Personalia
- Leeftijd
- 57 jaar
Portfolio
Skills, Digitale vaardigheden
Skills, Soft skills
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben een ervaren drietalige financieel administratief medewerker met een goed overzicht van financiële systemen. Ik kan goed informatie beheren en werk gemakkelijk met diverse digitale systemen. Ik kan goed schakelen en gegevens verbinden om er voor te zorgen dat zaken overzichtelijk worden voor anderen die verder moeten werken met de gegevens. Ik ben zeer accuraat en houdt van uitspit werk in gegevens als er vragen zijn.
Door mijn ervaring in verschillende internationale organisaties heb ik veel ervaring met mensen met verschillende culturele achtergronden en vindt het geen probleem om dagelijks in verschillende talen te werken. Ik ben zeer klantgericht en werk liever langer door om goede service te verlenen dan dat klanten moeten wachten. Ik ben vriendelijk en blijf dat ook als het druk en hectisch is.
Ik houd van leren en ontwikkelen in een uitdagende en dynamische werkomgeving.
Hier ben ik écht goed in
Finance Operations
Client Relation
Customer Services
Accounts Payable
Data Entry / Administration
Agribusiness
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Highly motivated and service minded team player, with good communication and interpersonal skills. A fast learner with an eye for details; show initiative, able to prioritize under pressure; strong customer orientation.
A dedicated and Experienced Finance Operations professional with a Business Science academic background; flexible, hard-working and an open-minded person.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2018-Juni 2018: Client Service Medewerker CEMEA
Financial Times Rotterdam
• Reageren op vragen, bestellingen en feedback van het abonnement van klanten, distributeurs en agentschappen van Financial Times via e-mail, telefoongesprekken, livechat en sociale mediakanalen en klachten binnen een efficiënte doorlooptijd oplossen.
• Log inkomende en uitgaande oproepen of bewaaractiviteiten in, maak cases en documentinteracties in het klantrelatiebeheersysteem met accurate, juiste, noodzakelijke en volledige informatie, let speciaal op en houd u aan beleid en procedures zoals compliance en gegevensbeveiliging en beveiliging.
• Zorg te allen tijde voor Service Level Agreements en andere Key Performance Indicators, waarbij u de kernwaarden en -principes van de Customer Service van het Bedrijf tentoonstelt.
• Klantgegevensbeheer in Archimedes en SalesForce.
• Klantenbetalingen afstemmen op hun abonnementsaccounts.
• Behoud bestaande klanten en identificeer en / of creëer nieuwe verkoop-, verkoop- of cross-sell-mogelijkheden.
• Win voormalige klanten terug door uitstekende retentie-aanbiedingen aan te bieden.
• Zorg voor goede werkrelaties met distributeurs en subs-agents en zorg ervoor dat alle nieuwe bestellingen en verlengingen op gepaste en tijdige wijze worden opgevolgd, waarbij ervoor wordt gezorgd dat het samenwerkings- beleid en de procedures worden nageleefd.
Okt 2010 – Nu Financieel Administrateur (vrijwillige)
Kameroen Ambassade, Den Haag
• Crediteuren
• Cash Administratie
• Assisteren bij evenementenorganisatie
• Adhoc activiteiten zoals vereist door senior consul
2011- Dec 2017 Diverse Bedrijven
Ranstad, Tempo-Team, Ocean Square, Blue Personnel, Rufoclean BV
• Diverse rollen via Ranstad, Tempo-Team, Ocean Square, Blue Personnel, Rufoclean in Hospitality, productie en andere diensten
2010 Crediteuren Accountant
European Space Agency - ESA (bij SERCO), Noordwijk, NL
• Tijdige verwerking van facturen en declaraties voor de verschillende bedrijfseenheden.
• Handmatige betalingen voorbereiden.
• Bewaak en bewaar stamgegevens van leveranciers, zorg ervoor dat alle facturen met de juiste BTW-codes worden geregistreerd.
• Los alle factureringsproblemen op met leveranciers en andere bedrijfseenheden binnen de organisatie.
• Ondersteunde AP / AR-procesintegratie met SAP.
• Algemene taken die verband houden met crediteurenadministratie en waar nodig ondersteuning aan het AP-team.
2009
• Cursus Nederlandse taal en cultuur Inburgering course
• Ad-hoc Werk.
• Vrijwilligerswerk.
2007- 2009 Crediteuren Administrateur
Shell International Exploration & Production, Rijswijk
• Tijdige verwerking van leveranciersfacturen en declaraties.
• Maandelijks reis- en onkostendeclaraties statusrapport en Accounts-afstemming.
• Eerste aanspreekpunt voor leveranciers en declaratie van medewerkers.
• Onderhouden en bevorderen van een goede relatie tussen werknemers, leveranciers en zakelijke partners..
• Registratie, scannen en bereiken van facturen en declaraties.
• Verwerking van creditcardaanvragen van medewerkers.
• Deelgenomen aan het diversiteits- en inclusieproject.
• Doe mee aan Project out source training en implementatie.
• Ad-hoc rapporten die noodzakelijk worden geacht door Accounts Payable Manager.
2004-2006 Project Administrateur
Europees Octrooibureau (EPO), Rijswijk, (bij SERCO)
• Classificeren, proces en bewaken nieuwe octrooiaanvragen
• Scannen, Indexeren, Registratie en archivering van bestanden en documenten
• Eerste aanspreekpunt met betrekking tot de database
• Adhoc administratieve taken als noodzakelijk wordt geacht door Manager.
• Contact met een ander in-house documentatiebedrijf.
2003- 2004 Productie / Kwaliteitcontrole Medewerker
DuPont Nederland, Dordrecht – NL (bij RAS Uitzendbureau)
• Productie, kwaliteitscontrole administratie en verpakking van Lycra;
• Handhaafde efficiënte communicatie met alle afdelingen om een efficiënt werkstroomproces te verzekeren.
• Gemaakte labels zoals vereist in overeenstemming met de nalevingsvereisten van de klant.
• Classificeer en volg de databaselading.
• Eerste aanspreekpunt met betrekking tot de database; Ad-hoc administratieve taken die noodzakelijk worden geacht door de manager
.
2001-2003 Commercieel Medewerker (Verkoop & Marketing Associate)
Universal Export Ltd, London - VK
• Ondersteund de dag-tot-dag activiteiten, waarbij de klant, zorgen voor een passende kwaliteit en
beschikbaarheid van de leveranciers.
• Ontwikkeld en onderhouden klant-en leveranciersrelaties, het nastreven en sluiten nieuwe business in toegewezen gebieden en onderhouden van bestaande accounts.
• Onderhouden marge en winst niveaus door middel van effectieve prijsstelling met de hulp, zoals vereist van de externe Sales team of de Sales Manager. Geleverde product promotie-en prijsinformatie door verduidelijking verzoek van de klant en het beantwoorden van vragen.
• Verwerkt inkomende betalingen, het opnemen van dagelijkse vordering en omzetgegevens.
• Ondersteunde in het omgaan met snel diensten en problemen, zorgt ervoor dat alle communicatie met de klant is binnen de gestelde richtlijnen.
Opleidingen
Hogeschool Larenstein, Deventer, NL &Harper Adams University, Newport, VK
Diploma: HBO en BSc; International Agribusiness Management and Marketing
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Voetbal, tennis, fietsen, het bekijken van nieuws, netwerking en films