Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Klaske van der Leij

Klaske van der Leij

Teammanager

Personalia

Leeftijd
67 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Mijn profiel

Als leidinggevende behaal ik resultaten door mensen in hun kracht te zetten en hen te
inspireren, met de focus op voortdurend verbeteren. Zelf geef ik het goede voorbeeld door duidelijk,
betrouwbaar en toegankelijk te zijn. Men kent mij als een krachtig en betrokken “mensen-mens”.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Competenties Leiderschap, communicatief vaardig, coachen, verbinden, vernieuwen, netwerken en ondernemerschap (getuigschriften en resultaten competentietests op aanvraag)

Persoonskenmerken Enthousiast, inspirerend, daadkrachtig, extravert, creatief, analytisch, leergierig, empatisch, collegiaal, optimistisch, integer

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

Dec. 2013- dec. 2014 GGZ Drenthe, diverse locaties (36 uur)
Functie: Teammanager zorgadministratie;
Werkzaamheden leidinggeven aan de medewerkers van de secretariaten; uitvoeren personeels- en arbobeleid, verzuimmanagement, bijdrage leveren aan organisatiebeleid, toetsen en bewaken van kwaliteit, coördineren, organiseren en optimaliseren administratieve werkprocessen.
Kenmerkende factor: Accent op verandermanagement

Oktober 2012 – oktober 2013 Icare, Verpleging & Verzorging, locatie Haren (36 uur)
Functie: Teamleider/teamcoach
Werkzaamheden: aansturen van meerdere wijkteams bestaande uit professionals op mbo- en hbo- niveau (totaal ± 60), richting zelfstandig organiserend, coachen en leidinggeven op individueel niveau, uitvoeren personeels- beleid, verzuimmanagement, resultaatverantwoordelijk voor medewerkertevredenheid, klanttevredenheid en financieel.
Kenmerkende factor: Accent op positioneren van wijkverpleegkundigen en netwerken

Oktober 2009 – oktober 2012 Dimence, divisie Jeugd & Autisme, regio Westoverijssel (36 uur)
Functie: Teamleider secretariaten
Werkzaamheden: aansturen van meerdere secretariaten, leidinggeven, coachen, ondersteunen, stimuleren en adviseren medewerkers, uitvoeren personeels- en arbobeleid, bijdrage leveren aan organisatiebeleid, bewaken van kwaliteit, opstellen jaarplan secretariaten, coördineren, organiseren en optimaliseren administratieve werkprocessen.
Kenmerkende factor: Rol als katalysator en bruggenbouwer; focus op teambuilding


Januari 2009 – juni 2009
- op uitzendbasis - UMC te Groningen
Functie: Directiesecretaresse van de professor afdeling Radiotherapie

Mei 2008 - januari 2009
- op uitzendbasis - Martini Ziekenhuis te Groningen
Functie: Projectsecretaresse

December 2007 - april 2008
- op uitzendbasis - Regiopolitie Drenthe te Assen
Functie: Directiesecretaresse van de divisieleiding


Juni 2007- december 2007 Alescon te Assen
Functie: Commercieel medewerker en vervangend afdelingshoofd

Maart 2005 - juni 2007 Alescon te Assen
Functie: Directiesecretaresse en leidinggevende van secretariaat en receptie

Juni 2004 – maart 2005 Provinciehuis Drenthe
Functie: Secretarieel en facilitair medewerker


Oktober 1997 – mei 2004 Horecaonderneming te Assen
Functie: Eigenaar-ondernemer (bedrijf beëindigd in 2004)

Maart 1991 – maart 1997 Hettema + Disselkoen schade-expertisebureau
Functie: Secretaresse

1975 – 1991 Nederlandse Middenstandsbank
Functie: administratief medewerkster

Opleidingen

2011 Persoonlijke effectiviteit
2011 Omgaan met Arbeidsrecht
2011 Verzuimmanagement voor leidinggevende
2010 Organisatiekunde
2009 Strategisch Management

2006 HBO Managementassistent (diploma)
bestaande uit de modules
 Leiding geven en ontvangen
 Timemanagement / Stressmanagement
 Conflicthantering
 Financiën
 Arbeidsrecht
 Marketing/PR en Voorlichting
 Schriftelijke cursus Powerpoint (voor de directiesecretaresse)
 Schriftelijke cursus Digitaal Archiveren

1997 Horeca Ondernemings Vaardigheden (diploma) bestaande uit de modules
 Marketing
 Personeel en Organisatie
 Financiële Administratie
 Financieel Management
 Operationeel Management
 Ondernemingsplan
1997 Sociale Hygiëne (diploma)

1990 Basiskennis Boekhouden (diploma met lof)
1989-1990 MBO - Secretarieel (diploma)
1983-1985 MBO Maatschappelijk Werk en Dienstverlening
1970-1974 MAVO-4 (diploma)

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Sport en kerkelijke activiteiten (programmaleider)

Werkgebied

  • Hoogeveen 50km
Talentcard®