Personalia
- Leeftijd
- 68 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Momenteel ben ik werkzaam in mijn eigen cateringsbedrijf, Bij Jou Mijn keuken uw thuis, maar het gaat eigenlijk zo goed dat ik het aan het overdragen ben aan mijn dochter en weer op zoek ben naar een nieuwe uitdaging. Ik zal me voorstellen, mijn naam is Raymond Freeth. Ik was 9 jaar werkzaam in het logistiek centrum van Free Record Shop in Capelle a/d IJssel als teammanager. In deze functie rapporteerde ik direct aan de directeur inkoop en logistiek
Door de ontwikkelingen binnen het bedrijf heb ik wij ons moeten richten op reorganisatie en verbeteringen.
De afgelopen 3 jaar staan in het teken, van het creëren van een nieuwe organisatie. Het doorvoeren van productie verbeteringen, door LEAN, smartscans, 5S, tijdregistratie per werkplek en normering, herinrichting DC, aansturen op KPI`s, het samenvoegen van meerdere magazijnen op 1 locatie en het terug dringen van het ziekteverzuim van 8.5% naar 3%. Daarnaast ben ik projectlid SAP geweest in 2006.
Door mijn ervaring ben ik een toegevoegde waarde die kan zorgen voor verbeteringen en continuïteit De dagelijkse zaken oppakken en ook kijken naar de bestaande werkmethodes, procedures, inrichting en rapportages. Het maken en behalen van KPI`s. Het ontwikkelen van medewerkers, beoordelingen volgens de geldende normen en het uitdragen van HR/bedrijfsbeleid, het voeren van werkoverleg en daar waar nodig een efficiëntieslag maken en doorvoeren.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Ondernemend, Leider, doelgericht, resultaatgericht, creatief
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2013 tot heden Eigenaar van cateringbedrijf Bij Jou Mijn keuken uw thus
2004 tot augustus 2013 Teammanager (Valt direct onder de directeur inkoop en logistiek)
Free Record Shop in Capelle aan den IJssel
• Verbetertrajecten
• Productie verbeteringen
• Herinrichting meerdere DC
• lean
• Implementatie 5S
• Project lid SAP
• Ziekteverzuim reductive van 8,4% naar 2,5%
• Projectmanagement
• Het maken en het realiseren van de dagelijkse personeelsplanning
• Aansturen, optimaliseren en monitoren aan de hand van de geldende KPI`s
• Coachen en ontwikkelen van medewerkers
• Transport
• Voeren van dagelijks operationeel overleg
• Contact onderhouden met externe partijen
• De Sorteermachine
• Contact onderhouden met de leverancier en groot onderhoud
• Het houden van beoordeling- en functioneringsgesprekken
• Het aansturen van assistent teamcoaches, 3 supervisors en in de drukke periode liepen er 80 medewerkers
• Aansturing bedrijfsbureau (9 FTE) bestaat uit, 3 administratief medewerkers,
2 logistiek analisten, 2 planners, 1 medewerker filiaalsupport en 1 assistent facility
1996 - 2004 Teamleader
Hoogewerff Eikelenboom to Waddinxveen
1981 - 1996 Supervisor Kodak in Rijswijk
Verantwoordelijk voor de afdeling digitale fotografie
1984 - 1986 Quality supervisor to Rochester in America
supervisor van de afdeling kwaliteitscontrole
Opleidingen
1992 - 1996 HBO Logistiek-bedrijfdkunde(NCOI) Diploma
1984 - 1986 Kodak academy Rochester Amerika Diploma
1974 - 1978 HBO jeugdwerk (Haagshe hogeschool) Diploma
1972 - 1974 HAVO (Thomas more College in Den Haag) Diploma
1968 - 1972 MAVO (Dalton in Den Haag) Diploma
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Zeilen en sportschool