
Personalia
- Leeftijd
- 62 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben nu ruim 7 maanden werkzoekend en op zoek naar een leuke, passende baan met zelfstandigheid, liefst binnen een creatief bedrijf en waarbinnen ik veel van mezelf kwijt kan. Hiermee doel ik op creativiteit, meedenken etc.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Organiserend-anticiperend-bewaar overzicht-prioriteiten kunnen stellen-helicopterview-stressbestendig-prettig gestoord-harde werker-zelfstandig-probleemoplossend-creatief-sociaal-eigenwijs-kan ongeduldig zijn-
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Werkervaring
24-7-2012/24-7-2014 : Cunningham Lindsey Nederland bv (schade-expertise)
Secretaresse Property afdeling
- opdracht schademelding verwerken (in diverse systemen)
- mutaties in opdracht verwerken (in diverse systemen)
- uitwerken / redigeren rapporten t.b.v. schade-experts (oa dictaat)
- stand van zaken dossiers bijhouden en melden aan opdrachtgevers
- contact met klanten voor informatie (divers)
- telefonisch/schriftelijk contact opdrachtgevers/klanten
- agendabeheer (maken afspraken en verwerken)
- declaraties aanvragen
- hand- en spandiensten (post, huishoudelijk, ondersteuning collega’s)
2005/ 01-08-2011 : Artika (Amsterdam)
All round verkoopmedewerkster
- verkoop in kado-artikelen
- inkoop (zelfstandig en in samenspraak)
- financiële administratie (voorbereidend)
- contacten klanten en leveranciers
- correspondentie klanten en leveranciers in Engels en Nederlands
- etaleren, winkelinrichting (zelfstandig en in samenspraak)
- verwerken voorraden (tellen, prijs bepalen, tentoonstellen, opruimen)
12-08-99/01-12-02 : Stibbe Advocaten en Notarissen (Amsterdam)
Juridisch secretaresse
- agendabeheer (minimaal) 3 advocaten
- contracten – rapporten - correspondentie Nederlands en Engels
- archiefbeheer
- beheer voorraden kantoorartikelen
- post in-uit intern en extern verwerken
- hand- en spandiensten
15-08-98/01-07-99 : Elsevier Bedrijfsinformatie (Amsterdam)
Coördinerend secretaresse redactie uitgave FEM/De Week
- Word – Excel – internet – Schedule+ - Microsoft exchange
- post in uit intern en extern verwerken
- facilitaire voorzieningen (kantoorvoorraden, voorzieningen rond nieuw personeel zoals regelen werkplek, computer ed.)
- aansturing secretaresse
- marketing ondersteunende activiteiten
- ondersteuning redactie
14-04-98/14-08-98 : Secretaresse Personeel & Organisatie
- beheer, aanmaak, muteren personeelsdossiers
- secretariële werkzaamheden (w.o. agendabeheer) adviseurs
- regelen / bewaken acties rondom uitdiensttreding, jubilea, ziekte
- aanvraag uitzendkrachten
- correspondentie / telefonische contacten in- en extern
01-06-96/01-04-98 : Kaoru Yamamoto Art Consultancy Amsterdam
Manager / agent
- behartiging zakelijke belangen Japanse kunstenares
- promotionele activiteiten
- organisatie tentoonstellingen / projecten (w.o. rondom website, stand KunstRAI, contacten galeries Europa)
- boekhouding voorbereidend
- inkoop kantoorartikelen en materialen
- verzorging reproductiemateriaal
- aanvragen subsidies / sponsoren
december 1996 : Veilinghuis Jan Pieter Glerum (Den Haag)
Medewerker designveiling
- voorbereidende activiteiten / suppoost tijdens kijkdagen
01-05-94/01-06-95 : Amsterdams Instituut voor Schilderkunst
Algemeen uitvoerend / coördinerend medewerker
- verantwoordelijk voor en uitvoering van kantoorzaken w.o.
