
Personalia
- Leeftijd
- 57 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben organisatorisch aangelegd, commercieel gedreven, kan ik efficiënt met beschikbare middelen omgaan en anticiperen/schakelen op huidige, vaak ''ad hoc" , situaties.
Tevens ben ik helemaal thuis in het "code 95" verhaal. Dit kan van extra toegevoegde waarde zijn.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
BINNEN JOS VAN BOXTEL GROEP:
29-06-1987-
01-07-1988 Holding Jos van Boxtel BV gevestigd in Berlicum/full-time
Administratief medewerkster. Alle voorkomende werkzaamheden
01-07-1988-
01-01-1996 Jos van Boxtel Lease BV gevestigd te Berlicum/ full-time
Administratief medewerkster wagenparkbeheer : denk aan:
o Contractbeheer
o Opmaken offertes.
o Onderhoudscontracten
o Relatiebeheer
o Inboeken facturen
o Kostprijs berekeningen.
o Schade-afwikkeling
01-01-1996-
31-03-2002 Holding Jos van Boxtel BV gevestigd in Berlicum
Secretaresse/part-time 20 uur
• Voorbereiden wekelijkse directievergadering.
• Notuleren en verslaggeving wekelijkse directievergadering.
• Verantwoordelijk voor het gehele reclame-beleid in samenwerking met directie en importeur
• Schadebeheer eigen gebruik auto’s
• Verslaggeving/Rapportering verkoopresultaten in de breedste zin van het woord.
• Ondersteuning boekhouding
• Kasbeheer pomp
• Ondersteuning verkoop
• Opleiden administratieve krachten
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
01-04-2002-
30-04-2011 Accured accountants
Secretaresse/part-time 20 uur
Verantwoordelijk voor:
• Agendabeheer.
• Telefoon
• Notuleren en verslaggeving maandelijkse overlegvergadering
• Verzorging aangiftes IB/VPB
• Uitwerken jaarrekeningen
• Uitwerken verslagen fiscalisten
• Uitwerken besprekingen klanten
• Inkoop van A tot Z
• Beheer onderhoud pand in samenwerking met Jones Lange en La Salle
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
01-05-2011-
30-11-2013 Hermans Techniek Nederland BV
Hoofd bedrijfsbureau/transport/part-time 30 uur
Na het inkoop-proces verantwoordelijk voor:
o Agendabeheer:
Dagelijks accuraat agenda opvolgen. Denk aan gemaakte afspraken met klant, leverancier; levering materialen, laaddatum.
o Orderportefeuille;
Het dagelijks bijwerken van orderportefeuille. Kijken in welke fase project verkeerd.
o Orderafhandeling;
Ordercontrole: klant versus leveranciers op leveringsdatum /wensen klant
o Projectbegeleiding:
Dagelijks contact onderhouden met klant over status project.
Projecten van A tot Z voor 100% begeleiden
o Transport import
1. Afstemmen klant afleverdatum/afleveradres/losmogelijkheden
2. Afstemmen met leverancier laaddatum/afleveradressen/hoe wagen te laden
3. Inhuren mensen/kraan ten behoeve van lossen materialen
4. Inkopen/onderhandelen trucks/prijs met transporteur
5. Vervoerstraject blijven volgen
6. Definitieve instructies aan fieldmanager
7. Toezien op het correct beschermend lossen van de materialen
o Transport export
o Invoer Nederlandse haven coördineren
o Afhandelingskantoor benaderen
o Verzorgen containerladingen
o Verzorgen overladen van wagens bij opslag.
o Vereiste documenten opmaken.
o Overhandigen documenten aan havendouane ter verzegeling containers op de terminal.
o Nazorg en dienstverlening aan klant
o Facturatie.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
01-03-2014-
01-04-2015 1ToWork BV
Administratief medewerkster in de breedste zin van het woord
(daar wij maar met 3 mensen op kantoor zaten heb ik mij op vele gebieden kunnen ontwikkelen) 30 uur
• Administratieve werkzaamheden in het kader van code 95 opleidingen:
o Agendabeheer:
Dagelijks accuraat agenda opvolgen.
o Commerciële werkzaamheden
Het dagelijks bijwerken van orderportefeuille. Kijken wat we op dit moment nog kunnen betekenen voor de klant inzake code 95 opleidingen en hierop actie ondernemen:
o Telefonische acquisitie
o Afspraken vastleggen en bevestigen
o Opvolgen offertes
o Afhandeling offertes, verwerken binnenkomende aanvragen
o Afhandelen binnenkomende telefoontjes
o Verzenden documentatie Orderverwerking
o Opzetten en uitvoeren van mailings
o Bestellingen plaatsen bij toeleveranciers.
o Behandelen dossiers bestaande en potentiele klanten.
o Aanspreekpunt voor klanten en docenten.
o Freelancers inhuren
Administratieve werkzaamheden
o Afstemmen klant datum/adres/contactpersoon training code 95
o Eventueel inhuren van docent.
o Inboeken training in IZI time. Systeem waarin alle trainingen opleidingen per klant en medewerker worden bijgehouden.
o Cursisten inboeken in Top /CBR voor de bijschrijving van de nascholingsuren code 95.
o Exact afstemmen met klant hoe de training er naar hun inzicht uit moet komen te zien
o Traject blijven volgen. Toezien op overleg docent-klant inzake de te geven training.
o Definitieve instructies aan docent opdragen.
o Nazorg.
o Aanwezigheid cursist in Top zetten
o Zorg dragen voor de juiste certificaten en pasjes /afgeven/nabespreken training.
o Controleren evaluatieformulieren en aan de hand hiervan eventueel actie ondernemen.
Debiteurenadministratie:
• Nabellen opstaande posten
Opleidingen
MAVO
MEAO
training Engels
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
lezen
vakanties
creatief zijn
Werkgebied


