Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Jenny Rodriguez-Duinkerken

Jenny Rodriguez-Duinkerken

meertalige receptioniste/gastvrouw/frontofficemedewerkster

Personalia

Leeftijd
53 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Spaans
  • Duits
  • Engels
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Spaans
  • Duits
  • Engels
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Met ingang van 01 mei ben ik op zoek naar een baan voor maximaal 24 uur. (momenteel werk ik de even weken 16 uur en de oneven weken 24 uur)
Als persoon ben ik iemand, die van aanpakken weet, representatief, verantwoordelijk, klant- en servicegericht is. Tevens ben ik spontaan, collegiaal en betrokken. Mijn ervaring ligt verder bij hostess- en receptiewerkzaamheden, plannen, voorbereiden, uitvoeren en controleren van activiteiten. Dit voor mijzelf, maar ook voor anderen.
Ik weet zowel goed samen als zelfstandig te werken. Een baan is voor mij aantrekkelijk als ik organisatorisch, begeleidend/ondersteunend kan zijn, klantcontact heb en mijn talen (vooral mijn Spaans) kan gebruiken.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Als persoon ben ik iemand, die van aanpakken weet, representatief, verantwoordelijk en servicegericht is.
Tevens ben ik spontaan, collegiaal en betrokken. Mijn ervaring ligt verder bij receptie en hostesswerkzaamheden, plannen, voorbereiden, uitvoeren en controleren van activiteiten.
Dit voor mijzelf, maar ook voor anderen.

Ik weet zowel goed samen als zelfstandig te werken. Een baan is voor mij aantrekkelijk als ik organisatorisch en ondersteunend kan zijn .

Verder beheers ik zeer goede de Spaanse taal zowel in woord als geschrift
- goede beheersing van de Engelse- en Duitse taal
- enige kennis van de Franse taal.
- kennis van MS office
- ben ik leergierig en bereid om opleiding te volgen

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • receptionist
Sector(en):
  • Techniek
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

2011 – heden : Rollepaal B.V.
Telefoon- en baliewerkzaamheden, organiseren van dienstreizen met o.a. regelen van vluchten, hotels, vervoer, visa, creditcards. klokregistratie, ondersteunende werkzaamheden van Management, Personeelszaken, Financiële Administratie, In- en Verkoop
2003 – 2011 : ABN Amro
2005 - 2011 Klantadviseur van financiële diensten-
* Voeren van financiële adviesgesprekken
en verkoop m.b.t. betalen/sparen/lenen/verzekeren
* Voeren van intakegesprekken op het gebied van hypotheken en beleggingen;
* Het organiseren van werk- en verkoop overleggen;
* Het verantwoordelijk zijn voor, beheren en controleren van acties;
* Telefonisch pro actief benaderen van klanten;
* Telefonische servicegesprekken na verkoop.
2003 – 2004 Floormanager/Leidinggevende op Call Center
* Bewaken van het servicelevel en bezetting op de lijn;
* Aansturen van medewerkers;
* Adhoc calamiteiten oplossen;
* Inplannen van opleidingen en vakanties voor circa 150 medewerkers


1994 - 2002 : Standplaatshostess in Spanje en Oostenrijk
* Eindverantwoordelijke ter plaatse voor Ned. Touroperator;
* Het aansturen van medewerkers;
* Organiseren van informatiebijeenkomsten en transfers;
* Improviseren bij vertragingen, overboekingen, onderbezetting
* Oplossen van adhoc calamiteiten bij o.a. lokaal agentschap,
hoteliers, vervoersmaatschappijen, vliegvelden, douane, politie,
ambassades, ziekenhuizen, financiële instellingen, lokale horeca,
het hoofdkantoor in NL en collega touroperators.


1991 – 1994 : Reisadviseuse en Stewardess

Opleidingen

Cursussen
2009 – 2010 Zakelijk Engels
2007-2008 Verkoop Klantgerichtheid, Conflicthantering, Verkoop- en
telefoontechnieken Planning
2004 Invision/planning & roostering (Certificaat)
2003 CIEP -Coaching In Efficiency Program (Certificaat)
Excel basis training (Certificaat)

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

yoga, skiën, dansen, terrasje pikken, qualitytime met gezin/familie en hond,
fietsen, wandelen, computeren.

Werkgebied

  • Dedemsvaart 25km
Talentcard®