Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Nathalie Jugwels

Nathalie Jugwels

re-integratieconsulent, officemanager, verkoop binnendienstmedewerker

Personalia

Leeftijd
54 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

De basis van mijn loopbaan is gelegd in de uitzendbranche: het helpen van mensen bij het vinden naar werk, de prijsonderhandelingen, het leveren van de juiste kandidaat, maar ook ervoor zorgen dat op de vestiging alles goed geregeld is en alles draait. Met mensen werken, het commerciële aspect, maar ook het organiseren zijn zaken die ik erg graag doe. Inmiddels heb ik mijn werkervaring uitgebouwd; ben ik vaardig in het coachen van mensen en heb ik financieel inzicht.
Ik ben breed geïnteresseerd qua werk. Uiteraard spreekt een baan als re-integratieconsulent of klantmanager Werk mij aan. Maar ook andere banen in heel andere branches waarbij coachen, commercie en/of organiseren en rol speelt spreken mij aan.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Om mezelf te omschrijven gebruik ik graag de volgende steekwoorden:
Dienstverlenende en klantgerichte instelling
Organisatorisch sterk en oplossingsgericht
Besluitvaardig en resultaatgericht
Zelfstandig maar ook goed in teamverband

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • opleidingscoördinator
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Stichting Laurens 2013-2014
Functie: teamleider Zorg en Welzijn
Werkzaamheden: aansturen van een team, voeren van functionering- en
verzuimgesprekken, begeleiden zieke medewerkers, aannemen van
personeel, zorg dragen van kwalitatief goede zorg, afgestemd op de indicatie
en wensen van de klant, verantwoordelijk voor de coördinatie van de
dagelijkse werkzaamheden, verantwoordelijk voor het behalen van de
begroting, betrokken bij het tot stand komen van het locatiebeleid en het
vertalen daarvan naar een plan van aanpak voor het team

Sagenn 2002 – 2012
Functie: senior consulent
Werkzaamheden: coachen en bemiddelen van werkzoekenden, geven van
diverse trainingen, stellen van diagnoses richting werk, bieden van
opleidingsmogelijkheden, contacten onderhouden met opdrachtgevers,
werkgevers,opleidingsinstituten en hulpverlenende instanties, geven van
presentaties, dossierbeheer, administratieve werkzaamheden als het
opstellen van stage- en arbeidsovereenkomsten, voeren van correspondentie

Content Uitzendbureau 1997  2002
Functie: senior intercedent, eindverantwoordelijke vestiging
Werkzaamheden: aansturen van medewerkers op de vestiging, bemiddelen
van kandidaten, relatiebeheer, acquisitie, opstellen van arbeids- en
stageovereenkomsten, maken van de jaarplanning


SMS Intermediair 1996 – 1997
Functie: administratief medewerker
Werkzaamheden: selecteren van kandidaten, voeren van correspondentie,
agendabeheer, office management

Sumitomo Europe b.v. 1993 –1996
Functie: administratief medewerker
Werkzaamheden: afwikkelen van in- en verkoopcontracten, factureren,
voorraadcontrole, debiteurenbewaking, regelen van import-, export- en
transportzaken, voeren van correspondentie

Opleidingen

Havo : diploma behaald in 1990
Meao CE : diploma behaald in 1993
Cursussen : persoonlijke effectiviteit, multiculturele communicatie, cursus train de trainer,
agressie en veiligheid, commerciële gesprekstechnieken, timemanagement,
leidinggeven

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Ik houd van koken, lezen en tennissen

Werkgebied

  • Barendrecht 25km
Talentcard®