Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Jeroen Brandligt

Jeroen Brandligt

Administratief medewerker

Personalia

Leeftijd
64 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Professional met ruime administratieve ervaring op het gebied van coördineren van geplande werkzaamheden, maken van kwaliteits- en financiele rapportages en orderintake. Ik ben een uitstekend Teamplayer, maar kan ook heel goed zelfstandig werken.
Ben enthousiast, productief en voel mij verantwoordelijk bij de dingen die ik doe.
Weet goed overzicht te houden, durf beslissingen te nemen en weet door een goed gevoel voor humor zaken te relativeren.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Professional met ruime administratieve ervaring op het gebied van coördineren van geplande werkzaamheden, maken van kwaliteits- en financiele rapportages en orderintake. Ik ben een uitstekend Teamplayer, maar kan ook heel goed zelfstandig werken.
Ben enthousiast, productief en voel mij verantwoordelijk bij de dingen die ik doe.
Weet goed overzicht te houden, durf beslissingen te nemen en weet door een goed gevoel voor humor zaken te relativeren.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Marketing & Communicatie
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Functie: Dienstenbeheerder
2006- heden
• Bepalen van de impact van de aangeleverde geplande werkzaamden voor de klant door analyse van aangeleverde circuits.
• Bewaken van het dienstverleningsproces.
• Aansturen van andere afdelingen om de communicatie naar klanten te organiseren.
• Intermediair tussen operationele afdeling en klant.
• Bepalen of meerdere changes in hetzelfde of verschillende netwerken onderling conflicteren.
• Meedenken over de meest effectieve manier waarop changes georganiseerd kunnen worden bij de operationele afdelingen.
• Sturen op operationele continuïteit volgens overeengekomen service levels.
• Initieren en coördineren van te ondernemen acties.
• Signaleren van klantknelpunten en bewaken van oplossingen.
• Coördineren en afstemmen planning met de klant.
• Opstellen van interne dagrapportages.


Functie: Coördinator geplande werkzaamheden
2003 – 2005
• Uitvoeren van clean order check.
• Analyseren van mogelijke tegenstrijdige conflicten.
• Bewaken van de uitvoering van de geplande onderbrekingen.
• Pro-actief informeren van klantingangen.
• Opstellen en onderbouwen van dag-, week- en maandrapportages.
Functie: Medewerker levering intake office
2002-2003
• Aannemen en afhandelen van telefoongesprekken, acties uitzetten en bewaken.
• Beoordelen en toetsen van klantorders en het stellen van prioriteiten.
• Invoeren van order- en planningsgegevens.
• Samenstellen van rapportages.
• Verwerken van analyses.
• Maken van werkbeschrijvingen en up-to-date houden.
• Intekenen gebiedsplannen.
• Bewaken van doorlooptijden en waar nodig aan- en bijsturing van collega's.

Functie: Medewerker kwaliteit buro (diverse functie op gebied van financiele- kwaliteitrapportages)
1989–2002
• Maken van kwaliteitsrapportages ter bewaking van de doorlooptijden binnen de processen.
• Bespreken van rapportages met management en met mogelijke voorstellen doen ter verbetering van de processen.
• Maken van managementletter waarbij gebruik wordt gemaakt van KPI’s (Kritische Proces Indicatoren).
• Maken van rapportages ter bewaking van de doorlooptijden binnen de processen.
• Controleren van factureerbare dossiers op compleetheid.
• Verzorgen van dagelijkse kwaliteitsrapportages.
• Coachen en begeleiden medewerkers.
• Rapporteren en analyseren van managementinformatie.
• Vaststellen begroting en normeringen.
• Bijhouden van facturen en controleren op juistheid.
• Vervaardigen van integrale managementrapportages.
• Uitvoeren van specifieke onderzoeken naar o.a. trendbreuk en efficiëntie.
• Ontwikkelen en optimaliseren van de managementrapportages.


Functie: Medewerker administratie binnendienst
1986–1989
• Verslaglegging.
• Uitwerken nota’s.
• Archief opzetten en bijhouden

Opleidingen

Opleidingen
1988 : Management assistent (diploma behaald)
1980 : HAVO (diploma behaald)

Cursussen
2000 : Business Objects
1999 : Excel basistraining
1999 : Excel gevorderden
1998 : Access 2.0 Basistraining
1996 : Effectief schriftelijk rapporteren
1991 : Financieel-economische basiskennis

Meer over mij

Werkgebied

  • Hoorn 10km
Talentcard®