Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Joyce Petri

Joyce Petri

Financieel Administratief Medewerker

Personalia

Leeftijd
50 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Collega's en vrienden kennen mij als sociaal, sportief, betrokken en vrolijk.
Tijdens mijn werk ben ik secuur en ondersteunend. Ik hecht veel waarde aan goede samenwerking, eerlijkheid en open communicatie. Ik heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel, goed cijfermatig inzicht en werk georganiseerd.

Ik leef bewust en hanteer een gezonde levensstijl. Samen met mijn gezin wandel ik graag in de natuur en doe ik leuke dingen. Ik heb een passie voor ballet en ik houd erg van sporten. Ik vind samen koken of lekker uit eten gaan heel gezellig.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Talenten
• Organiseren en secuur werken
• Verbindend, sociaal
• Aanpakker

Competentie
• Cijfermatig inzicht
• Personeelsmanagement

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Horeca
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

Jun 2002 –Jun 2013 Condor City BV.
Financieel, administratief en HR medewerker
Officemanagement Verkoop
Evenementenlocatie in Den Haag. Aantal vaste medewerkers: 8, aantal medewerkers ambulant: ca. 65.
Zelfsturend, direct functionerend onder de directie. Resultaten: debiteuren en crediteurenbeheer, beheer grootboekrekening, beheer kas- en bank, beheer tussenrekeningen, maandelijkse belastingaangifte OB, personeelsmanagement, verlof- en verzuimregistratie, beheer personeelscontracten en -mutaties, salarisadministratie en –mutaties, salarisstrook en uitbetaling. Verantwoordelijk voor facilitair inkoop, voorraadbeheer, gastvrouw. Zelfstandige verkoop van evenementen.

Okt 1999 – Mei 2002 StarJob Secretaresse Uitzendbureau
Intercedent op diverse vestigingen (Den Haag, Zoetermeer). Werkzaamheden: vertalen klantbehoefte naar juiste kandidaat voor plaatsing, acquisitie, algemene werkzaamheden op de vestigingen. Projectopdracht vestiging Leiden: verbeterde structuur implementeren.

Mei 1999 – Sept 1999 Cane Consulting
Commercieel medewerker binnendienst
Acquisitie, maken van offertes, correspondentie, relatiebeheer, ontvangen van gasten, agendabeheer accountmanagers, facilitaire dienstverlening.

Nov 1998 – Apr 1999 Brooks Reisburo Zuid-Tours
Reisadviseuse
Samenstellen en verkopen van internationale reizen.

Jul 1996 – Okt 1998 BurgGolf Zoetermeer B.V.
Hoofd Receptie en Golfshop
Zelfstandig opzetten en inrichten van receptie en winkel-processen, personeels- en loonadministratie, personeelsmanagement, organiseren van evenementen, klachtenafhandeling, administratie t.b.v. examens golfvaardigheidsbewijs, in- en verkoop golfartikelen, maken van roosters, aanspreekpunt voor collega’s en gasten.

1994-1995 Administratiekantoor Petri
Administratief medewerker
Werkzaamheden o.a. coderen, inboeken van kas, bank en giro.

Opleidingen

Middelbaar Toeristisch Recreatief Onderwijs (MTRO)
Haagland te Den Haag, 1992 – 1996.
Diploma ja, inclusief Middenstandsdiploma en Sepr I en II.

HAVO
Alfrink College te Zoetermeer, 1986 – 1992.
Diploma: ja

Verschillende trainingen en stages
Personeel en Arbeid (NCOI, te Den Haag), Twinfield, MS Office omgeving, Exact software, King software en Perfect View.
Diverse (internationale) stages, waaronder 1 jaar Duikschool Curaçao.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Sport
Ballet, dansen, XCO, fitness en hardlopen.

Passies
Ballet, gezondheid, reizen, Disney en achtbanen

Werkgebied

  • Zoetermeer 25km
Talentcard®