Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Chantal Hellema

Chantal Hellema

Restaurant Manager

Personalia

Leeftijd
51 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

De laatste twintig jaar heb ik heel wat werkervaring opgedaan: als medewerker en leidinggevende in de horeca, assistent intercedent en vrijwilliger. Leuk en veelzijdig werk. Hierbij heb ik ontdekt dat ik het vooral erg prettig vind om met mensen te werken, te adviseren en om deel uit te maken van een team. Om binnen uw bedrijf met een team tot het optimale resultaat te komen, lijkt mij dan ook een mooie uitdaging. Iets waarvoor ik mij met hart en ziel zou willen inzetten. Ik werk graag in teamverband maar kan ook goed zelfstandig werken, kan goed met mensen omgaan, ben leergierig en ik kan goed met de computer, computersystemen en telefooncentrales overweg. Verder kan ik goed luisteren, ben ik flexibel, resultaatgericht en zeer servicegericht.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Mijn interesse ligt bij het ondersteunen, motiveren en adviseren van mensen op verschillende gebieden. Ik ben creatief in het oplossen van problemen, ik houd van aanpakken, en ik ben vasthoudend, doelgericht, heb oog voor detail en ben autonoom en kritisch. Verder ben ik een ster in plannen en organiseren.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • horecabediende
  • medewerker bediening horeca
  • ober
  • barbediende
  • barkeeper
Sector(en):
  • Horeca
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Nov'14-Dec'14 Bedrijf Vermaat Groep
Functie Horecamanager ziekenhuis

Mei’14-Nov'14 Bedrijf Golfpark Almkreek, Almkerk
Functie Leidinggevende Horeca
Taken - Aansturen en coachen van medewerkers
- Structuur en organisatie brengen binnen de horeca en daarbuiten
- Inwerkprogramma nieuwe medewerkers opgezet

Nov’13-Mei’14 Vrijwillig Gastvrouw/Receptioniste bij WijkInformatiePunt Wielwijk
Taken - Verantwoordelijk voor telefoonaanname; eerste contact voor de binnenlopers en professionals inclusief
eerste vraagverkenning
- Administratieve taken

Mrt’02-Apr’13 Bedrijf Postillion Hotel / Hotel Mercure, Dordrecht
Functie Medewerker financiële administratie Mei’12-Apr’13
Taken Zelfstandig voeren van de administratie voor dit hotel
waaronder:
- Coderen en inboeken van facturen
- Verwerken bij- en afschrijvingen bank
- Debiteurenadministratie
- Kredietwaardigheid debiteuren checken
- Maandsluit en verklaring resultaat
- Bespreken resultaten met diverse afdelingen
- Leidinggevende afdeling personeelszaken

Functie Restaurant & Conference Manager Mrt’07-Apr’12 / Restaurant Manager / 1e medewerker bediening
Taken Dagelijkse leiding over het restaurant, de bar en het zalencentrum:
- Aansturen en coachen van medewerkers en supervisors (15-25)
- Personeelsplanning
- Inkoop en stocktaking
- Personeelsadministratie / urenverantwoording
- Personeelsbeleid (aanname / beoordeling)
- Kostenbeheersing
- Meedenken over budget

Opleidingen

Gestart met Praktijkdiploma Boekhouden, Menu engineering en calculatie, Training feedback & reflectie, Verkooptraining F&B Leidinggevenden, Beoordelingsgesprekken voeren, HACCP training, Coachend Leiderschap, Praktisch Leidinggeven, Basisopleiding Bedrijfshulpverlener, daarna herhaling

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Reizen en andere culturen, eten met vrienden, lezen en concerten bezoeken

Werkgebied

  • Dordrecht 50km
Talentcard®