Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Gerdi Ros-Splinter

Gerdi Ros-Splinter

Administratief medewerker

Personalia

Leeftijd
67 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een medewerker met een gezonde dosis levenslust en ervaring. Het is nog te vroeg om achter de geraniums weg te kwijnen. De werkgever die mij in dienst wil nemen krijgt ook nog wat voordelen. Premiekorting omdat ik ouder ben dan 55 en tevens beschik ik over de NO-Risk polis van het UWV.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik ben een stressbestendige, flexibele, collegiale, klantgerichte en resultaatgerichte medewerker.

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

30 maart 2009 tot heden
Via Randstad Uitzendbureau
Klantadviseur werkgevers telefoon UWV, in een Multi cultureel KCC met collega’s van alle leeftijden, vragen van werkgevers op het gebied van de ziektewet, WAO, WIA en Wajong beantwoorden en registreren. Infomails en terugbel verzoeken uitzetten naar de afdelingen uitkeren en medische zaken. Door middel van vragen en doorvragen, vragen van werkgevers herkennen en beantwoorden of eventueel naar een van de andere onderdelen van het UWV callcenter doorverbinden bv WW of het UWV Werkbedrijf. Hiervoor gebruiken wij de volgende systemen: K3CR, registratie en antwoord programma, UWV1, WAO raadpleeg programma, Resa Fasa, Wia/Wajong/WAO Gak raadpleegprogramma, UZS, ziektewet raadpleegprogramma, SMF, raadpleegprogramma van de medische dienst, IMFR, ook een raadpleegprogramma medische dienst, raadplegen van langdurig zieken.
1 september 2008 tot 30 maart 2009
Hulp op de basisschool als hulpouder, groep 3 en 4 rekenen en groep 6 met topografie.
19 oktober 2007 tot november 2007
Outbound bel project FPO (fraude preventie onderzoek) bij het UWV Uitkering gerechtigden bellen met controle vragen om op die manier te achterhalen of er nog recht bestaat op een uitkering.
Eind 1999-februari 2008
Meegewerkt in het in het eigen bedrijf van mijn partner. De afwikkeling van de administratie. Onder andere het maken van facturen, offertes en de verdere controle op het betalingsverloop. Data entry werkzaamheden.
juli 2001 tot oktober 2007
administratief medewerker leerling- en examenadministratie 24 uur per week bij de Vrije Universiteit.
Balievragen, afdeling klantenservice voor de studenten, beantwoorden vragen van studenten en medewerkers, Bewijs Betaald Collegegeld maken, telefoon beantwoorden. Post en e-mail inboeken, brieven maken en verder verwerken in het Isis-systeem. Brieven scannen, bewaken, uitboeken en archiveren. Notuleren van studiesecretariaten netwerk overleg. Notulen tijdig onder de studiesecretariaten verspreiden en vergadering plannen. Beheren van kantoorartikelen. Agenda plannen. Jaarlijks (juli tot september) door middel van het inschrijfformulier ongeveer 20.000 studenten inschrijven en herinschrijven, stukken verzamelen en eventueel ontbrekende stukken opvragen.
Januari 1998 tot juli 2001
Medisch secretaresse afdeling klinische Genetica, VU Medisch Centrum, Amsterdam. Telefoon aannemen en intake maken en afspraken plannen. Met behulp van dictafoon medische brieven uitwerken. Patiënten ontvangen. Medische dossiers aanleggen en informatie opvragen via het ZIS, ziekenhuis informatie systeem.
augustus 1996 tot maart 1997
beveiligingsmedewerker bedrijfspand voor 8 uur per week Tribuut Beveiliging
Receptiewerkzaamheden, sluitronde lopen en afsluiten.
februari 1993 tot januari 1998
administratief medewerker klantenadministratie 36 uur per week Stichting Klinische Genetica Amsterdam. Financiële administratie van de SKGA. Debiteuren beheer van de klinische genetica van het AMC en de VU, factureren, bank/giro boeken, deurwaarderzaken begeleiden, telefonisch contact met patiënten, ziekenhuisafdelingen en zorgverzekeraars, Administratieve organisatie van de afdeling op papier zetten. Archiveren. Secretariaten netwerk opgezet.
augustus 1992 tot februari 1993
administratief medewerker klantenadministratie 28 uur per week
WBV Ons Belang.
Huursubsidie aanvragen en administratie en coördinatie deurwaarderszaken
januari 1992 tot augustus 1992
administratief medewerker klantenadministratie 40 uur per week Huuradministratie afdeling beleggingen van De Nederlanden van 1870 het huidige Generalli.
november 1991 tot januari 1992
administratief medewerker klantenadministratie 40 uur per week Jacoma Machinefabrieken
november 1988 tot december 1990
Koffieautomaten onderhoud 40 uur per week Van Nelle/Douwe Egberts Op locatie onderhouden van koffieautomaten en voorraadbeheer.
mei 1986 tot november 1988
beveiligingsmedewerker geld- en waardetransport 28 uur per week Brinks Nedlloyd Amsterdam
Geldtransporten in de regio Amsterdam.

Opleidingen

Februari 2010 1-jarige opleiding
MBO3 Callcenter medewerker, diploma
Februari 2010
Opleiding WAO/WIA/Wajong, certificaat
April 2009
Opleiding Ziektewet, certificaat
september 2007
3 daagse Cursus Dreamweaver 8, certificaat
3 daagse cursus Frontpage 2003 september 1999 tot januari 2000 medisch secretaresse (cursus) februari 1991 tot november 1991 kantoorpraktijk met tekstverwerken en informatica, certificaat
januari 1986 tot augustus 1986 beveiliger (basisberoepsopleiding.), diploma
september 1973 tot juni 1974
typen en tekstverwerken, diploma
september 1970 tot juni 1974
mavo-4, diploma.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Wandelen met onze hond.
Fitnessen.
Lezen en naar muziek luisteren.
Ik doe momenteel een cursus Italiaans

Werkgebied

  • Lelystad 100km
Talentcard®