Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Angelique Van der Meer

Angelique Van der Meer

Administratief medewerkster

Personalia

Leeftijd
56 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Juli 2014 - januari 2015
Assistent planner en assistent HR. Randstad bewaking B.V. te Amsterdam.
*Invoeren, controleren en e-mailen van roosters t.b.v. de planning van beveiligingsbeambte.
*Controleren van diensten van beveiligingsmedewerkers.
*Het onderhouden van contacten met opdrachtgevers.
*Selecteren en zowel schriftelijk als telefonisch informeren van sollicitanten.
*Personeelsarchief controleren en up to date maken.

Januari / februari 2013
Order Manager Service Delivery bij MCXess Global multi Channel Communication, te Amstelveen.
*Werken met een CRM systeem.
*Binnenkomende orders inplannen, bespreken, verwerken, uitvoeren en operationeel maken.
*Communicatie over de orders met collega’s en met de klanten.
*Het maken en/of aanpassen van callflows binnen het systeem.
*Zelf orders plaatsen bij leveranciers en de communicatie afhandelen die hier bij hoort.

Augustus 2011 t/m september 2012
Allround administratief medewerkster bij de firma Oranjedak Noord B.V. te Nieuw-Vennep.
*Het afstellen van afspraken tussen klanten en personeel.
*Inplannen van personeel voor reparatie en onderhoudswerkzaamheden.
*Bestellen van voorraden, huren van machines en producten.
*Algemene administratieve handelingen zoals: archiveren, telefonie, verwerken en beantwoorden
van binnenkomende e-mails en post.
*Het uitwerken van offertes.
*Aanvragen van garantie bij garantie fondsen.

1999-2011
Service medewerkster / Cheffin / administratief medewerkster bij de firma Kok en Zonen C.V
Te Hoofddorp.
*Verantwoording over meerdere kassa’s en medewerkers.
*Voorraadbeheer van de shop: Inkoop, afboeking, prijswijzigingen, retouren.
*Voorraadbeheer brandstof, verwerking via Microsoft excel programma.
*Het berekenen van het benodigde personeel voor de vakantie periode hierop personeel aannemen.
*Herschrijven van het personeelshandboek.
*Deels herschrijven en verder ontwikkelen van het bedrijfsnoodplan.
*Het organiseren van personeelsdagen en BHV oefeningen in samenwerking met brandweer.

1986-1991
Administratief medewerkster Douane Schiphol
*Alle administratieve werkzaamheden gerelateerd aan in- en uitvoer van goederen.
* Het opzetten van trainingen op administratief gebied.
* Notuleren van vergaderingen.

1985-1986
Verkoopmedewerkster in de kruideniers- / snoepwinkel van mijn vader te Nijmegen.
*Advies geven over de producten.
*Bijhouden van de winkel: aanvullen, schoonhouden, kwaliteitscontrole.
*Het beheren van het “Back off” gedeelte.

Vrijwilligerswerk
1995-2003
Bibliotheekmedewerkster bij 3 verschillende basisscholen:
*Helpen bij organisatie en het oprichten van nieuwe schoolbibliotheek.
* Aanschaf van nieuwe boeken.
*Begeleiding bij uitleen en inname van de boeken.

1999-2003
Begeleidster van werkgroepen, in schoolprojecten:
*Organiseren van bijeenkomsten.
*Presentaties geven voor kinderen en volwassenen.
*Samenwerking met kinderen en volwassenen.

2010-2011
Secretaresse bij toneelvereniging:
*Alle secretariele werkzaamheden.

Opleidingen

Maart 2011 diploma Secretaresse via Fabius avondopleiding.
Juni 2010 diploma administratief medewerkster via Fabius avondopleiding.
Juni 2009 diploma receptioniste/ telefoniste via Fabius avondopleiding.
1980-1985 4 MAVO : Nederlands Engels Duits Wiskunde Natuurkunde en Economie.
*Bedrijfshulpverlening.
*BDA voor administratief medewerkers ( dak en gevel opleiding).

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

*Zeilen
*Duiken
*Reizen
* Toneelspelen ( binnen een toneelvereniging)

Werkgebied

  • Nieuw Vennep 25km
Talentcard®