Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Anita van der Geest-Buenen

Anita van der Geest-Buenen

Secretaresse | Management Assistent | Officemanager | Receptioniste | Telefoniste

Personalia

Leeftijd
66 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een management assistent / secretaresse met een uitgebreide ervaring op het secretariële en organisatorische vlak en heb ruime ervaring opgedaan in verschillende functies.

Met veel voldoening, betrokkenheid en verantwoordelijkheidsgevoel verleen ik ondersteuning aan het managementteam.
Ik kan mijn steentje bijdragen in teamverband, maar werk ook graag zelfstandig. Bij de uitoefening van mijn werkzaamheden zijn het stellen van prioriteiten en een goede planning mij toevertrouwd. Ten aanzien van vertrouwelijke informatie ben ik uitermate discreet.

Graag leg ik de contacten met relaties en collega’s. Ben klantvriendelijk en klantgericht, enthousiast, creatief, betrokken, hou van uitdagingen, ben accuraat en goed in organiseren en regelen. Ik ben sinds 10 februari 2014 in het bezit van het diploma DTP.(Desktoppublishing)

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Aanpakker
Betrouwbaar
Betrokken
Creatief
Enthousiast
Flexibel
Klantvriendelijk
Praktisch
Snel lerend betreffende computers

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • secretaresse
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Management Assistent via Randstad bij Philips BG Automotive: 7 januari tot 18 juni 2014
 Agendabeheer voor 3 managers
 Organiseren meetings met verschillende landen
 Reizen organiseren en aanvragen van visums voor diverse landen
 Het verzorgen van declaraties van de managers

Management Assistent bij Philips Nederland : 2004 tot 1 augustus 2013
 Agendabeheer voor 6 managers en 30 sub agenda’s
 Organiseren meetings en reizen
 Declaraties verzorgen voor diverse managers
 Beheer van de auto pool
 Aanvragen regelen voor nieuwe medewerkers
 Het maken van inkooporders
 Afhandelen van klachten van klanten
 Regelen van diverse afbeeldingen en producten voor reclame doeleinden zowel voor kranten, reclamebureaus als TV

Toen er een nieuwe website werd gelanceerd gezorgd dat deze ook op de PHILIPS TV te zien en te gebruiken waren.

Secretaresse bij Slaapboulevard van de Poel: 2001 tot 2004
 Planning van de ritten voor de chauffeurs
 Zorgde voor de inkoop van materialen
 Het verwerken van aankoop van klanten en de boekhouding

Medewerker Roosteren en beleidsondersteuning in Zorgstichting Geldrop-Heeze in Geldrop (nu St. Annazorggroep): 1997 tot 2001
 Zorgde voor de roosters en de uitbetaling hiervan
 Registreren ziekteverzuim en herstelmeldingen
 Ondersteuning van diverse commissies Ik was verantwoordelijk voor de planning van diverse afdelingen bestaande uit ongeveer 100 personen.

Het ziekteverzuim nam af door efficiënte afstemming van de behoefte van medewerkers door te luisteren en cao richtlijnen te waarborgen.

Administratief medewerker op Scholengemeenschap Kempenpoort nu ROC-Eindhoven afdeling Kappers- schoonheidsspecialistenopleiding: 1996 tot 1997
 Aannemen van de telefoon, ziekte- en herstelmeldingen verwerken.
 Leerlingenadministratie bijhouden, het uitwerken van rapport- en examenpunten en de diploma’s maken.

Tijdens deze periode waren er op een andere locatie, opleiding Facilitaire Dienst, 3 personen ziek en moesten voor deze leerlingen de rapporten en examenpunten nog worden uitgewerkt. Daarnaast moesten ook nog de diploma’s gemaakt worden. Er waren maar 2 dagen voor gepland, maar het is gelukt.

Verpleeghuis De Weerde in Eindhoven als Leerling en gediplomeerd Ziekenverzorgende. 1980 tot 1997

Opleidingen

2013-2014 DTP
2011 BHV
1997-1998 Secretaresseopleiding Scheidegger
1982-1983 Praktijkbegeleiding
1977-1980 Ziekenverzorging / niveau 4 1974-1976 MBO INAS


Computerervaring Word, Excel, PowerPoint, Adobe Photoshop, Adobe Indesign, Adobe Illustrator, Outlook.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Ik werk als vrijwilliger bij de lokale omroep SIRIS in Asten en Someren.
 Ik presenteer daar het actualiteitenprogramma en heb een eigen radioprogramma.
 Verder ben ik technicus, presentator, verslaggever en monteer zelf mijn reportages.
 Samen met een collega begeleiden wij de nieuwe medewerkers die bij de radio komen als technicus of DJ.
 Ik maak de advertenties voor de kabelkrant, TV en website en plan deze in.
 Werk mee aan de berichten die op de website en kabelkrant komen te staan.

Verder ben ik vrijwilliger bij het Rode Kruis afdeling Someren waar ik sinds 1 januari 2015 de coördinatie doe van de vrijwilligers en zorg verder voor de PR en Communicatie en houdt de Facebookpagina bij.

Ook ben ik vrijwilliger bij de Heemkundekring De Vonder Asten Someren waar ik ondersteuning geef bij het archiveren en onderhoudt hier de Facebookpagina

Werkgebied

  • Someren 100km
Talentcard®