
Personalia
- Leeftijd
- 66 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ervaren, enthousiaste secretaresse die goed is in het creatief oplossen van problemen, van aanpakken weet en goed kan luisteren en goede communicatieve vaardigheden heeft. Ik ben een ster in plannen en organiseren en bezit een goed cijfermatig inzicht.
Vanwege reorganisatie bij mijn laatste werkgever ben ik weer beschikbaar voor de arbeidsmarkt. Ik ben op zoek naar een parttime baan voor maximaal 28 uur.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Ervaren, enthousiast, kan goed luisteren en heb goede communicatieve vaardigheden. Ik ben een ster in plannen en organiseren en bezit een goed cijfermatig inzicht. Een duizendpoot en een harde werker en initiatiefrijk.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2011 – maart 2015 Secretaresse
Stichting Sint Jacob/Oldenhove
• Agendabeheer en afspraken plannen
• Vergaderingen voorbereiden en notuleren
• Correspondentie
• Mailings verzorgen
• Post behandelen
• Contact onderhouden met cliënten en hun vertegenwoordigers
• Nieuwsbrieven schrijven
• Registratie en rapportage in Nedap (bewonersprogramma)
• Interne auditor
2007 – 2011 Medewerker personeelsbeheer / Stichting Sint Jacob/HRM
• Verzorgen van de personeelsadministratie w.o. mutaties en arbeidsovereenkomsten
• Leerlingenadministratie
• Administratieve ondersteuning tbv interne opleidingen
• Archiveren
• Beheren van personeelsdossiers
• Informeren van zowel leidinggevenden alsook medewerkers inzake personele regelingen en voorzieningen
2004 – 2006 Medewerker cliëntenadministratie / SHDH (Stichting Hervormde Diakonale Huizen)
• Cliëntenadministratie
• Applicatiebeheer
• Correspondentie
1995 – 2004 Directiesecretaresse / SHDH (Zorgcentrum de Molenburg)
• Agendabeheer
• Vergaderingen voorbereiden en notuleren
• Cliëntenadministratie
• Voorbereiden facturering
• Kasbeheer
• Correspondentie
• Activiteitenoverzicht bijhouden
1993 – 1995 Afdelingssecretaresse / SHDH (Stichting Hervormde Diakonale Huizen)
• Agendabeheer
• Vergaderingen voorbereiden en notuleren
• Correspondentie verzorgen
• Begrotingen en jaarrekeningen uitwerken
• Assisteren boekhouding en personeelsadministratie
1975 – 1993 Als secretaresse en/of administratief medewerkster gewerkt bij diverse bedrijven o.a. Bienfait, De Ruiter, Colman Nederland, Aviquipo Holland en Provinciale Staten.
Vaardigheden en competenties:
Computervaardigheden:
Zeer ervaren met Windows, Word, Excel, Forum, QIC, Cura en Nedap (de laatste 4 zijn bewonersprogramma’s), Beaufort, Raet en EDU manager.
Ervaren met Exact, PowerPoint en Access
Opleidingen
Opleiding:
HAVO-Snellius Lyceum-Amstelveen, diploma behaald
Medisch secretaresse - mee bezig (examen september 2015)
Cursussen:
2014: Training schrijven en fotograferen voor Pers en Publiciteit, certificaat
2012: Interne auditor, certificaat
2012: Training ECD, certificaat
2011: Belevingsgerichte zorg, certificaat
2004: Excel, Excel gevorderden, certificaat
2001: Applicatiebeheer Forum, certificaat
1976 : Typen, diploma behaald
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Lezen, zwemmen, tuinieren, koken, handwerken, schilderen, concerten en theater bezoeken.
Werkgebied


