
Talentcard®