Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Anja Peters

Anja Peters

(Management-)secretaresse of administratief medewerkster

Personalia

Leeftijd
55 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik heb momenteel een tijdelijk contract dat loopt tot 30 juni 2015. Vanaf 1 juli a.s. ben ik beschikbaar voor een functie als (management-)assistente of administratief medewerkster voor 24 uur per week. Ik heb ruime werkervaring en ben een doener en een regelaar. Verder ben ik accuraat en beschik ik over doorzettingsvermogen.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Humor, accuraat, zorgvuldig, proactief.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Voeding & Beweging
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 3 maanden

Werkervaring

23 februari t/m 30 juni 2015 Stichting Thuiszorg Midden-Gelderland Bemmel
Branche: gezondheidszorg
Functie: administratief medewerker Verzuimbureau
Werkzaamheden: Administratieve ondersteuning en assistentie van de casemanagers verzuim.


januari 2014 t/m december 2014 SHO Centra voor medische diagnostiek Velp
Branche: gezondheidszorg
Functie: managementassistente Financiën, HRM & Facilitair
Werkzaamheden: In deze functie was ik verantwoordelijk voor de ondersteuning en assistentie van de directeur en de stafhoofden van de unit bij de coördinatie en uitvoering van de werkzaamheden binnen de unit. Daarnaast was ik mede verantwoordelijk voor het structureren en ondersteunen van de unit Facilitair waaronder het beheer van de helpdesk Facilitaire zaken, het aansturen van de medewerkers Facilitair en het uitvoeren van de bestellingen van kantoor- en laboratoriumbenodigdheden.

oktober 2000 t/m december 2013 Stichting Thuiszorg Midden-Gelderland Arnhem
Branche: gezondheidszorg
Functie: managementsecretaresse service units Financiën, Personeel & Opleidingen en ICT
Werkzaamheden: In deze functie was ik verantwoordelijk voor de ondersteuning en assistentie van de directeur van de unit Financiën, het hoofd Personeel & Opleiding en de coördinator ICT. Daarnaast was ik mede verantwoordelijk voor het beheer van de helpdesk ICT, diverse projectsecretariaten en het waarnemen van de secretariaten Facilitair en MAO-commissie tijdens ziekte en vakantie.

november 1999 t/m september 2000 Bestuursacademie Oost-Nederland Velp
Branche: opleiding
Functie: opleidingsassistente/secretaresse
Werkzaamheden: In deze functie was ik verantwoordelijk voor de ondersteuning en assistentie van de opleidingsadviseurs in de vorm van het regelen van cursuslocaties, vormgeven van cursusmateriaal, contactpersoon voor cursisten en opstellen van certificaten/diploma’s.

April 1992 t/m oktober 1999 GIBO Accountants en Adviseurs Arnhem
Branche: accountancy / zakelijke dienstverlening
Functie: stafsecretaresse adviesgroep Belastingen
Werkzaamheden: In deze functie was ik verantwoordelijk voor de ondersteuning en assistentie van het hoofd van de adviesgroep Belastingen en de belastingadviseurs.

Vanaf december 1989 t/m februari 1992 heb ik via uitzendbureaus bij de volgende bedrijven gewerkt:
Ziekenfonds Rijn/IJsselland Doorwerth
Branche: gezondheidszorg/verzekeraar
Functie: administratief medewerkster Juridische afdeling

KEMA Arnhem
Branche: adviesbureau
Functie: secretaresse afdeling Personeelszaken

Districtskruisvereniging regio Arnhem Arnhem
Branche: gezondheidszorg/verzekeraar
Functie: secretaresse afdeling Personeelzaken

Euroconsult B.V. Arnhem
Branche: adviesbureau
Functie: typiste divisie Azië/Midden-Oosten

Heidemij Adviesbureau B.V. Arnhem
Branche: adviesbureau
Functie: secretaresse afdeling Personeelszaken 

Opleidingen

2014 Interne cursus Joomla (CMS t.b.v. onderhoud intranetsite)
2013 Interne training Typo3 (CMS t.b.v. onderhoud intranetsite)
2013 Interne training E-hrm
2011 Verdiepingstrainingen Outlook, Access, Powerpoint en Excel
1998 Cursus Access
1998 Vervolgcursus Word voor gevorderden
1997 Cursus Powerpoint ’97
1997 Cursus Word ’97
1996 Cursus Klantgericht Telelefoneren
1990 Cursus tekstverwerking Wordperfect 5.0
1988 Cursus tekstverwerking Wordstar
1986-1989 Secretaresse-opleiding aan de Gemeentelijke School voor MEAO te Arnhem
Examenvakken: Nederlands, Engels, Frans, Spaans,machineschrijven, steno (Nederlands, Engels, Frans)
1985 Cursus machineschrijven
1982-1986 MAVO De IJsselborgh te Duiven
Examenvakken: Nederlands,Engels, Duits, Frans, Aardrijkskunde, Biologie

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Koken, tuinieren, fietsen, kleding maken.

Werkgebied

  • Westervoort 10km
Talentcard®