
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Regelneef, technisch administratief, vriendelijk, zacht persoon,geen 8 tot 17;00 uur mentaliteit,
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Werkervaring:
1984-1985 Werkzaam geweest bij de installatiegroep van Buuren-van
Swaay op de afdeling meet- en regeltechniek als
elektromonteur.
1985-1998 Werkzaam geweest bij het electrotechnisch teken- en
ontwerp-bureau Verebus Engineering B.V.
Binnen dit bedrijf heb ik de volgende werkzaamheden verricht:
tot en met augustus 1996 ben ik werkzaam geweest op de afdeling Fokker.
Hier ben ik begonnen als tekenaar/constructeur, waarna ik de functie van technisch administratief medewerker uitoefende.
Vanaf medio 1991 werd de functie van assistent projectleider er aan toegevoegd.
De werkzaamheden bestonden uit:
Beheren van technische documentatie
Bewaken en keuren van alle uitgaande documentatie
Maken en calculeren van offertes
Financiële- en uren bewaking
Planning bewaking
Begeleiden en beoordelen van medewerkers
Vanaf september 1996 ben ik werkzaam op de afdeling infrastructuur.
Vanuit hier ben ik gedetacheerd bij een ingenieurs bureau van de NS.
Binnen dit bedrijf is mijn opdracht het opzetten van technische documentatie beheer t.b.v. ISO 9001 voor diverse afdelingen.
Binnen dit bedrijf heb ik ervaring op gedaan met windows 95 en MS Office.
1990 t/m 1998 zat ik in het bestuur van de personeelsvereniging als secretaris.
Omdat ik aan een nieuwe uitdaging toe was, ben ik van 1 februari 1998 t/m 31 oktober 1998 via VITAE Tools als werkvoorbereider gedetacheerd geweest bij,
GTI Capelle op de afdeling TOS.
Mijn werkzaamheden bestonden uit: plannen, bestellen, contacten onderhouden met relaties, offertes maken en controle op de werkplek.
Van 1 november 1998 t/m 31 juli 1999 ben ik via VITAE Tools gedetacheerd geweest bij The Engineering Company QtecQ Waddinxveen als werkvoorbereider op de afdeling infra-techniek.
Hier komen de werkzaamheden overeen met GTI, inclusief documentatiebeheer volgens ISO 9001.
Vanaf 1 augustus 1999 ben ik via VITAE Tools gedetacheerd als senior werkvoorbereider/service coördinator bij HOMIJ Technisch Beheer te Rijswijk. Hier komen de werkzaamheden overeen met de hierboven genoemde bedrijven, inclusief het coördineren en controleren van de storingen en het controleren van de financiële afhandelingen.
Op 1 februari 2000 ben ik bij HOMIJ Technisch Beheer in vaste dienst getreden.
Vanaf November 2004 ben ik in dienst bij detacheringbureau Divisie Projects:
Van november 2004 tot maart 2005 ben ik gedetacheerd geweest bij ETB van Hemert te Maassluis. Mijn functie hier was werkvoorbereider/assistent bedrijfsleider.
Hier beoefende ik de volgende taken: coördineren van de werkzaamheden kleine en middelmatige klus, maken van offertes, inkopen/bestellen materialen, inplannen monteurs, assistentie verlenen aan de bedrijfsleider bij grote werken en contacten onderhouden met bedrijven binnen maassluis.
Vanaf maart 2005 tot september 2007 ben ik werkzaam geweest bij Breijer elektrotechniek als calculator.
Hier ondersteunde ik de projectleiders met het begroten van kleine tot middelmatige
E-werkzaamheden. Tevens werd ik betrokken bij het maken van onderhoudscontracten.
Vanaf september 2007 tot maart 2008 ben ik gedetacheerd geweest als service coördinator bij de firma Kuijpers installaties.
Het doel is het opzetten van een service afdeling.
De werkzaamheden bij deze functie bestonden uit:
Het bijhouden van een detail-planning t.b.v. van alle buitenmedewerkers.
Het coördineren van het onderhoud;
Het coördineren van de storingen;
Het maken van rapportages t.b.v. onderhoud;
Ervoor zorgen dat de storingen binnen acceptabel tijdslimiet werden opgelost.
In overleg met de accountmanager het inplannen van kleine klussen.
Het verzorgen van alle administratieve handelingen betreffende bovengenoemde.
Vanaf maart 2008 ben ik gedetacheerd als service coördinator bij de Alewijnse Delft b.v.
Vanaf november 2008 tot augustus 2013 in vaste dienst.
Het doel is het coördineren van de storingen aan service-monteurs.
De werkzaamheden bij deze functie bestonden uit:
Het aannemen van de storing;
Het bepalen van de gradatie van de storing;
Het maken van een afspraak;
Het aanmaken van een werk-order in;
Aansturen van de service-monteur;
Bestellen van materialen;
Bewaken en het maken van een vervolg afspraak;
Administratieve afhandeling;
Verzorgen van de facturatie;
Besprekingen met de opdrachtgever.
Vanaf november 2013 ben ik gedetacheerd als service coördinator bij Imtech building services.
Op de afdeling planning en support.
Het doel is het aansturen en coördineren van de onderaannemers.
Het supporten van de Electromonteurs.
De werkzaamheden bij deze functie bestonden uit:
Het maken van inkooporders naar onderaannemers,
Het aansturen/begeleiden van de onderaannemers
Op basis van steekproeven controleren onderaannemers.
Afmelden storingen.
Maken van inkooporders t.b.v. materiaal buitendienst medewerkers.
Controleren of de juiste materialen worden aangeschaft.
Het uitzoeken van electrotechnische problemen, indien nodig aansturen onderaannemer.
Bewaken en het maken van een vervolg afspraak;
Administratieve afhandeling;
Opleidingen
Opleiding:
1974-1978 L.T.S. C-niveau elektrotechniek, geslaagd juli 1978
1978-1983 M.T.S. elektrotechniek, geslaagd juni 1983
1983-1984 Militaire dienstplicht vervuld bij de Koninklijke Marine
1984-1986 Technicus Sterkstroom Installateur van het VEV, geslaagd
februari 1986
1996-1997 M.T.S. opfriscursus
2014 VCA 1
1998 NEN 1010 5e druk
1999 Bouwprocesbesluit
1999 Veiligheid langs het spoor
2010- 2012 Update NEN 1010 en NEN 3140
Rijbewijs B/E
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Fitnes, voetbal, ontspanning met gezin
Werkgebied


