Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Johan Vrij

Johan Vrij

Projectondersteuner/document controller

Personalia

Leeftijd
66 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

CURRICULUM VITAE

Opleiding/Cursus : MBO (Politie Opleiding A)
Technische Studie Piping (certificaat)
Niet UAV-Contracten (certificaat)
UAV-GC 2005 (certificaat)
MS Office 2007
HBO Risicomanagement (module)


Werkervaring

2010 - 2013 : Allerlei korte projecten via Wagemaker uit Rosmalen:

A12 Maarsbergen (BAM) administratie toezichthouders verwerkt in SE (Relatics)
A4 Steenbergen (MNO) ondersteuning van het risicomanagement (Ticon) incl. VGM
A73 Tegelen (Dura Vermeer) aanpassen overdrachtsdossier

2009 - 2010 : Rijkswaterstaat - Nieuwegein
Alliantie A2 Hooggelegen

Projectondersteuner

Verzorgt binnen de Alliantie A2 Hooggelegen het optimaliseren van het projectarchief door het omzetten van het analoge archief naar een digitaal archief. Dit als voorloper op de vervolgopdracht voor het verzorgen van het oplever en overdrachtsdossier.

2006 - 2009 : Bouwdienst Rijkswaterstaat – Dienst Utrecht te Nieuwegein
Contract A12 oost (Utrecht – Veenendaal)

Projectondersteuner

Verleent het projectteam A12 oost administratieve ondersteuning. Zet een documentatie- en registratiesysteem en een Data Room op. Assisteert de projectmanager en de beheersmanager. Beheert het projectarchief, beide contractarchieven en de capaciteitplanning, doet verslaglegging en coördineert de tervisielegging.


2000 - 2006 : Projectorganisatie HSL-Zuid – Projectbureau HSL/A16
Contract Brabant Noord, Brabant Zuid en Zuid Holland Zuid te Prinsenbeek

Technisch Administratief Medewerker

Verleent de projectleiders en hoofdinspecteurs inhoudelijke en administratieve ondersteuning. Bewaakt en beheert de contractuele afwijkingen en bevindingen. Levert mede de documenten voor de overdrachten en de (deel)opleveringen. Schrijft voor administratieve werkzaamheden procedures. Coördineert en codeert de postbehandeling. Is aanspreekpunt t.a.v. de registratie en documentatiebeheerssystemen (EDM en Hummingbird). Beheert en coördineert het originele en het werkarchief. Denkt actief mee om administratieve processen te structureren en beter werkbaar te maken.

1999 - 2000 : Projectorganisatie Betuweroute regio Midden-West te Sliedrecht

Contract secretaris

Verleent de contractmanager procesmatige, inhoudelijke en administratieve ondersteuning. Zet acties uit, begeleid en bewaakt deze, waaronder offertes/ opdrachten, amendementen en acties voortvloeiend uit de correspondentie. Coördineert via het Hummingbird documentatiesysteem de originele- en de werkarchieven, de postbehandeling en codering. Denkt actief mee bepaalde processen te structureren en beter werkbaar te maken. Ondersteunt het contractteam. Houd contacten met de andere contractteams, de adviseurs en instanties.

1996 - 1999 : Ministerie van Verkeer en Waterstaat – Directie Zuid Holland te Rotterdam

Administrateur / Project secretaris / Centraalpunt

Het opzetten en daarna ondersteunen van een uniform projectdossier voor 5 ontwerpbureaus. Voor die ontwerpbureaus de uitbesteding coördineren en archiveren. Tevens opzetten van een afdelingsbibliotheek en verschillende zaalbibliotheken. Verder het opzetten van een opleidingsplan.

1995 - 1996 : IHC Holland - Kinderdijk

Werkenadministrateur

Het opzetten en bijhouden van een budget rapportage systeem. De complete As-Built documentatie van alle projecten verzorgen. Alle voorkomende administratieve werkzaamheden structureren en archiveren. Het op administratief gebied ondersteunen van de projectleiders en de urenverantwoording registreren en verwerken.


1995 - 1995 : BAM Brederode Bouw BV. - Rotterdam

Werkenadministrateur Onderhoud en Verbouw

Het verlenen van alle voorkomende administratieve ondersteuning aan de bedrijfsleider, de werkvoorbereiders en de regio administrateur, waaronder het verwerken en registreren van de complete uren- en facturenstroom voor de diverse werken, alsmede de archivering van deze werken.

1995 - 1995 : Bouwdienst Rijkswaterstaat – Diemen (regio N-W)

Administrateur

Het verlenen van ondersteuning bij het opzetten van de administratie voor de bouw van de 2e Stichtse Brug en de reconstructie van de 1ste brug.

1986 - 1994 : Bouwdienst Rijkswaterstaat – Voorburg
Afd. Bedrijfsvoering en Projectondersteuning

Technisch Administratief Medewerker

Het leveren van administratieve en financiële inbreng aan projectteams.
Het toetsen van normen en richtlijnen op financieel en administratief gebied inzake contracten.
Het geven van aanwijzingen op inlichtingen dagen.
Het adviseren bij en het maken van staten van meer- en minderwerk, staten van afrekening, renteclaims en risicoverrekeningen.
Het maken van uitgavenspecificaties, deelopdrachten en wijzigingsovereenkomsten.
Het toetsen van bestekken en verifiëren van betalingsdocumenten.
Het beheren en aanschaffen van kantoormaterialen.

1984 - 1986 : De Groot – Zwijndrecht
Amoco Nederland Petroleum Compagny

Technisch medewerker / Project administrateur

Het bijwerken en beheren van tekeningen archieven. Het berekenen van de meerkosten van buiten het contract omgekochte goederen en materialen. Het verzorgen/aanschaffen van equipement voor het offshore-team.

1983 - 1984 : G.E.B. Rotterdam - Rotterdam

Administratief medewerker

Archiveren en reorganisatie van het hoofdarchief.

1981 - 1983 : De Groot – Zwijndrecht
Amoco North West Hutton Project

Kostenbewaking (elektrisch en instrumentatie)

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Uitzendbureaus
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 1 maand

Werkervaring

Zie CV

Opleidingen

Zie CV

Meer over mij

Werkgebied

  • Zwijndrecht 50km
Talentcard®