Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Ilse Jager-Trompert

Ilse Jager-Trompert

risk adviseur, proces/project ondersteuner, proces/projectcontroller

Personalia

Leeftijd
51 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Wie ben ik?
Ik ben beschikbaar voor een nieuwe uitdaging op het gebied van projectmanagement, kwaliteitsmanagement of procesmanagement. Een bijdrage leveren aan de cyclus van continue verbeteren, door het ondersteunen van management bij vraagstukken ten aanzien van de sturing en beheersing van diverse bedrijfsrisico’s levert mij energie op. Mijn kwaliteiten plannen en organiseren komen tot uiting in een tijdig afgeronde opdracht. Dit kan een procescontrole zijn maar ook het begeleiden van een project of kwaliteitsvraagstuk. Door in mijn werk de helicopterview te behouden ben ik in staat veranderingen/verbeteracties dusdanig vorm te geven dat betrokken partijen het als ‘van onderaf gedragen’ i.p.v. ‘van bovenaf opgelegd’ ervaren.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Perfectionistisch, resultaatgericht, behulpzaam, vriendelijk, analytisch, beschikt over helicopterview, ondersteunend, risicogericht

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Finance
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2008-2015: Procescontroller, Rabobank Zuid-Holland Midden te Delft, voert werkzaamheden, procescontroles en interne audits, uit op het gebied van procesmanagement, beleid en strategie en is daarbij ondersteunend aan de businesscontroller, managers en directie. Toetsen van processen op risico’s, efficiency en effectiviteit. Initiëren en adviseren t.a.v. risicoanalyses, proceswijzigingen en wijzigingen voortkomend uit wet-en regelgeving. Het geven van gevraagd- en ongevraagd advies.

2002-2008: Procescontroller/Procesondersteuner/Kwaliteitszorgmedewerker Rabobank Nootdorp-Pijnacker, in oktober 2008 gefuseerd tot Rabo Zuid-Holland Midden, het implementeren, controleren en verbeteren van diverse processen bankbreed.

2000-2002: Cliëntadviseur, Rabobank Nootdorp-Pijnacker, verkoop en advies van diensten en producten aan de particuliere klant.

1996-2000: Cliëntadviseur, Rabobank Den Haag, verkoop en advies van diensten en producten aan de zakelijke en particuliere klant. Vervanging van kantoormanager tijdens zwangerschapsverlof.

1994-1996: Reisadviseur, Reisbureau Abeona, Den Haag en Leidschendam, verkoop van pakketreizen, maatwerk arrangementen, zakenreizen en aanverwante producten.

Opleidingen

Opleidingen
2005-2006: HBO Kwaliteits- en Procesmanagement, NCOI, Rotterdam
1991-1994: MEAO Toerisme, specialisatie reisbureau en touroperating,
Holtlant College, Leiden
1985-1991: Havo, Dalton, Voorburg

Cursussen
2014: Prince II Foundation, ISES
2014: Privacyawareness Medewerkersintegriteit
2013: PE Klantintegriteit, Klantintegriteit Sanctiewet- en regelgeving
2012: Seminar voor Rabobank Controllers, Impuls dagen, gericht op de
ontwikkeling van vakkennis en competenties
Security Awareness
2011: Training Procescontrol
2011: Analyseren en rapporteren voor Control
2010: Opereren met impact voor Control
2010: diverse vaktrainingen voor het bank- en verzekeringswezen
en eerder

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Reizen, kamperen, lezen en koken.

Werkgebied

  • Den Haag 25km
Talentcard®