Personalia
- Leeftijd
- 49 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Een ding heb ik inmiddels geleerd in mijn loopbaan; het gaat niet om de titel van de functie, maar om de inhoud.
In de loop der jaren heb ik verschillende functies bekleed waardoor ik breed georiënteerd ben. De raakvlakken in deze functies waren een combinatie van de theorie omzetten in de praktijk en het werken met mensen. Veelal ging het om functies waarbij barrières moesten worden omgezet in mogelijkheden en weerstand moest worden weggenomen. Natuurlijk deed ik dit in samenspraak met betreffende afdelingen, afdelingshoofden en andere organisaties.
Persoonlijke eigenschappen als daadkrachtig, analytisch, doelgericht, geïnteresseerd in de persoon tegenover mij en snel kunnen schakelen zijn zeker op mij van toepassing. Een zekere mate van ruimte en zelfstandigheid heb ik nodig om een functie goed neer te kunnen zetten. Wanneer u dan ook op zoek bent naar een ad hoc medewerker die snel kan schakelen en snel de zaken voor u oppakt bent u bij mij aan het juiste adres. Wanneer ik mijn expertise kan inzetten om het doel te bereiken ben ik op mijn best. Als extra noot is het belangrijk te weten dat ik net dat kleine beetje extra doe om zo een betere werksituatie te creëren en mijn doel te behalen.
Wat ik zoek is een baan welke aansluit bij het bovenstaande, maar zeker ook een bedrijf waarbij ik zowel mijn expertise als persoonlijkheid kan neerzetten in de vorm van werknemer. Met andere woorden; ik ben niet op zoek naar functie a,b of c. Ik ben op zoek naar DIE ene functie welke aansluit op zowel mijn werkervaring als mijn karaktereigenschappen.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Office Manager
Marnic Uitzendbureau Rotterdam
January 2013 – Present (2 years 3 months)
Office Manager
DIT Bouw en Techniek
August 2011 – February 2012 (7 months)Schiedam
* In dienst; opstellen contract, aanmelden personeelssystemen, afhandeling administratieve werkzaamheden
* Uit dienst; opstellen ontslag bevestiging, doorvoeren uit dienst melding personeelssystemen
* Uren registratie, verwerken van verlof, overuren, declaraties
* Invoeren van projecten in Sedis
* Invoeren van nieuwe debiteuren, ZZP-ers en medewerkers met daarbij alle administratieve handelingen
* Alle voorkomende personeelsmutaties omtrent salaris, contract verlenging, contract uren etc.
* Oplossen klachten n.a.v. facturatie
* Correcties
* Ziekteverzuim
* Als office manager ben je verantwoordelijk voor de coördinatie en uitvoering van alle administratieve bedrijfsprocessen op de vestiging
* De back office is ter ondersteuning en voor alle administratieve werkzaamheden voor de accountmanagers
Deze functie was ter vervanging tijdens ziekte
Personeelsfunctionaris
Van der Breggen
August 2010 – August 2011 (1 year 1 month)
* In dienst; sollicitatie gesprek, opstellen contract, in dienst gesprek, aanmelden personeelssystemen
* Uit dienst; uit dienst gesprek, opstellen ontslag bevestiging, doorvoeren uit dienst melding personeelssystemen
* Uren registratie, verwerken van verlof, overuren, aanpassen werkroosters (captor)
* Alle voorkomende personeelsmutaties omtrent salaris, contract verlenging, contract uren etc.
* Verzorgen en begeleiden van W&S, gesprekken voeren, contacten uitzendbureaus, plaatsen van vacatures, contactpersoon sollicitaties, selectie maken sollicitaties voor alle openstaande vacatures
* Voorbereiden van functionerings- en beoordelingsgesprekken
* Verantwoordelijk voor informatieverwerking in het personeelsinformatiesysteem
* Loopbaanontwikkeling gesprekken voeren en passende opleiding/ training zoeken voor medewerkers en aanmelden.
* Exitgesprekken voeren en aanbevelingen doen richting het management
* Adviseren, coachen en ondersteunen van het management t.a.v. personele aangelegenheden.
