Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Desiree Rooijakkers

Desiree Rooijakkers

Intercedent/secretaresse/hoofd bedrijfsbureau

Personalia

Leeftijd
57 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben organisatorisch aangelegd, commercieel gedreven, kan ik efficiënt met beschikbare middelen omgaan en anticiperen/schakelen op huidige, vaak ''ad hoc" , situaties.

Tevens ben ik helemaal thuis in het "code 95" verhaal. Dit kan van extra toegevoegde waarde zijn.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • manager transport-, expeditie-, opslagbedrijf
Sector(en):
  • Transport & Logistiek
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 2 maanden

Werkervaring

BINNEN JOS VAN BOXTEL GROEP:
29-06-1987-
01-07-1988 Holding Jos van Boxtel BV gevestigd in Berlicum/full-time
Administratief medewerkster. Alle voorkomende werkzaamheden

01-07-1988-
01-01-1996 Jos van Boxtel Lease BV gevestigd te Berlicum/ full-time
Administratief medewerkster wagenparkbeheer : denk aan:
o Contractbeheer
o Opmaken offertes.
o Onderhoudscontracten
o Relatiebeheer
o Inboeken facturen
o Kostprijs berekeningen.
o Schade-afwikkeling


01-01-1996-
31-03-2002 Holding Jos van Boxtel BV gevestigd in Berlicum
Secretaresse/part-time 20 uur
• Voorbereiden wekelijkse directievergadering.
• Notuleren en verslaggeving wekelijkse directievergadering.
• Verantwoordelijk voor het gehele reclame-beleid in samenwerking met directie en importeur
• Schadebeheer eigen gebruik auto’s
• Verslaggeving/Rapportering verkoopresultaten in de breedste zin van het woord.
• Ondersteuning boekhouding
• Kasbeheer pomp
• Ondersteuning verkoop
• Opleiden administratieve krachten
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
01-04-2002-
30-04-2011 Accured accountants
Secretaresse/part-time 20 uur
Verantwoordelijk voor:
• Agendabeheer.
• Telefoon
• Notuleren en verslaggeving maandelijkse overlegvergadering
• Verzorging aangiftes IB/VPB
• Uitwerken jaarrekeningen
• Uitwerken verslagen fiscalisten
• Uitwerken besprekingen klanten
• Inkoop van A tot Z
• Beheer onderhoud pand in samenwerking met Jones Lange en La Salle
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
01-05-2011-
30-11-2013 Hermans Techniek Nederland BV
Hoofd bedrijfsbureau/transport/part-time 30 uur
Na het inkoop-proces verantwoordelijk voor:
o Agendabeheer:
Dagelijks accuraat agenda opvolgen. Denk aan gemaakte afspraken met klant, leverancier; levering materialen, laaddatum.
o Orderportefeuille;
Het dagelijks bijwerken van orderportefeuille. Kijken in welke fase project verkeerd.
o Orderafhandeling;
Ordercontrole: klant versus leveranciers op leveringsdatum /wensen klant
o Projectbegeleiding:
Dagelijks contact onderhouden met klant over status project.
Projecten van A tot Z voor 100% begeleiden
o Transport import
1. Afstemmen klant afleverdatum/afleveradres/losmogelijkheden
2. Afstemmen met leverancier laaddatum/afleveradressen/hoe wagen te laden
3. Inhuren mensen/kraan ten behoeve van lossen materialen
4. Inkopen/onderhandelen trucks/prijs met transporteur
5. Vervoerstraject blijven volgen
6. Definitieve instructies aan fieldmanager
7. Toezien op het correct beschermend lossen van de materialen
o Transport export
o Invoer Nederlandse haven coördineren
o Afhandelingskantoor benaderen
o Verzorgen containerladingen
o Verzorgen overladen van wagens bij opslag.
o Vereiste documenten opmaken.
o Overhandigen documenten aan havendouane ter verzegeling containers op de terminal.
o Nazorg en dienstverlening aan klant
o Facturatie.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

01-03-2014-
01-04-2015 1ToWork BV
Administratief medewerkster in de breedste zin van het woord
(daar wij maar met 3 mensen op kantoor zaten heb ik mij op vele gebieden kunnen ontwikkelen) 30 uur
• Administratieve werkzaamheden in het kader van code 95 opleidingen:
o Agendabeheer:
Dagelijks accuraat agenda opvolgen.

o Commerciële werkzaamheden
Het dagelijks bijwerken van orderportefeuille. Kijken wat we op dit moment nog kunnen betekenen voor de klant inzake code 95 opleidingen en hierop actie ondernemen:
o Telefonische acquisitie
o Afspraken vastleggen en bevestigen
o Opvolgen offertes
o Afhandeling offertes, verwerken binnenkomende aanvragen
o Afhandelen binnenkomende telefoontjes
o Verzenden documentatie Orderverwerking
o Opzetten en uitvoeren van mailings
o Bestellingen plaatsen bij toeleveranciers.
o Behandelen dossiers bestaande en potentiele klanten.
o Aanspreekpunt voor klanten en docenten.
o Freelancers inhuren

Administratieve werkzaamheden
o Afstemmen klant datum/adres/contactpersoon training code 95
o Eventueel inhuren van docent.
o Inboeken training in IZI time. Systeem waarin alle trainingen opleidingen per klant en medewerker worden bijgehouden.
o Cursisten inboeken in Top /CBR voor de bijschrijving van de nascholingsuren code 95.
o Exact afstemmen met klant hoe de training er naar hun inzicht uit moet komen te zien
o Traject blijven volgen. Toezien op overleg docent-klant inzake de te geven training.
o Definitieve instructies aan docent opdragen.
o Nazorg.
o Aanwezigheid cursist in Top zetten
o Zorg dragen voor de juiste certificaten en pasjes /afgeven/nabespreken training.
o Controleren evaluatieformulieren en aan de hand hiervan eventueel actie ondernemen.

Debiteurenadministratie:
• Nabellen opstaande posten

Opleidingen

MAVO
MEAO
training Engels

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

lezen
vakanties
creatief zijn

Werkgebied

  • Kaatsheuvel 25km
Talentcard®