Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Angela van der Werf

Angela van der Werf

Administratief medewerkster of telefoniste/receptioniste

Personalia

Leeftijd
64 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik zou graag een baan willen vervullen als administratief medewerkster of receptioniste/telefoniste, omdat ik het leuk vind om met mensen om te gaan, zowel persoonlijk als telefonisch. Een dag zonder (klant)contact is een verloren dag!
Ik ben secuur, collegiaal, enthousiast, betrouwbaar, gedisciplineerd, geordend, servicegericht en flexibel.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik ben secuur, collegiaal, enthousiast, betrouwbaar, gedisciplineerd, geordend, servicegericht en flexibel.

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Zorg & welzijn
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Vanaf 1-7-2005 tot 1-9-2014 : Werkzaam bij “Dragers in zorg”. Hier verrichtte ik administratieve werkzaamheden en was ik eerstelijns telefoniste en heb daardoor veel contact gehad met onze cliënten en diverse relaties.

15-2-2003 tot 1-7-2005: Administratief medewerkster op de klantenservice van het Utrechts Nieuwsblad/Haagsche Courant B.V. De werkzaamheden bestonden uit het op de juiste wijze verwerken van administratieve en financiële gegevens voor onze interne en externe relaties en ook veel telefonisch contact met abonnees en wederverkopers. Tevens heb ik actief deelgenomen aan diverse telefoon trainingen.

1-4-1981 tot 1-4-1992: Baliemedewerkster bij de Rabobank in Schalkwijk. De werkzaamheden bestonden uit het adviseren van klanten over het dienstenpakket evenals de administratieve verwerking hiervan. Daarnaast verzorgde ik diverse kasafhandelingen.

1-5-1979 tot 1-4-1981: Administratief medewerkster bij Banque de Paris et des Pays Bas N.V. De werkzaamheden bestonden uit het onderhouden van telefonische contacten met cliënten en relaties. Daarnaast verzorgde ik de administratieve afwikkeling van financieringscontracten en de daarbij behorende balie afhandelingen.

1-2-1977 tot 1-5-1979: Administratief medewerkster bij Concordia verzekeringen. De werkzaamheden bestonden onder meer uit het uitwerken van verzekeringspolissen en statuten voor particulieren.

Overig: Vanaf 1992 tot maart 2003 was ik “gezinsmanager”.
Ik heb van mijn vorige werkgevers goede getuigschriften meegekregen.

Opleidingen

St. Willibrordus mavo-4, te Utrecht. Vakken : Nederlands, Engels, Duits, Frans, Biologie en Aardrijkskunde
Diploma behaald in 1976
Cursussen:
Basiskennis PC gebruik
Word Perfect 5.0 (opleiding via Adkas)
Word
Nederlandse bedrijfscorrespondentie ( opleiding via Schoevers)
Baliecursus en medewerker bedrijvenbalie( intern via de Rabobank)
Zakelijk betalingsverkeer (intern via de Rabobank)
Particuliere creditgelden en oriëntatie bankbedrijf ( opleiding via NIBE)
Diploma administratief medewerkster/telefoniste/receptioniste

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Tennissen en fietsen

Werkgebied

  • Houten 25km
Talentcard®