

Els Ronomedjo
Secretaresse/Directiesecretaresse/Management Assistent/Office Manager
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Teamplayer, goede contactuele eigenschappen, uitstekende communicatieve/sociale vaardigheden, collegiaal, proactief, plannen en organiseren, klantgerichtheid, grondig, details en precisie, integer, zelfstandig, stressbestendig, positieve instelling, leergierig en flexibel.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Werkervaring
07-04-2014 / 30-11-‘14 Corio Nederland B.V. (standplaatsen Utrecht, Almere en Heerhugowaard)
Secretaresse voor twee managementkantoren en hoofdkantoor Utrecht Taken:
- verzorgen van complex agendabeheer, afspraken inplannen
- zorgdragen voor facilitaire zaken zoals bestellen kantoorartikelen
- post- en e-mailverwerking
- archiveren en digitaliseren van dossiers
- up to date houden verlof- en verzuimdagen
- correspondentie en uitwerken en versturen mailingen
- notuleren en voorbereiden van vergaderingen
25-06-2014 / 30-09-‘14 SADC (Schiphol Area Development Company) te Schiphol
Project Secretaresse
Taken:
- verzorgen van complex agendabeheer, afspraken inplannen
- bestellen kantoorartikelen
- post- en e-mailverwerking
- voorbereiden MT- vergaderingen
- bijhouden uitnodigingslijsten
- plannen van overleggen t.b.v. de projecten
- correspondentie t.b.v. de projecten
- versturen vergaderstukken t.b.v. projecten
- telefoon en receptie
01-07-2012 / 31-12-‘13 Crown Intern Transport B.V.
Office Manager
Taken:
- ondersteunen/assisteren van directie en management, tevens lid MT
- onderhouden van de database
- organiseren/voorbereiden van vergaderingen, bijeenkomsten,
personeels-/ en klantenactiviteiten, redigeren vertaalwerken persberichten en brochures (Eng-Ned)
- organisatie van beurzen (o.a. in de Jaarbeurs Utrecht)
- optimaliseren van het managementsysteem
organiseren/boeken van (business)reizen en hotelreserveringen
- verzorgen van agendabeheer, afspraken inplannen
- zorgdragen voor facilitaire zaken zoals bestellen voorraden
- werving en selectie personeel verschillende afdelingen
- meetings (MT en sales)bijwonen, voorbereiden en verslagleggen
- management van administratieve, facilitaire en operationele
activiteiten
- relaties onderhouden met externe contactpartijen
- fungeren als aanspreekpunt voor interne en externe relaties
- zorgdragen voor effectieve informatiestroom van kantoor naar
hoofdkantoor München
15-12-’09 / 30-06-‘12 Makelaardij O.G. Van der Linden B.V. te Almere
Secretaresse Backoffice
Taken:
- coördineren van het secretariaat
- het opmaken en administreren van koopaktes en deze doorsturen naar notariskantoren
- facturering van nota’s inzake verkochte en aangekochte koopwoningen
- verzorging correspondentie inzake verkopen en aankopen van koopwoningen van particulieren en opdrachtgevers
- notuleren
- e-mail- en postverwerking
- maken van afspraken en het beheren van de agenda’s
- filteren, doorverbinden van telefoontjes en het telefonisch geven van informatie
- gastvrouw bij Open Huizen Dagen
- ontvangen van klanten
- het voorbereiden, gereedmaken en administreren van taxatierapporten
- archivering en digitalisering van dossiers
- website coördineren/bijhouden
- nadenken en overleggen over mogelijke verbeteringen van interne processen
08-11-’04 / 14-12-’09 Does Travel & Cadushi Tours te kantoor Almere
Supervisor/Office Manager
Taken:
- boekingen/reserveringen maken in Sabre en Worldspan reserveringssysteem, zowel telefonisch alsmede aan de balie
- boeken/reserveren van pakket- en maatwerkreizen
- administratieve werkzaamheden
- rapporten en verslagen maken van verkoop en omzet desbetreffend kantoor aan directie
- sollicitatiegesprekken met nieuwe collega’s en of stagiaires in eerste en of tweede fase tezamen met directie voeren
- begeleiden en inwerken van nieuwe collega’s en stagiaires
- aansturen van, leidinggeven over en samenwerken met een team van reisadviseu(rs)(ses)
- via Moneygram, geldtransactiekantoor, transacties uitvoeren voor het versturen van geld door klant alsmede geld ontvangen voor klant
01-04-’03 / 31-10-‘04 Dutch Caribbean Airlines te Schiphol
Medewerker telefonische reserveringen/ baliemedewerker ticketverkoop
Taken:
- boekingen/reserveringen maken in Gabriel-systeem
- verkoop van tickets aan passagiers en reisbureaus
- administratieve werkzaamheden
- vluchtafhandeling van passagiers naar de Caribbean
03-07-‘00 / 01-04-‘03 Pacific Travel Centre te Den Haag
Reisadviseuse reisbureau
Taken:
- boekingen/reserveringen maken in Worldspan-systeem
- doorgeven van vluchtinformatie en –tarieven
- administratieve werkzaamheden
- begeleiden en inwerken van stagiaires in de reisbranche
03-02-‘99 / 30-06-‘00 Medewerker telefonische reserveringen Bustouroperator Van Nood Reizen BV
te Amsterdam
Taken:
- aannemen en verwerken van telefonische boekingen
- reis- en annuleringsverzekering afsluiten
- administratieve werkzaamheden
02-10-‘98 / 20-11-‘98 KLM Benelux te Hoofddorp
Medewerker telefonische reserveringen
Taken:
- doorgeven van vluchtinformatie en -tarieven
- boekingen/reserveringen maken in Corda-systeem
- reis- en annuleringsverzekering afsluiten
Overige informatie
Talenkennis:
Nederlands, Engels: goed
Duits: voldoende
Computerkennis Microsoft Office: Outlook 2010, Word en Excel, PowerPoint
Factureringsprogramma ACT
Reserveringssystemen: Corda, Worldspan, Sabre en Gabriel
Realworks (relatiebeheersysteem voor NVM-makelaars)
Fundadesk (onderwatersysteem van de huizensite van Nederland met actuele woonaanbod van NVM makelaars)
MOP (Makelaarondersteuningspakket), Lotus Notes, Goldmine (relatiebeheersysteem), BAAN (administratie-/factureringssysteem)
Opleidingen
Opleidingen
1987-1997 VWO, Noorderpoortcollege te Groningen
Ned, Eng, Dui, Fra, Aard, Gesch.
Diploma behaald 1997.
1997-1998 Toeristisch Managementassistent, Schoevers Opleidingen te Groningen
Vakken: Toerisme SEPR 1, KLM 1, Nederlands, Engels, Frans, Duits bedrijfscorrespondentie, Persoonlijke effectiviteit, Ontvangst- en telefoontechniek en Kunstgeschiedenis.
Diploma behaald 1998.
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Salsa dansen, koken/kookworkshops geven, lezen, reizen, wandelen
Werkgebied


