Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Petra Landman

Petra Landman

Administratief medewerker

Personalia

Leeftijd
42 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • AM - Brommer en scooter

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben Petra, ** jaar oud en heb 2 kindjes. In augustus 2014 is mijn traject van werk naar werk bij de Rabobank geeindigd.
Inmiddels was ik toen al ruim 18 weken in verwachting. Nu na mijn zwangerschapsverlof ben ik nog steeds op zoek naar een baan als administratief medewerker. Ook andere functies zoals, callcentermedewerker of productiemedewerker, schoonmaak zijn welkom! Ik hoop dat er een werkgever is die die potentiele goede werknemer in mijn profiel ziet! Ik heb er in ieder geval zin in

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

- Ik ben een open en eerlijk persoon
- flexibel
- klant- en servicegericht
- kwaliteitsgericht

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Finance
Carrièreniveau:
  • Beperkt ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

02-2007 tot 08-2014 Medewerker klantadministratie bij Rabobank
Als medewerker klantadministratie heb ik de verantwoordelijkheid voor
de volgende taken:
 Verhuizingen van de klant regelen.
 Spaarloon openen, wijzigen en opheffen.
 Bij overlijden van een klant dit aanpassen in de systemen en een brief sturen naar de erfgenamen.
 Alle andere rekeningsoorten opheffen.
 Retourpost behandelen
 Telefoon beantwoorden
 Handtekeningen controleren
 Overboekingen, zowel binnen- als buitenland
 Controle op de mutaties die de vorige werkdag zijn gedaan


09-2004 tot 02-2007 Indexeerder bij Rabobank
Als indexeerder heb ik als hoofdtaak het digitaliseren van klantdossiers,
Dit houd in dat de documenten gescand worden en daarna in Siebel onder de juiste klant
gehangen worden. Daarnaast had ik nog de taken:
 Het openen en opzeggen van rekeningen
 Retourpost behandelen.
 Adreswijzigingen doorvoeren
 Controle uitvoeren over de binnengekomen contracten of ze aan de juiste regelgeving voldoen en daar rapportage van opstellen
 Telefoon beantwoorden
 Handtekeningen van klanten controleren
 Ledenadministratie
 Customer Due Diligence rapport maken

Opleidingen

1999-2001 Verkoopmedewerker MBO-2 Zadkine college Spijkenisse
1998-1999 Verpleegkunde Geen diploma behaald Zadkine college Spijkenisse
1994-1998 MAVO-4 Angelus Merula Spijkenisse

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Lezen, tv kijken, computer, bioscoop, naar vrienden toe of vrienden die komen

Werkgebied

  • Schagen 25km
Talentcard®