- cursistenadministratie – kasbeheer- en opmaak – fax-telefonie
- correspondentie Nederlands, Engels en Duits
- inkoop kantoorartikelen
- mede ontwikkelen masterclasses en schildercursussen
- contacten met (gast)docenten in Europa en Amerika
- contacten met galeries, cursisten
- aanvragen subsidies
- aanvragen subsidies / sponsorgelden
- organisatie diverse projecten (w.o. KunstRAI, schilderfestivals ed.)
- hand- en spandiensten (w.o. voor aan instituut verbonden galerie)
01-10-90/01-04-94 : Stichting Werkgelegenheids Initiatieven regio Oss
Office manager / directiesecretaresse
- opzet secretariaat
- directe verantwoordelijkheid voor en leiding over 5 medewerkers
- voeren sollicitatie- en functioneringsgesprekken
- personeelszaken en gedeeltelijk financiële administratie
- verantwoordelijk voor administratieve organisatie
- brieven concipiëren / beschikkingen schrijven
- (mede)samenstellen en uitwerken (jaar)verslagen, rapportages
aangaande de organisatie en aan organisatie gelieerde projecten
- voorbereiden, notuleren, afhandelen (bestuurs)vergaderingen
- rechterhand / incidentele vervanging directeur
01-05-90/01-10-90 : Dienst Sociale Zaken gemeente Oss
Uitvoering Wet op de Bejaardenoorden
van bezoeken bejaarden en vaststellen wettelijk eigen bijdrage tot innen en verwerken / verantwoorden van bijdragen ca. 200 bejaarden aan Provincie Noord-Brabant
01-09-89/01-04-90 : Arbeidsvoorziening regio Oss
Medewerker Heroriëntering (voorloper Banenpool)
- administratie opzetten en actueel houden
- coördineren en plannen te voeren gesprekken langdurig werklozen
- casebesprekingen voeren (incidenteel)
- correspondentie / contacten regionale diensten Sociale Zaken
Medewerker Jeugd Ontplooiings Banen (JOB)
- intake, plaatsen en begeleiden uitzendkrachten
- correspondentie / contacten bedrijven regio Oss, hoofdkantoor
Overige werkzaamheden
- gastvrouw tijdens projecten, bemiddelingsadministratie, receptie
01-07-89/01-09-89 : Centrum Vakopleiding regio Oss
- (cursisten-)administratie
- telefoon – correspondentie cursisten en docenten
- opzetten lesroosters
Medewerker bedrijfsbeurs (Brabant Perspectief)
- coördinatie / administratie behandeling vacatures in voorbereidings-fase en tijdens de beurs
- (inter-)nationale inbreng vacatures coderen en verwerken in daartoe ontwikkeld computerprogramma
Werkzaamheden overig / ad hoc
1994 / 1999 : Diverse film- en videoprodukties
- opnameleiding – regie-assistentie – script continuïteit
1994 – heden : Memphis Associatie voor innoverende marketing en reclame - administratieve/secretariële werkzaamheden/ projectondersteuning
- werkzaamheden voortvloeiend uit aan organisatie gelieerde kunstverzameling (w.o. onderzoek)
1998 - 1999 : De Kunstvlaai (tegenhanger KunstRAI)
suppoost en kassamedewerker
2003 - 2004 : Kadowinkel ARTIKA (Amsterdam)
all-round verkoopster (van inkoop tot etaleren) (oproepbasis)
Werkzaamheden tot 1988
1980 – 1988 - opzet werklozenproject in Oss: organisatie en promotionele activiteiten
- HoReCa: bar – restaurant – (incidenteel bedrijfsleiding)
- Retail: kleding – banket – boeken-en tijdschriften – kadoos
- Land- en tuinbouw: van planten tot veiling (incidenteel gedeelde bedrijfsleiding)
Opleidingen
HAVO-Directiesecretaresse-Arbeid- en Organisatiepsychologie (niet afgerond)- Cursus Zakelijk Schrijven-Basiscursus DBase-I-Excel-Powerpoint-Groupwise-Schedule+-Microsoft Exchange
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Muziek-piano spelen-mode-kunst-cultuur-architectuur-styling-wandelen-natuur-gezondheid
Werkgebied