* Informeren over arbeidsvoorwaarden, personeelshandboek en arbeidswetgeving.
* Beheren en coördineren van ziekteverzuim, verzuimbegeleiding en re-integratieactiviteiten.
* Verantwoordelijk voor de personeelsadministratie (personeelsdossiers e.d.)
* Salarismutaties doorgeven aan administratie, maar ook vragen over loonstroken beantwoorden en indien nodig aanpassingen uitzoeken en doorgeven
* Administratieve werkzaamheden, gespreksverslagen uitwerken, arbeids- en studieovereenkomsten opstellen, notulen OR etc.
* Bemiddelen bij arbeidsconflicten
* Vertrouwensrol en vraagbaak personeel.
* Maandelijks HR overleg
* Subsidies UWV en overheid aanvragen en doorvoeren (WW, Wajong, WIA en oudere werknemers boven 50)
Segmentmanager
Letterfrack
September 2008 – May 2009 (9 months)
Letterfrack Arbeidsbemiddeling voor de zorg
Consultant (tandarts en dokterspraktijken)
Segmentmanager (25 %)
• Acquisitie
• Werven kandidaten
• Matchen
• Relatieonderhoud opdrachtgevers
• Contracten opstellen
• Verzuim
• P&O
• Functioneringsgesprekken
• Ondersteunen consultant
• Fore Cast
• Vakantiedagen
• Eindverantwoordelijke alle segmenten
Verzuimcoach
Heijmans
June 2007 – September 2008 (1 year 4 months)
• Aannemen van ziek en herstel meldingen en deze verwerken en doorzetten naar de juiste leidinggevende
• Inzetten van zorg; fysiotherapie, psychologische zorg, wachtlijstbemiddeling, mri scan etc.
• Contactpersoon arbo arts
• Contactpersoon UWV
• Contactpersoon P&O managers
• Adviseren, ondersteunen en begeleiden van de managers / leidinggevende / projectleiders / uitvoerders tijdens verzuim van medewerker
• Verzorgen van trainingen
• Bewaken Wet Poortwachter
• Verzuimgesprekken
• Opstellen analyses
• Maandelijkse verzuimcijfers
• Medisch overleg
• Vertrouwenspersoon
Mdw Personeelszaken
Hagemeyer Nederland
April 2001 – June 2007 (6 years 3 months)
• Ziek en herstel alle bij komende handelingen (60% vd werkzaamheden)
• Contactpersoon arbodienst
• Verzuim begeleider voor andere vestigingen
• Case manager
• UWV aanvragen
• Organiseren Arbo-trainingen (BHV / EHBO / Heftruck)
• Vertrouwenspersoon
• Mobiele telefonie
• Administratieve taken
• Dossier opbouw
• Salaris mutaties invoeren
• Opleidingen en training (collectief /individueel) inplannen en evalueren
• Opstellen van Arbeidsovereenkomsten, leaseovereenkomsten, studieregelingen.
• Archivering personeelsdossiers (digitaal) en P&O formulieren
• Functioneringgesprekken documenteren
• Opstellen P&O jaarverslagen
(wet samen, sociaal jaarverslag etc.)
• Dossier opbouw
• Vraagbaak voor personele vraagstukken mbt:
§ Spaarloon /fiets plan
§ Loonstrookjes
§ Contracten (indienst, mutaties, uitdienst)
§ Verzekeringen (ziekte/WAO/vut)
§ CAO-regelingen
§ Reiskosten
Assistant human resources
Datelnet I&N Services
September 2000 – April 2001 (8 months)
• Maken van contracten
• Vraagbaak personeel
• In dienst gesprekken
• Uit dienst gesprekken
• Archiveren
• Dossier opbouw
Afdeling secretaresse
Knegt Communicatie en Netwerken
January 1998 – September 2000 (2 years 9 months)
• Aannemen van telefoon
• Gasten ontvangen
• Invoeren uur registratie medewerkers
• Kasboek bij houden
• Ziek en herstel meldingen
Meer over mij
Werkgebied