Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Ron De Reus

Ron De Reus

Allround ICT Specialist

Personalia

Leeftijd
47 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een ervaren ITer met een breed kennisgebied met een voorkeur voor architectuur en hardware netwerken. Ik ben praktisch oplossingsgericht en een gewetensvolle inhoudsman. Ik ga grondig en gestructureerd te werk en houd oog voor detail en consequenties. Ik ben rustig, genuanceerd en communicatief sterk. Ben ook op zoek naar functies in procestechniek automatisering.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

k ben een ervaren ITer met een breed kennisgebied met een voorkeur voor architectuur en hardware netwerken. Ik ben praktisch oplossingsgericht en een gewetensvolle inhoudsman. Ik ga grondig en gestructureerd te werk en houd oog voor detail en consequenties. Ik ben rustig, genuanceerd en communicatief sterk.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • programmeur internet
Sector(en):
  • Transport & Logistiek
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Allround ICT Specialist bij Rotterdamse Mobiliteit Centrale
Juni 2003 tot en met heden

In deze functie ben ik verantwoordelijk voor het ontwerp, de implementatie en het operationeel houden van de ICT-infrastructuur en telefonie van het 24x7 operationeel zijnde RMC. Ook draag ik bij aan het voorkomen en oplossen van ICT-problemen. Ik draag er zorg voor dat de informatievoorziening, geleverd via diverse aan elkaar gerelateerde applicaties, optimaal blijft aansluiten bij de uitvoering van de dagelijkse bedrijfsactiviteiten.

De IT omgeving bestaat uit 30 servers, een kleine 200 werkplekken en meer dan 350 gebruikers verdeeld over 2 vestigingen en is middelpunt van het bedrijf RMC en maakt het mogelijk om dagelijks 15.000 ritten uit te voeren met 1.000 voertuigen welke zorgen voor een omzet van 60 miljoen euro per jaar. Naast de vervoersactiviteiten exploiteert RMC ook haar callcenter. Een zeer belangrijke schakel waarvan de beschikbaarheid onder de afdeling IT valt is de Avaya Definity telefooncentrale. Gemiddeld verwerkt deze meer dan 6.000 gesprekken per dag.

Opleidingen

Proces- & Projectmanagement Cursus 2012 Prince2 Foundation
Hi-potential trainingen van Boertien
VMware VSICM
Tunix Firewall Beheer

Meer over mij

Werkgebied

  • Vierpolders 50km
Talentcard®