Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Fons van der Stadt

Fons van der Stadt

Personalia

Leeftijd
43 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Persoonlijke eigenschappen

Ik ben een sociale, spontane en resultaatgerichte jongeman. Ik houd van hard werken en loop graag een stapje harder om een collega te helpen. Verder ben ik leergierig, ambitieus en kan ik uitstekend met de computer overweg.

Opleidingen/Cursussen:

09-2002 t/m 06-2008 Hogeschool Utrecht Richting: HBO Bachelor of Business Administration*
09-1996 t/m 06-1999 Oosterlicht College Richting: HAVO
09-1992 t/m 06-1996 Prins Bernhard MAVO Richting: MAVO Niveau D

2009 Cursus Outlook
2009 SAP
2009 Klantvriendelijk telefoneren
2005 Overval preventie
2001 Communicatietraining

*De opleidingsrichting was Management, Economie & Recht. Mijn minorkeuze bij deze opleiding was evenementenmanagement

Werkervaring:

05-2013 t/m 11-2013 3Phase B.V. te Dinxperloo Functie: Sr. Projectadministrateur
Taakomschrijving: plannen werkzaamheden, projectopnames, administratie, troubleshooter, aansturen personeel, ontwikkelen plansystemen, beheren van vastgoedadministratie, projectregistratie, overleg lokale gemeentes / hoofd opdrachtgevers, klantencontact, facturatie en inkoop, begeleiden van administrateurs.

08-2012 t/m 05-2013 BAM infratechniek te Culemborg Functie: Teamleider E.V.
Taakomschrijving: creëren new business laadvoorzieningen, offertes opmaken, klantencontact, coachen / stimuleren en aansturen personeel, beheren en verantwoorden subsidieaanvragen, inkoop, budgetbewaking, projectmanagement, klachtenbeheer, troubleshooter, accountmanagement, planning installaties, productontwikkeling, procesontwikkeling, relatiebeheer, contractbeheer, overleg plaatselijke gemeentes en notuleren.

01-2012 t/m 05-2012 Euro-dent te Utrecht Functie: Office manager
Taakomschrijving: dagelijkse besturing tandartspraktijk, beheer en inplannen afspraken patiënten, ontwikkeling marketingtools, Human Resource, telefoon en e-mailbehandeling, agendabeheer, administratie, strategiebeheer, inkoop nationaal en internationaal.

09-2009 t/m 01-2012 HGP Groothandel te Nieuwegein Functie: Head of Sales, Planning & Export
Taakomschrijving: dagelijkse leiding afdeling Sales, telefonische verkoop, opstellen offertes, relatiebeheer, accountancy, creëren new business, implementatie software systeem (Navision), klanten- en leverancierscontact (inter)nationaal, transport planning, coaching en aansturing medewerkers, procesanalyse & structuurverbeteringen, opstellen jaarrekeningen, HR, klankbord directie op strategisch en tactisch niveau, opstellen van managementrapportages, notuleren, ontwikkelen en implementeren van eigen gecreëerd beleid m.b.t sales, inkoop en export, telefoon en e-mailbehandeling, projectadministratie, accountmanagement en overige management ondersteunende werkzaamheden.

08-2008 t/m 08-2009 Belastingdienst Toeslagen te Utrecht Functie: Adm. medewerker toezicht
Taakomschrijving: administratieve verwerking aanvraag toeslagen, calculeren van toeslagen, gerichte fraudeonderzoeken, klantencontact, inwerken nieuwe collega’s, werkverdeler, aansturen van werknemers m.b.t. targets.

Behaalde resultaten:

- 3Phase B.V.: Gas en elektra saneringsprojecten gerealiseerd in Den Haag, Haarlem en Bloemendaal binnen afgesproken periode en budget, omzetstijging behaald van 15%.
- BAM infratechniek / Business Development: Realisatie opzetten nieuwe (EV) afdeling in bestaande (ITM) afdeling, Structurele samenwerking gerealiseerd tussen “nieuwe” en “bestaande” afdeling, draaiboek gerealiseerd dagelijkse werkzaamheden EV afdeling, project realisatiestijging van 20% over periode 2012-2013, Excel database ontwikkeld voor data opslag lopende projecten in huidige CRM.
- Euro-dent BV: interregionale naamsbekendheid gegenereerd tandartsenpraktijk, samenwerkingsverbanden gesloten met doorverwijzende tandartspraktijken, vergroten patiëntenbestand met 25% over periode 2012, Structuur aangebracht in dagelijkse werkzaamheden en registratiesystemen.
- HGP Groothandel: Jaaromzet realisatie van 10 miljoen euro over 2010 en 13 miljoen euro over 2011, vergroten marktaandeel HGP met 25% over periode 2010-2011, opzetten orderpick- en controle systeem omtrent uitgaande orders, draaiboek gecreëerd omtrent Afdeling Verkoop, opzetten logistieke export (Scandinavië, Engeland en Tsjechië), Het vergroten van de exportportefeuille en klandizie in (Scandinavië, Engeland en Tsjechië), Het in kaart brengen van de doelgroep van HGP en een PvA opgesteld voor het veroveren hiervan, nummeringsysteem bedacht en geïmplementeerd in magazijn HGP, verbetering bedrijfssoftware m.b.t. orderverwerking.
- Belastingdienst Toeslagen: verlagen bezwaarschriften met 35% over periode 2008/2009, productiestijging m.b.t. verwerking foutieve aanvragen met 60% over periode 2008/2009

Talenkennis:

Nederlands, Engels vloeiend in woord en geschrift.
Duits redelijk in woord en geschrift.

Computerkennis:

Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook, Acces, Navision, SAP, Metacom, van Meijel en Internet Explorer.

Hobby’s:

Zwemmen, fitness, voetbal, games, amateur historicus en gezellig samenzijn met familie en vrienden.

Referenties:

- Peter de Raat Projectleider BAM Infratechniek / 3Phase bv. 06-10076786
- Nadia Kebdi CFM coördinator Deloitte 06-13121093
- Op aanvraag tweemaal referentiebrieven van vorige werkgevers

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Detailhandel & retail
Carrièreniveau:
  • Beperkt ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Meer over mij

Werkgebied

  • Nieuwegein 25km
Talentcard®