Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Linda Hageman

Linda Hageman

Personalia

Leeftijd
44 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Nederlands

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

PERSOONLIJK PROFIEL:
De afgelopen tien jaar heb ik veel ervaring opgedaan als service coördinator / administratief medewerker bij technische bedrijven, ook met financiële administratie. Hierbij heb ik altijd veel contact gehad met klanten. In een informele werkomgeving voel ik mij als een vis in het water.
Ik ben enthousiast en open, gedreven en betrokken en pak dingen snel op. Mijn oud collega's noemen mijn communicatieve eigenschappen en klantvriendelijkheid als mijn sterke punten. Verder ben ik stressbestendig en hou ik van aanpakken.

COMPETENTIES:
Communicatief sterk, klantgericht, stressbestendig, hands on mentaliteit, open, enthousiast, gedreven om mijn werk goed uit te willen voeren en interesse in anderen.

WERKERVARING:
Functie: Storingscoördinator
Bedrijf: Alliander
Periode: 03/2012 – 12/2013 (Beëindigt i.v.m. verplichte avond- en weekenddiensten)
Omschrijving: Telefonisch aannemen van elektriciteits- en gasstoringen en meldingen van graafschades een elektriciteitskabels en gasleidingen. Door middel van uitvragen de ernst en de aard van de storing of schade bepalen en daarnaar handelen. Klanten telefonisch begeleiden bij het zelf oplossen van storingen. Het geven van informatie over storingen en geplande onderbrekingen.

Functie: Storingscoördinator
Bedrijf: GSH Nederland
Periode: 09/2011 – 03/2012 (Beëindigt i.v.m. verhuizing kantoor naar Dordrecht)
Omschrijving: Aannemen en in het computersysteem verwerken van storingsmeldingen. Aansturen van onderaannemers en verstrekken van inkooporders. Aanmelden van werkzaamheden bij klant. Bewaking tijdig uitvoeren van werkzaamheden door onderaannemers. Afmelden van storingsmeldingen. Aanspreekpunt voor zowel klant als onderaannemer.

Functie: Administratief medewerker vestigingsadministratie
Bedrijf: Imtech Infra CS&I
Periode: 03/2009 – 08-2011 (Beëindigt i.v.m. vermindering werkzaamheden)
Omschrijving: Controleren en coderen van inkoopfacturen op projectnummer of grootboeknummer. Invoeren en aanpassen van inkooporders. Facturatie van werk op regiebasis, aangenomen werk en interne overboekingen. Controleren en invoeren van urenstaten van zowel monteurs als engineers en ander kantoorpersoneel: controleren op gebruik juiste projectnummers en codes voor indirecte of niet gewerkte uren, controleren op juiste overuren tarieven Vullen van diverse kostenbewakingen in excel.

Functie: Administratief medewerker
Bedrijf: Ajax-Chubb Brandbeveiliging
Periode: 01/2007 – 02/2009
Omschrijving: Verwerken van werkbonnen van monteurs: onder andere facturatie, aanpassen inventarisatielijsten en invoeren adviezen t.b.v. offertes. Aanmaken nieuwe klanten in computersysteem. Verwerken van binnenkomende post en aannemen van de telefoon; waaronder opdrachten van klanten, vragen over facturen of technische vragen over (de controle van) blusmiddelen. Archiveren van werkbonnen en inkomende post.

Functie: Administratief / secretarieel medewerker
Bedrijf: GTI Klimaatkontrakt, projectlocatie Corus
Periode: 11/2004 – 12/2006 (Beëindigt i.v.m. verlies contract met opdrachtgever)
Omschrijving: Verwerken werkbonnen van storingsmonteurs: eventueel completeren met facturen derden, invoeren in systeem, aanmaken concept factuur, verwerken gegevens in SAP. Verwerken inkoopopdrachten en urenstaten. Aannemen telefoon, verwerken inkomende en uitgaande post. Archiveren. Beheren mobiele telefonie. Voorraad kantoorartikelen beheren en bestellen

Functie: Administratief /secretarieel medewerker
Bedrijf: Hoek & Sonépouse Elektrotechniek
Periode: 12/2002 – 10/2004
Omschrijving: Verwerken van binnenkomende opdrachten voor reparatie. Verwerken van door monteurs ingeleverde werkbonnen. Facturen aanmaken, zowel aangenomen werk als werk op regiebasis. Afspraken voor monteurs inplannen. Uitwerken offertes, verwerken inkomende en uitgaande post. Telefoon aannemen, gasten ontvangen en alle voorkomende overige administratieve werkzaamheden.

OPLEIDING:
Havo
Periode: 1993 – 1998
Diploma: JA
Opmerking: Vakkenpakket: Nederlands, Engels, wiskunde, natuurkunde, scheikunde en biologie.

Hoger Laboratorium Onderwijs
Periode: 1998 – 1999
Diploma: NEE

Management, Economie en Recht
Periode: 1999 – 2002
Diploma: NEE

CURSUSSEN:
Klantvriendelijk telefoon gebruik april 2004
VCA Basisveiligheid 1 december 2005

EXTRA CURRICULAIR:
Ervaring met Windows en het Office-pakket, SAP R3, ERP software (Navision) en bedrijfsspecifieke
software.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Industrie
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Meer over mij

Werkgebied

  • Hoorn 50km
Talentcard®