Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Marja Welmers

Marja Welmers

Projectondersteuner, management assistente, secretaresse

Personalia

Leeftijd
68 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Spaans
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Op dit ogenblik ben ik werkzaam bij de overheid, Rijkswaterstaat, als projectondersteuner voor een project dat publieksgericht is en dat het beheer en onderhoud heeft van het areaal Utrecht.
Omdat dat mijn contract beëindigt vanwege het overheidsbeleid die geen contracten meer verlengd (na 1 mei 2015) voor contracten die op detacheringsbasis worden ingehuurd, ben ik op zoek naar een nieuwe uitdagende functie.
Graag functioneer ik in teamverband in een collegiale en informele sfeer.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Marja is een warm en betrokken vrouw met een goed organisatietalent en een groot gevoel voor mensen. Servicegerichtheid stelt zij voorop. Ze werkt graag in een goede en open werksfeer met teamgeest, waarbij humor een factor is. Efficiënt en procesmatig werken behoren tot haar beste kwaliteiten.
Haar kerncompetenties zijn: Pro-actief, flexibel, accuratesse, resultaatgericht, integer en stressbestendig.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Werkervaring
16.05.2011/ heden Rijkswaterstaat Publieksgericht Prestatiecontract Utrecht – NAT (tijdelijke opdracht via Manpower)
Functie: Projectondersteuner
Verantwoordelijk voor:
• Agendabeheer/vergaderingen organiseren ten behoeve van het team;
• Facilitaire ondersteuning;
• Documentenbeheer, Hummingbird;
• Analoog archief, archief opzetten;
• Beheer instroom documenten opdrachtnemer;
• Verzorgen uitgaande post voor Contractmanagement;
• Organiseren informele activiteiten zoals verjaardagen;
• Vervangen van collega Projectnotulist;
• Notuleren (maandelijks overleg contractbeheerteam)

26.01.2011 /18.03.2011 ROC Midden Nederland (tijdelijke opdracht via Start People)
Functie: Directiesecretaresse
Verantwoordelijk voor secretariële werkzaamheden waaronder:
• Werkzaamheden ter ondersteuning directeur sector Educatie;
• Agendabeheer, notuleren, e-mail beheer directeur met daaruit voortkomende acties oppakken, correspondentie;
• Opzetten en structureren secretariaat.

16.11.2009 /26.01.2011 Rijkswaterstaat (tijdelijke opdracht via Manpower)
Functie: Managementassistente
Verantwoordelijk voor secretariële werkzaamheden voor 1 portfoliodirecteur (Directe Projecten) waaronder:
• Werkzaamheden ter ondersteuning 4 adviseurs;
• Complex agendabeheer, notuleren, e-mail beheer directeur met daaruit voortkomende acties oppakken, correspondentie;
• Archiveren van contracten;
• Samenwerking met en vervanging van collega Managementassistent.

20.03.2009/13.11.2009 Anna van Rijn College (tijdelijke opdracht via Unique Uitzendbureau)
Functie: Directiesecretaresse
Verantwoordelijk voor:
• Voorbereiden van vergaderingen, completeren van vergaderstukken verschillende besturen;
• Bewaken van de voortgang en afdoening van gemaakte afspraken en genomen besluiten;
• Alle andere voorkomende secretariële werkzaamheden (o.a. notuleren, agendabeheer, postbehandeling, correspondentie, ondersteuning bij sollicitatieprocedures).

13.05.2008/18.03.2009 Nederlandse Spoorwegen, NS Personeelsadministratie (tijdelijke opdracht via Unique Uitzendbureau)
Functie: Secretaresse
Verantwoordelijk voor:
• Ondersteuning twee managers en Afdeling Human Resource;
• Agendabeheer, notuleren, archiveren, correspondentie, inkoopsysteem;
• Redigeren van Handboek Kwaliteit voor ISO certificaat.

1.10.2007/10.05.2008 GGD Nederland
Functie: Project Secretaresse Beter voorkomen en Project voor Kinderopvang (contract voor bepaalde tijd)
Verantwoordelijk voor:
• Agendabeheer, archiveren, correspondentie, redigeren, mailings;
• Vergaderingen, bijeenkomsten en congressen organiseren

23.10.2006/1.10.2007 Grontmij, Infrastructuur en Milieu, te De Bilt (tijdelijke opdracht via Luba Uitzendbureau)
Functie: Administratief Medewerker / Secretaresse Recruiter
Verantwoordelijk voor:
• Agenderen, Correspondentie;
• Aanspreekpunt voor teamleiders en externe Werving- en selectiebureaus;
• Het plannen van assessments en instellen van on-line assessments voor sollicitanten (Pi-Company); het begeleiden van sollicitanten;
• Archiveren van Excel bestanden met sollicitanten;
• Arbeidsvoorwaardenpakketten samenstellen;
• Ziekmeldingen in Oracle

2006/1998 Diverse organisaties (tijdelijke contracten en op uitzendbasis)
Onder andere:
• Wammes & Van der Sman registeraccountants en
Bedrijfsmanagement
• Hogeschool van Utrecht, Faculteit Natuur en Techniek
• Gemeenschappelijke Klantendienst (Belastingdienst)
• Belastingdienst Directie B/CFD (facilitaire dienst)
• Belastingdienst Ondernemingen B/CFD te Utrecht
• Instant Quality (secretariële dienstverlening)
• Van der Spoel, Heerema, De Jong Advocaten en Belastingadviseurs
• Swane & Sorko Notariaat en Advocatuur (Stagiair)

Opleidingen

Opleiding
1976 – 1977 Schoevers Secretaresse
1973 – 1976 HAVO
1969 – 1973 MAVO

Cursussen
2008 Notuleren, “Het Notuleercentrum”
2005 Schoevers Basis Management
2000 Juridisch Administratief Medewerker
1999 Excel, Word, Outlook
1977 Cursus Spaans

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Vrije tijd
Lidmaatschap Beweging van Barmhartigheid, schilderen, wandelen, tango dansen.

Werkgebied

  • Culemborg 50km
Talentcard®